golemiq_korab_minava
08-21-2017, 07:34
Според мен в учебниците по биология се набляга като че ли много малко на тази част.
Изглеждат м са написани сухо материяли за биоценозите, популациите, биотопа, които после до 3-ти курс ги преповатарят студените.
Но как ще привлечеш вниманието на децата, особено на палачорите - с разни разпокъсани примерчета и строго специализирана литература в по-горните класове?
Лично в моето скорощно ученичество (не съм проучвал) , но не пишеше нищо живописно.
А завършващи студенти еколози не могат да различат благородния елен от елена лопатар, или сърната от муфлона.
И не толкова като че ли биологията и зоологията да се учат - колкото да се набляга децата да се влюбят в природата. : )
Но за съжаление .. Днес учители, които се карат на децата да не играят по телефона - говорят по телефона пред тях. От една страна е добра тактика, защото ''когато дойдете на моето място''.
От друга страна вече няма учители, които да искат да работят в българските училища (малко са).
Изглеждат м са написани сухо материяли за биоценозите, популациите, биотопа, които после до 3-ти курс ги преповатарят студените.
Но как ще привлечеш вниманието на децата, особено на палачорите - с разни разпокъсани примерчета и строго специализирана литература в по-горните класове?
Лично в моето скорощно ученичество (не съм проучвал) , но не пишеше нищо живописно.
А завършващи студенти еколози не могат да различат благородния елен от елена лопатар, или сърната от муфлона.
И не толкова като че ли биологията и зоологията да се учат - колкото да се набляга децата да се влюбят в природата. : )
Но за съжаление .. Днес учители, които се карат на децата да не играят по телефона - говорят по телефона пред тях. От една страна е добра тактика, защото ''когато дойдете на моето място''.
От друга страна вече няма учители, които да искат да работят в българските училища (малко са).