- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- Top 10 Films
Koi sa nai-gotinite 10 filma za vas
Znachi az shte zapochna:
1.Honey
2.Gladiator
3.sled utreshniq den
4.the Ring(ili predizvestna smyrt)
5.Znam kakvo napravi minaloto lqto 1&2
6.Prizrachniq korab
7.Final Destination 1&2
8.Save The Last Dance
9.Grozna kato smurtta
10.13 Prizraka
ima i oshte mnogo no za sega samo za tezi se seshtam (tezi ne sa mnogo pravilno podredeni ,no sa edni ot nai-liubimite mi)
Honey
The girl next door
Cruel intentions 1
Thirteen
The lion king
10 things i hate about you
amerikan pie 1,2
the glass house
Freaky friday
Mean girls
I'll be your dream,I'll be your wish
I'll be your fantasy.I'll be your hope,
I'll be your love,
be everything that you need.
не мога да ги подредя по номера но все пак...
Independents Day(Денят на Независимостта)
How High(Голямото Напушване)
Gone in 60 seconds(Да изчезнеш за 60 секунди)
Signs(Следите)
Mr.Bean(Мистър Бийн - просто уникален смях :P)
Lord Of The Rings 1,2,3 - No comment
8 mile(не само заради Eminem)
White Chicks(Бели Мадами)
Cruel Intentions 1 (Секс игри)
American Pie 1,2,3
като видях сега и мнението преди моето се сетих и за The girl next door :PPP
1.Save the last dance
2.10 things i hate about you
3.amerikan pie 1,2
4.The lion king
5.Mean girls(ili "Girls club :P )
6.Gladiator
7.Grozni kato smurta
8. 40 dni i 40 no6ti
9. Maskata na Zoro
10. Posledniat samyrai
1.Scary Movie 1,2,3
2.Queen of the Damned
3.Underworld
4.Ice Age
5.Resident Evil
6.Interview with a vampire
7.Cruel intentions 1,2,3
8.Troy
9.Mission Impossible 2
10.Not Another Teen Movie
Moite liubimi filmi ne sa mnogo izvestni i razbira se sa mn stari, no sa prosto genialni...
1. Bruleni hylmove
2. Legendi za strastta
3. Spq6tata krasavica
4. Deset ne6ta, koito mrazq v teb
5. Sysedka za seks
6. Karibski pirati
7. Znam kakvo napravi minaloto lqto 1&2
8. Prosto jeneni
9. Shrek 1&2
10. Hubava jena
Abe ima mnogo hubavi filmi i sega za polovinata po hubavi ot tiq ne se se6tam, oba4e pyrvite dva moje nikoi da ne gi e 4uval no sa izklu4itelni, pone spored men de)
soul plane - tova e filma, drugi ne priznavam
Dwe ptici si leteli
Ednata bila piqna a drugata se kazvala Pe6o
Sre6tnali edna kostenurka i q pitali "kolko e 4asa",a
tq im kazala: "za kvo mi e hladilnik kato mi se hodi do kenefa"
IZVOD: Kupi si traktor s izgled kym moreto
1. Mr.Bean
2. Всичко е любов
3. 40 дни и 40 нощи
4. Джони Инглиш
5. Таралежите се раждат без бодли
6. Бандити
Но когато харесваш някого до такава степен,че искаш да влезеш в главата му,обикновено скачаш в леглото му...
амии моите любими филми нз как да ги подредя ,щото всичките си ме кефят супер мн.значии:
"карибски пирати"
"студ"-тва е супер комедия
"секс игри"
"американски пай 2"
"ледена епоха"
"да се събудиш на 30"-тоя филм е невероятен,може би даже най-любимият ми
"мъже с токчета"-също убийствена комедия
"знам какво направи миналото лято1&2"
"баща-мечта"
ии още мн други,за които не се сещам в момента.
П.С.НО НАЙ-МН ВИ ПРЕПОРЪЧВАМ "ДА СЕ СЪБУДИШ НА 30".ТОЯ ФИЛМ Е СТРАХОТЕН,СУПЕР МН МЕ КЕФИ!!!
Celuvai ustnite mi,kojata mi,vsi4ko...Celuvai tam,kadeto znae6,4e obi4am...Celuvai,kolkoto i kakto pojelae6...Umiram s TEB da bada,drugoto go znae6!
A Walk To Remember!
хм...не мога да ги подредя точно но ето:
vanilla sky
final destination 2
the matrix
sixth sense
таралежите се раждат без бодли
вчера
interstate 60
момичето на моста
the beach
the day after tomorrow
в топла нощ през юли
1.Shrek1,2-никога не съм се смяла така.
2.Van Helsing-страхотен екшън,музика,ефекти и Hugh Jackman там е...!!!!
3.Kate&Leopold-ехх каква романтикаааа...
4.Freaky Friday-много яко тинейджърско филмче.
5.Not another teen movie.-мога да кажа само едно-ХАХАХАХХАХА
6.Brother Bear-много благи мечета.
7.Resident Evil-страхотен екшън.
8.X-men1,2-ми к'во да кажа освен..Hugh Jackman..
9.Ice age-обожавам ги тези детски филмчета.
10.Pirates of the Caribbiean-по принцип не гледам такива приключенски филми но този си струваше!
