- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Smis1la na y4eneto?
Nemoga si obesnq kakaf e smisala da y4im osven po predmeti po specialnosta a ostanalite? az sam 9ti klas ikonomi4eska gimnaziq specialnite gi y4a ostanalite ne gi i mislq a na6te mi se karat da sam y4el drygite, dobre sq 9ti klas stependiq upsurt da izkaram kakfa e razlikata m/y 5 i 3?Kato imam 5 6te mi kajat bravo i tolkos kato imam 3 6te kajat moje6 i po dobre sledva6tiq pat pove4e i kvo?Razlikata nikfa
Va6te mnenie po v1prosa kakvo e?
Еми според мене няма смисъл да ни пълнят главата с лайна,които никога нема да ни трябват.Примерно в нащо даскало има неква луда по музика дето иска да учиме по предмета йИска си жената да знаеме колко симфонии е писал Бетховен и тва си е.Колко сме се разправали с тая женица - не е истина.Мани друго,ама като незнаеш ти пише и две.
Неква тотално изперкала.Вика ни:"В днешно време с два езика и компютри нищо не може да правите!Трябва да знаете музика.Дори като отидете да кандидатствате в Кеймбридж ще има вапроси по музика!" Зле е,и никой не и обръща внимание.Аз си гледам Английския(в англ. гимнзазия съм) за другото ме боли уя!
Радвай се на този миг. Този миг е твоят живот.
Аве няма смисъл да учиме !!!! пиите , пушете и се Е***Е< в тва има смисал
![]()
Просто всички деца трябва да вземат наркотици , за да им върви в СПОРТА > както на мен ми върви в спорта !!!![]()
![]()
![]()
(Боби Турбото <> един мъдар и велик човек)
Ами вече като си се насочил към някоя специалност,наистина няма нужда от някой предмети....![]()
Ти засягаш два проблема - каква е разликата между 3 и 5, и другото - какъв е смисъла да учим общообразователни предмети, т.е. тези, които не са ни по специалността.Първоначално написано от Анонимко
Първо, разликата между 3 и 5 е цяла единица. Едно е да знаеш материала 50% (за 3), съвсем друго е да имаш знания, покриващи петицата.
За второто ще изчакам да видя друг както ще напише. Ще участвам в темата.
http://tinyurl.com/2439g8 айде!))
Разликата между 5 и 3 е :
3 изкарваш ако си неимоверно тъп и все пак някой ти е подсказал дочул си нещо или даскалката/даскала ти е писал 3 по милост защото го дразниш и не му се занимава лятото или пък си момиче и си се разревала
5 вече е друго, доказва че имаш мозък в главата, че си учил но явно имаш някаква трудност с материала и че ще се образоваш поне малко
Смисъла да се учат другите неща освен специалностите:
сега ще ти кажа... в България учим по още 5 предмета невлизащи с нищо в специалността ни, да това е вярно! НО! като излезеш от средното и имаш нещо в главата си, малко обща култура това онова, а не като те питат къде се намира връх Еверест и да кажеш в Африка... общо взето е това. в другите държави например където уча аз сега си учим специалностите и нищо друго!!! нищо с изключение на 2 часа физическо... имаме икономика математика право езици и компютри... ама аз сериозно се притеснявам за себе си защото ще затъпея яко тука... в България поне ви дават възможност да научите нещо, да не е след 5 години като ви питат нещо и да правите сеир на хората....
обобщавам:
разликата между 3 и 5 е срама и сивото вещество
смисъла да се учат други предмети е да имаш обща култура, а не да си развит единствено в една област.
Вярно е че ни тормозят повече в България с ученето, но не напразно сме една от най-умните нации в света =D> може да сме бедни и да нямаме никакви бази ама евала на даскалите, знаят си работата![]()
Колкото това което казваш за госпожата ти по музика.. ами какво да ти кажа освен че си тъп и ограничен... няма да се повтарям. това наистина не ти служи за нищо но малко обща култура не е излишна. Дайте сега ако искате само да се учим как се ебе, копа, пикае и спи и да сме спокойни а ???????????
ама не се притеснявайте аз после пак ще гледам по "Господари на ефира" някакви смешки с българския химн, автора му, Европейския съюз или разни умни изказвания.... млъквам вече че ме дразните к'ви сте интелигентни.
ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ!!!
а за изказването ти че 3ката е 50 процента от знанието мога само да се спукам от смях![]()
![]()
![]()
имах една даскалка по математика миналата година която оценяваше така
3 - 4т.
