
- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Секс
- viagrata
Kajete dali ima stranichni efekti ot tozi medikament . Do sega ne sam probval, ako nqkoi e probval moje da kaje kak e bilo i kak se e chuvstval
Plachi tiho, smei se visoko, lubi silno i otmashtavai jestoko !
Kato vsqko lekarstvo, ima si i + i - strani ... se shte ima nqkvi strani4ni efekti ... :PПървоначално написано от HeRoEs
Ne mi se e nalagalo da polzvam ... nadqwam se i da ne mi se naloji skoro :P
Страничния ефект, ако го ползваш без да имаш нужда е, че може да почнеш да не можеш да вдигаш пишката без виагра. Изобщо за какво ти е да пробваш ? Да не сме тука на по 50 години та да имаме проблеми с ерекцията![]()
ne sme stanali na 50 g ama prosto mi e luboptno nqkoi da rakaje za nqkoi slu4ai kogato e probval viagra. prosto sam lubopitenПървоначално написано от WaKo
)) . are ako ima nqkoi koito da e probval ot tezi hap4eta da pi6e i da kaje kak se e 4uvstval .
Plachi tiho, smei se visoko, lubi silno i otmashtavai jestoko !
Ами бившият ми приятел е пил няколко пъти, не за друго ами щото като се нашмъркваше нямаше как да му стане! Странични ефекти не знам дали има. От няколко пийвания нищо няма да ти стане ама не трябва да прекаляваш все пак! Купуваш си едно хапче и го разделяш на 3 или 4, тя аптекарката ше ти каже! После супер много време можеш да го правиш и няма шанс да си спадне! Ама не мисля, че имаш нужда де!
,бей с тфа..
I"m Lonely ...