- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- Какви носове харесвате?
поне е по-романтично от зяпането на гърди,нали? :PПървоначално написано от Анонимко
Plans are nothing; planning is everything.
Dwight D. Eisenhower
Shadow Walker или Street Walker си ти?Първоначално написано от Shadow_Walker
чипи нослета... някак си повече ме впечатляват
http://www.vbox7.com/play:6c61a679 БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО !!!!!!!!!!!!!!!
Нормални, но със сигурност не чипи,, свински са ми някак, а аз не говоря с прасета. Не искам да обидя никой, но това си е просто мое мнение.
Дълги, но не прекалено.
От 2000-та година психолог. Златина Димова Симеонова е настоящия директор на Специализирана детска градина 112 - гр.София. Към 06 юни 2005 год. остарялата материално-техническа база на детската градина, налага спешна нужда от подобрения и осъвременяване и това се постигна чрез осигуряване на финансова и материална помощ от всички съпричасни лица и организации. Община „Витоша” съвместно със Столична Община извърши цялостно газифициране на сградата. Новите мебели и детски креватчета, изработени и предоставени от сем. Върбенови и Валери Банков, подобриха битовите условия в спалните и занималните. Допълнителна топлина и уют създадоха цветните пердета, закупени със средства, предоставени от г-н Цинцарски. Г-жа Елизабета Карабиберова /председател на Фондация „Синдром на Корнелия де Ланге” - България/ извърши ремонт на спортния салон, а сем. Върбенови закупи програмна перална машина. Финансова помощ оказват още и г-н Цоло Вутов, г-н Фегали, г-н Ивайло Киров, г-н Николай Калоянов, езикова школа “Омега”, Фондация “Витоша” и други организации. Благодарение на личния принос на помощния персонал, специалистите и родителите децата се радват на по-добри условия на живот. Към момента децата, посещаващи СпДГ 112, са разделени в шест групи, като капацитета се определя по Наредба №7 на МНП и според нивото на нервно-психическото им развитие. Постъпвайки в СпДГ 112 в индивидуален план за всяко дете на практика е започнал процеса на адаптация, социализация и интеграция, който продължава и се развива чрез дейностите в самото заведение. В многообразието от синдроми, всяко нарушение има комплексен характер, ето защо екип от високо квалифицирани специалисти осъществяват консултативна, диагностична, корекционно-възпитателна, лечебно-възстановителна, рехабилитационна и профилактична дейности, насочени към коригиране и компенсиране на съответните увреждания и нарушения и стимулиране на развитието на децата. Акцентът пада върху работата с деца от аутистичния спектър и деца с умерена интелектуална недостатъчност. Те се обучават по индивидуални програми, които включват общо моторно развитие, фина моторика, самообслужване, когнитивни умения, езиково-говорно развитие и комуникация, социални умения, художествена дейност, трудова и учебна дейност. Добри резултати дава съвместната работа с д-р Тимчева от клиника "Генетика" към Институт по Педиатрия, която изпраща деца от цяла България за консултиране в СпДГ 112. Специалистите в по-голямата си част са с теоретични познания и специална практическа подготовка и най-вече с нагласата да приемат децата преди всичко като “различни”, а проблемите свързани с тяхното обучение като предизвикателство. Осъществява се трифокална програма за въздействие спрямо ДЕТЕТО, СЕМЕЙСТВОТО И ОБЩЕСТВОТО. Чрез участия в ТВ-програми, радиопредавания и публикации се цели постигане на сензитивация и промяна в отношението на широката общественост към проблемите на “специалните” деца. Родителите се включват като съучители и активно участват във всички форми на обучителния процес. Екипът от специалисти /специални педагози, логопеди, психолог, педагог-методист, консултант педагог-психолог и медицинска сестра/ заедно с директорката Златина Симеонова, всеотдайно работи по корекционното обучение и възпитание на децата от СпДГ 112 в групови и индивидуални занятия.
Консултантът педагог-психолог Румяна Стоянова обединява, подпомага и съвместно със специалистите извършва оценка на образователните възможности и потребности, следи динамиката на развитие и изготвя индивидуални програми за обучение на всяко дете.
Педагогът-методист Величка Славчева работи индивидуално с децата за усвояване на знанията, уменията и компетенциите.
Специалните педагози: Васка Найденова, Керка Петринска, Драга Верига, Емилия Първанова, Благовеста Борчева, Невена Фиркова, Милослава Венкова, Павлинка Саулска, Румяна Арсова, Маринела Пулова, Боряна Недева и Рада Колева провеждат групови занятия в занималните в съответствие с ДОИ за предучилищна възраст по „Образователни ядра”, адаптирани от тях под ръководството на педагога-методист. Лелките активно подпомагат работата на специалните педагози, като участват във формирането на ежедневни навици у децата и ги обгрижват с много любов и внимание.