4 - 8т.
5 - 12т.
6 - 16т.
незнам за вас ама на мен 4точки от 16 ми се виждат далеч от 50те процента пък може и точно даскалката по математика да е останала с грешка![]()
ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ!!!
Не случайно се нарича СРЕДЕН ТРИ.
То е като СРЕДЕН ПРЪСТ.
Справка:![]()
В средата е, разбир'ш'и ?
Къде е средата? Точно на половината.
Друг пример:
При футболен мач на полувремето - 45 мин. и коментаторът казва: "В средата на мача сме".
Та, за тройка би трябвало да покриваш 50% от материала със знания. Но спокойно, това е само при обективно оценяване.
Субективизмът на учителите никак не им е чужд.
Затова им и плащат толкова малко (предполагам, че е заради това)
http://tinyurl.com/2439g8 айде!))
Приятел/приятелко, идва лято. Намери си работа за 2-та месеца които имаш. Но тежка, физическа. Работи от тъмно до тъмно, блъскай се всеки ден. Накрая на лятото си тегли чертата - колко пари си изкарал/а и с колко труд. След това си направи сметка как ти е по-леко - да учиш и да блъскаш по-малко или да не учиш и да изнемогваш![]()
Е ся...кво искаш да кажеш че не тря знаеш да пишеш ли...Според мен е тъпо да се учи химия-за кво ми е?
след 5 години ако недай си боже се изгориш с някаква киселина какво ще направишако незнаеш нищо по темата
![]()
ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ!!!
Ученето си е учене, както и да го погледнеш.Първоначално написано от Анонимко
Да, много от нещата, които се преподават в училищата няма да ни трябват занапред и си задаваме въпроса- Защо ги учим? Какъв е смисълът? Отговорът е прост- обще култура. Има и друг момент обаче...след като е за обща култура защо ни задължават, а не е пожелание? Защо не ни дават избор на сферата, в която искаме да обогатим културата си? Защо ни оценяват?....тези оценки играят ключова роля в по-нататъчното ни развитие.
Няма ли да е по-добре, ако след определена възраст сами избираме предметите, които да изучаваме?![]()
разликата между тройката и петицата не е една а цели 2 единици
от 3 до 4 и после още мъки до 5 тц
правила за тест(както започнаха навсякъде да слагат)
50%--->3
Vij sega.....u4eneto naistina trqbva da mu pogledne6 ot hubavata strana...sqda6 na den i u4i6 2 4asa kat slon i posle si prai6 kefa...belejkarstvoto e tupo ne6to,no bez ocenki ne moje...gadnoto e,4e nqkoi mastii prepisvat na poraziq i si izkarvat 6cite,a tiq deto si kusat zanicite ot u4ene ne vinagi imat 6..grrnoo..i da si tarikat ne e lesno ;] s 2 dumi-> trq sqda6 da u4i6,ama ne da prai6 samo tva estestveno 6toto da si tup zubra4 pfff kfa e faidata??? ima tolkova mn otli4nici deto posle kvo e stanalo s tqh-> ni6to,oba4e...nqma da otri4am i fakta,4e 6ansa ti za po-natatak e zna4itelno po-golqm,ako si bil otli4nik v gimnaziqta ili pone s mn dobur uspeh....abe u4ete se,no ne prekalqvaite i si ostavqite vreme za vsi4ko-dorata organizaciq mu e maikata!
От ученето има спр мн смисъл-след това ще ти помогне независимо в каква област е!Докато имаш възможност учи-след това няма да можеш да върнеш времето и мн ще съжаляваш![]()
Ако нямаш намерение да се занимаваш с нещо, което е свързано с математика, за какво са ти нещата в 11-12 клас да речем?Първоначално написано от WindfaLL
![]()
когато тръгнеш да кандидатстваш след 12 клас никой няма да ти вземе във университетите оценките от специалните предмети! особено ако кандидатстваш с икономика се вземат предимно български, математика и география!!! тя се взема като сбор от всички оценки от 9,10,11 и 12 клас като се смята една средно аритметична оценка! никой няма да ти вземе за кандидатстването предмет като счетоводство или маркетинг!Първоначално написано от Анонимко
аз също уча в икономическа гимназия, 12 клас съм и затова съм наясно с нещата доста повече от теб! така че послушай вашите и залягай главно на останалите предмети като разбира се не пренебрегваш и специалните!