
Първоначално написано от
Ziezi
Хаха,този тест не е особено обективен!Много малко хора ще изберат първо детето или дрехите!Всеки подсъзнателно знае,че тези неща не стават за две секунди,за това много по-вероятно е подсъзнателно да избереш или водата или телефона,като първо!Друг е въпроса,че няма никва логика водата да е секс,вратата-приятели и тн..
А колкото до темата-аз избирам парите!Не се хваля с особено добри отношения със семейството си,приятели се намират,а пък любов-боли ме дедовия!С пари почти всичко се купува!
Преди да отворя да видя какво си писал бях сигурна,че ще се опиташ да ми противоречиш..не знам дали да се опитам да те уверя в правотата си,не знам дали си струва..
Но хайде..дано да не те домързи пак да го прочетеш..
В подсъзнателното ти нещата не стават за две секунди-да прав си,образували са се с години-докато си изграждал себе си като индивид..но проверката на подсъзнателните желания става за секунди благодарение на този метод на свободните асоциации..
Ето каква е логиката..в психическия си апарат човек има 3 дяла,подсъзнание(несъзнани е),предсъзнание,съзнание..
Истинските ти желания са заключени в подсъзнанието ти (именно тях извиква теста-разбира се ако не харесваш отговорите,ще кажеш че теста не е верен,но ти лъжеш себе си-това е доста разпространено при пациените на психотеста) ,предсъзнанието ограничава желанията ти въз основа на морал (придобит или изграден) и съзнанието изпълва желанието,ако е одобрено..а неодобрените желания се сублимират или се връщат в подсъзнатото..или в сънищата..
Разбра ли сега защо теста е верен,защото не ти позволява да излъжеш себе си..
Защото евала на теб,че си признаваш,че парите са най-важни,но за мнгоо девойки в пубертета тази ценност е много повърхността,за тях е най-важна любовта,а сам знаеш колко са материалистки всички-тоест,личи си че лъжат..ще те нападнат с тезата,как щастието не можело да се купи с пари..по повод на това мога да отговоря "Който мисли,че щастието не може да се купи с пари-не знае къде да ги похарчи "

П.С ErinEverly извинявай за оффтопика.