Влез

View Full Version : връзка/привличане от разстояние възможно ли е?

bloodyyy3
04-03-2017, 17:37
Hi

Да започнем с мен, аз съм студент в Благоевград, работя, спортувам и съм човек с много свободно време... Случайно или не беше ми някакво скучно една вечер и реших да добавя Рандом хора в фб ей така за ЛАФ...

писах си с две три момичета ала бала, разтягахме локуми няколко дни, но все си мислех пфф кво толкова Да има лафове, но едно момиче/19г/ на пръв поглед Леко дръпнато и леко наперено, продължи да ми пише и пише.. и така няколко дни Дори по телефона и скайп се чухме, абе оказа се супер забавна..

дойде време за сесията и малко намалих чатовете и всякакви други занимавки.... не бях влизал в фб сигурно две седмици, влизам и кво да видя онова готиното момиче ми писало .. пак започнахме лафове глупости, и вече малко по-малко започна да ми допада...

Викам си чакай да се спра,че нещата не отиват на добре... ще взема наистина да хлътна и после уфф.. друго си е живата връзка...спрях да и пиша два-три дни.. дори не прочитах съобщенията, не знаех как да и кажа просто,че ми е кофти така да се зарибяваме а лично да не се познаваме....

Е на 5тия ден не се сдържах след като ми написа: "за кво ми се сърдиш -моля те кажи ми"....., направо ме обляха някакви топли вълни... викам не ти се сърдя просто нещата са сложни и да искам просто няма да се чувствам добре ако продължа да се зарибявам с теб...
1
Бях и намекнал,че може да се видим когато иска ( живее в софия ей го къде е), но тогава нз да ли защото беше още в началото Но отговора и беше "ами нзз може би лятото, ще видим, ще се разберем..." и затова и аз се отдръпнах...

А сега положението,е че аз наистина хлътнах и нз кво да правя, да и кажа да се видим, да я поканя на кафе или кино..но ако ме одреже направо ще полудея... или другата крайност направо да и кажа да спрем да си пишем и така да бъде добре и за двамата..