PDA

View Full Version : Мисли като потребител



chrisencetyyy
10-22-2015, 09:58
Здравейте приятели,
Аз съм студентка във II курс "Реклама". Имам задача да опиша продукт, който никога не съм купувала, но да мисля като потребител. Никога не съм си купувала Pepsi, тъй като не обичам газирано. Имам следните въпроси към вас:
1. Изпитвате ли потребност към продукта?;
2. Защо го харесвате? Какво ви харесва?;
3. Цената (независимо от ml) достъпна ли е за вас, устройва ли ви?;
4. Рекламите на Pepsi предоставят ли ви достатъчно информация за продукта (напр. какво да очаквате от него)?;
5. Добър ли е пласмента (дистрибуцията)? Лесно ли намирате продукта? Във всеки магазин ли го има? Там където се продава Coca Cola, продава ли се Pepsi?.

Благодаря ви предварително!

P.S. Избрах този форум, защото целевата аудитория на Pepsi e между 15 и 19 години, а и хората които най-често употребяват продукта са тийнейджърите. Ще съм благодарна, ако до отговорите си напишете и възрастта си.

Kitty Bloom
10-22-2015, 12:14
Предпочитам Кока Кола, ама като няма и Пепси пием. :D
Та да започваме...

Не го приемам като пристрастяване, но има дни, в които просто усещаш, че ти се пие Пепси, нямаш логичен повод, като уиски или ром, с които да го смесиш например, нито ядене, с което да върви, но просто знаеш, че трябва да отидеш до супера, да си купиш едно бутилче и да си го изпиеш с кеф.

Има нещо доста привлекателно в този вкус, сякаш пиеш от бутилка, пълна с щастие. Харесва ми чувството да пия щастие.

По принцип цената е разумна и ме устройва, но не и в Събота сутрин. В Събота сутрин никоя цена не ми е по джоба. Но пък кой започва сутринта с газирано?

Ако никога не си пил Пепси, трудно ще разбереш от рекламата какво ти се предлага. Виждаш само сдухани хора, които отпиват от вълшебната бутилка и стават щастливи. Отново се връщаме на темата за щастието в бутилка.