1. Star Wars..neveroqten film klasika...
2. Gladiator
3. Artificial intelligence - neveroqten film...plakah kato go gledah
4. Sign
6. 8 mile
7. Butterfly efect - bahti toq film kat go gledah i sled tfa 30 min trqq6e da go usmislqm...
8. Lord of the rings - 1,2,3 (hubavi bqha film4etata makar knigita da ne me nakefi osobeno..)
9. Sixth sence
10. The ring - baq sra6ni4ak si be6e...
Tva sa mi edni ot nai-lubimite..ina4e ima o6te mnogo...
Because you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much
I love you
A Walk To Remember
Thirteen
Scary Movie (1,2,3)
Eyes Wide Shut
и т.н.
Sorryno ne moga da se ograni4a s 10:
Teen movies:
american pie 1,2,3
not another teen movie
10 things I hate about you
Bring it on
She's all that
Can't hardly wait
Eurotrip
The girl next door
The breakfast club
Never been kissed
Scream 1,2,3
Dazed and confused
pretty in pink
Classics:
THE GODFATHER 1,2
The Shawshank Redemption
Schindler's List
Star wars
American Beauty
Some like it hot
Saving Private Ryan
Die Hard 1,2,3
Trainspotting
The usual suspects
TARANTINO:
Reservoir Dogs
True Romance
Natural Born Killers
Jackie Brown
Pulp Fiction
Four Rooms(unikalna e negovata 4ast ot scenaria)
From Dusk Till Dawn
Kill Bill Vol.1, Vol.2
Gangsters:
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Goodfellas
THE GODFATHER
SCARFACE
Road to Perdition
Donnie Brasco
Once Upon a Time in America
Casino
FREAKY MOVIES:
The Fight Club
Memento
Se7en
The Sixth Sense
L.A. Confidential
Y tu mama tambien
A Beautiful Mind
Psycho
OTHER MOVIES:
Taxi Driver
The Matrix
Lord of the Rings 1,2,3
Shrek
Kids
The Negotiator
Pay It Forward
The Life of David Gale
Забравих още The Ring и Ocean's Eleven
Абе вие български филми не сте ли гледали??
Не мога да ги подредя по якост, така че рабъркано
Вчера - Най- наистина най- страхотния филм, накъсала съм се от рев на него...
Време Разделно- по добър дори от книгата
Гладиатор - предполагам няма нужда от коментар.
Изкуствен интелект - Направо се размазах от тоя филм
Английският пациент- Заслужил си е всеки от 5-те си Оскара
Цар Лъв - реееееееев
Междузвездни войни- просто си е класика
Изкуплението Шоушенк- Най- добрата екранизация по Стивън Кинг
На Брега - Филма,след който ми трябваха 2 часа, за да се свестя[
Едуард с ръцете ножици - намерете го и го гледайте, много е силен
Коса - MAKE LOVE, NOT WAR!!!
И още мнооооого...
1. Човек се ражда изморен и живее за да си почине.
2. Ако видиш някой да си почива помогни му.
3. Работата е свещена. Не я докосвай!
4. Когато изпиташ желание да работиш,седни и чакай да ти мине.
Az sam luda na tema filmi tai4e milsq 4e sa tezi koito na mnogo me zavladqha naposledak:
1A Walk To Remember
2Confessions of a Teenage Drama Queen-ПРИЗНАНИЯТА НА ТИНЕЙДЖЪРСКАТА КРАЛИЦА НА ДРАМАТА
3Girl Next Door-СЪСЕДКА ЗА СЕКС
4Get Over It
5 New York Minute -ПРИКЛЮЧЕНИЕ В НЮ ЙОРК
6Eurotrip-ПЪТУВАНЕ В ЕВРОПА
7Shrek 2-
8Spider-man 2 :P
9School of Rock-РОК УЧИЛИЩЕ
10Princess Diaries, The -ДНЕВНИЦИТЕ НА ПРИНЦЕСАТА(malko e srati4ak no o6te me kefi)
Mi mislq 4e sa tova..
Matrix
Butterfly Effect
The day after tomorrow
The Village
Stigmata
Rush Hour
American Pie (all)
I,Robot
X-Man
Alien
Cruel Intentions 1 ( 2 e BOZAAA, 3 stava, no 1 e THE MOVIE!!!)
Braveheart (FREEEEDOOOOM :P )
Trainspotting (mnoo brutalen, no super istinski)
Piglet's BIG movie (padas4oooooo... nqma da razberete za kfo staa duma,no zdrave da e...)
Eurotrip (golqma prostotiq, ama mnogo smqh )
Romper Stomper (avstraliiski skinari... kfo da si govorim pove4e)
Heartbreakers (mnogo zyl, mnogo zabaven i sys super aktiorski systav)
How High da ne zabravq... (izrodshtina... )
Playing By Heart (predstavete si Angelina Jolie i Ryan Phillippe kato dvoika......... )
The Mask (obojavam Jim Carrey )
Thirteen (adski realistichen mamka mu...)
Top Secret (s Val Kilmer, ot 1984, bezumna parodiq, super smqh)
ima i oshte, ama stiga tolkova ))
If today was perfect, there would be no need for tomorrow...
е 4е аз не мога да запомня толкова имена пък кой знае и дали съм гледал толко хаха