Логопедът - Нели Йосифова използва различни методи и техники, подбрани индивидуално за всяко дете в процеса на корекция на артикулационните, дихателните и говорните възможности, както и при корекция на степента на разбиране. Комуникативната терапия включва обучение в комуникативни стратегии и техники /зрителен контакт, споделено внимание, интерактивно внимание, диалогова игра/ и използване на техники от сензорно-интегративна терапия за развитие на пасивен и активен говор. Артикулационна терапия е насочена към възстановяване и корекция на артикулацията и възстановяване на фонацията.
Логопедът - Даниела Тодорова работи предимно с деца от аутистичния спектър. Стимулира самостоятелната им речева изява с комуникативна насоченост и адекватна към конкретна езикова и социална ситуация чрез комбинирана логопедична терапия от Макатон и Брендей-Фрост. В последствие пристъпва към стимулиране на диалогова реч. Развитието на комуникативни възможности у децата постига и със занятия по Логоритмика /съчетание от движения на тялото, свирене на музикален инструмент и реч, като се диференцират ритмични структури: тичане, ходене, скачане, тромаво ходене, маршируване/.
Психологът Виолета Савова и консултантът педагог-психолог Румяна Стоянова извършват психологически изследвания и оценки на психичните процеси, определят равнището на интелектуалното развитие, установяват потенциалните възможности и потребности на децата. Тяхната работата с децата е насочена към развиване на когнитивните умения и достигане на определено равнище съответно на възрастта; формиране на адекватни емоционални и поведенчески модели; преодоляване на стереотипите и усвояване на социална и емоционална взаимност, в съответствие с задачите заложени в индивидуалната програма за психическо развитие.
Медицинската сестра Лиляна Стефанова следи за здравослов- ното състояние на децата и извършването на всички необходими прегледи и изследвания.
Аминистративния и помощния персонал помага за плавното протичане на всекидневните занимания в детската градина.
Целогодишно екипът на СпДГ 112 работи за реализиране на заложените цели и задачи в индивидуалните програми за обучение и развитие на всяко дете. Паралелно осъществява консултативна дейност с родителите /интервюта/, запознава ги с оценките си и дава насоки за работа с децата в домашни условия. През май 2006 година се създаде сдружение с нестопанска цел в обществена полза - “РОДИТЕЛСКО НАСТОЯТЕЛСТВО ПРИ 112-ТА СПЕЦИАЛИЗИРАНА ДЕТСКА ГРАДИНА - СОФИЯ”. Настоятелството ще постига своите цели чрез приобщаване на родители, учители, специалисти, общественици, дарители, спонсори, физически лица, представители на юридически лица, правителствени и неправителствени организации, международни организации или частни лица, съпричастни към образувателно-възпитателния процес на деца със специфични образувателни потребности и готови да съдействат за пълноценната им социална интеграция и реализацията в обществото.
Е такива -![]()
Кога ще се научите, че теми за музикални и физически предпочитания е желателно да не се обсъждат, защото възникват спорове? Всеки с вкуса си. Всеки има право да си харесва каквото си иска, но тук стават спорове, а никой нормален човек не обича споровете. Има и расистки изказвания примерно. Ключ!
на мен това ми е болната тема,мразя носа се,момиче съм и ми е много голям и хич не ми седи добре на лицето!Просто си го мразяИ няма начин да се промени,за пластична операция не мога и да мисля.
като моя...счупени :>
Никой днес не е невинен
избрахме бъдеще сами
това, което ни очаква
мъчително-жестоки дни
charmingПървоначално написано от _SL_
![]()
Plans are nothing; planning is everything.
Dwight D. Eisenhower
стана отПървоначално написано от RAWRRR
![]()
![]()
Никой днес не е невинен
избрахме бъдеще сами
това, което ни очаква
мъчително-жестоки дни
аз имам аристократичен нос
Първоначално написано от Вилхелм Mонке
![]()
![]()
що не се регнеш беПървоначално написано от Марксист
![]()
![]()
да аз имам аристократичен нос завишдаш ли
реъту
Това, че ти ходиш с гей не означава, че и останалите са така. Не съди за другите по себе си....Първоначално написано от Анонимко
![]()
Освен това въпроса беше за носа на отсрещния партньор...![]()
на един приятл му е скчупен от погоПървоначално написано от _SL_
и е мнооогомногомного по-симпатичен така![]()
Plans are nothing; planning is everything.
Dwight D. Eisenhower
Зависи може би чип-и.Но ако си му седи добре няма значение какъв е![]()
Kakvo ti puka,che ti govorqt zad gurba,nali si pred tqh,neka ti gledat guza!!!
* * * * * * * * * * Nikoi ne umira detstven jivota preebava vsichki!!!
Имам гръко-римски профил![]()
Ако не знаеш - ще те научим!
Ако не можеш – ще ти покажем!
Ако не искаш - ще те принудим!
Пролетарии от всички страни - обединявайте се!
Да живее интернационалаПървоначално написано от Communist
![]()
Марксист като що не се регнеш беПървоначално написано от Марксист
![]()
![]()
![]()