
- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Мерни еденици
Много се извинявам обаче така и не можах да схфана как може от Метър/секунда да стане в метър/минута....![]()
![]()
![]()
При положение, че в задачите са ползват секунди, за какво ти е мунита ми кажи.Първоначално написано от _GreEn-GiRl_
![]()
...ЪъъЪъЪъ абе аз си мислех че съм добър по математика ама май...
![]()
Аз доколкото разбрах става въпрос за превръщане от секунда в минута и обратното, а това метър преди него силно ми напомня физиката от 9 клас- скорости някакви ако учи...Първоначално написано от spiteful_pz
Физика за 8 клас....обаче нали сега ни е дала някакви допълнителни задачи и не ни е обяснила как ще стане от м/С в м/мин при положение,че не сме го учили,а в задачата се изисква да с в м/мин...
Е ако е 9 клас нема да мога да помогна....още съм 8Първоначално написано от ^Santra^
Добре де...Не е ли логично,4е примерно 1метър/секунда = 60метра/минута![]()
Аз в 9 клас учиш физика за осми- имам подготвителене клас.Първоначално написано от spiteful_pz
А иначе по автора- как така метър минута, то е километър час и метър секунда
Ако искаш дай задачата да я реша.
Кажи какво точно трябва да пресметнеш,аз ще се опитам.
Радвай се на този миг. Този миг е твоят живот.
Първоначално написано от ^Santra^
И аз тъкмо това си мислех...![]()
Let the beats control your soul...
Ето ако на някой му се мъчи..![]()
![]()
Колоездач трябва да преодолее планински склон. Времето за изкачване е 5мин., а за слизане - 2мин. Колоездачът започва изкачването със скорост 5m/sec, почива си на върха 1мин. и в края на слизането има скорост 8m/sec.
I. Представете на графиката движението на колоездача, като приемете че нагоре движението му е равнозакъснително, а надолу - равноускорително.
II. Определете ускорението на колоездача при равнозакъснителното му движение в m/min
Кви ся тия магийй тука дето стават ?! Ако се промени едната мерна единица кояято в случая е долната трябва да се промени и другата...Първоначално написано от _GreEn-GiRl_
Намерих решението на пак не мога да схвана защо при II V=0![]()
II. a = (V0 - V)/t V0 = 300 m/min V = 0 m/min
t = 5 min a = 300m/min / 5min = 60 m/min
Намерих решението на пак не мога да схвана защо при II V=0![]()
II. a = (V0 - V)/t V0 = 300 m/min V = 0 m/min
t = 5 min a = 300m/min / 5min = 60 m/min