Влез

View Full Version : Учене

daipet
05-28-2016, 21:20
Смятам да създам тази тема, защото смятам, че е важна и мисля,че ще е хубаво да се отбележи като такава. Нека всеки сподели, как учи:
1.Как структурира времето си?
2.С кои предмети започва?
3.Как се справя с по-трудните за него предмети?
4.КАК МОЖЕ ЧОВЕК ДА СЕ ПОДГОТВИ ЗА ИЗПИТИ В 7/12 КЛАС?
5.Как се съсредоточава?
6.Какви методи за учене използва(подчертаване...)?

Всичко което се сетите, че може да бъде полезно за ученика.

А и не мога да реша, за коя гимназия са кандидатствам. Имам предвид с език ли да бъде специализирана, с математика...

7.Как решихте, какво точно искате да учите?
8.Как се справихте с напрежението по време на годината, в която ще държите изпит?
9.Ходихте ли на допълнителни уроци/курсове и те помогнаха ли ви? Според вас можехте ли да се справите със същия успех и без тях?

Dwyd96
05-28-2016, 22:04
Аз съм студент, но предполагам някой мои практики ще ти влязат в употреба.
1. Всеки ден отделям по 2 часа за учене.
2. Започвам с предмета който ми е най труден.
4. Зависи по какво е изпита.. Примерно за TOEFL се готвех само с решаване на тестове... За матурата по БЕЛ също (+ писането на ЛИС, четенето на книгите и т.н)
5. Имам страшен проблем със съсредоточаването като съм вкъщи, затова изключвам всичко което ме разсейва.
6.Записвам си на лист по важните неща от лекцията/урока.
7. Направих списък с две графи "Кое е перспективно", "Кое ми е интересно". И избирах от специалности които попадат и в двете графи :D
8. Никога не ме е напрягало такова нещо :D
9. Ами за матурите, учителите ни имаха консултации, на които рещавахме задачи и тестове.

Грозния
05-29-2016, 12:25
Смятам да създам тази тема, защото смятам, че е важна и мисля,че ще е хубаво да се отбележи като такава. Нека всеки сподели, как учи:
5.Как се съсредоточава?

А и не мога да реша, за коя гимназия са кандидатствам. Имам предвид с език ли да бъде специализирана, с математика...