.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 8 от общо 8

Hybrid View

Тест за бременност

когао си правиш тест за бременност задължително ли е да ти закъснява?Колко дена след секс можеш да си направиш тест и да си сигурна в резълтата?Благодаря предварително

Град
    On top Drugs of choice: Nicotine Caffeine and Gaming

Re: Тест за бременност

Цитирай Първоначално написано от Shanel_shanel
    когао си правиш тест за бременност задължително ли е да ти закъснява?Колко дена след секс можеш да си направиш тест и да си сигурна в резълтата?Благодаря предварително
    И защо нова тема, кукло? Уринен - на 14., кръвен - на 10. ден след забременяването. Quick Sure се води, че отчита на 7. ден, но не съм ги купувала и не знам със сигурност. Питай в аптеката.

Благодаря ти Schneeflocke

Ами аз съм питала лекар за този въпрос и ми каза,че с тест може да се установи бременност едва след като ти закъснее поне 1 ден.Иначе може да се разбере дали си бременна като отидеш на лекар и те видят на видеозон Ти може и веднага след секс да си направиш тест и той ще бъде отрицателен на 100 %.Поне ще си спокойна ,ама най - сигурно е като отидещ на лекар

Ам.. ако ти идва редовно от 1 год и ти закснее си земаш тест веднага..аМА АКО НЕ ТИ Е РЕДОВЕН чакаш около седмица седмица и нещо и чак тогава за да си сиг че няма ти доиде при всеки е различно
    SiLnO Obi4aM,LeSnO ne PrO6TaVaM,JeStOKo OtMa6TaVam I NiKoGa Za Ni6To Ne S1JeLqVaM!!!

Тестът Шуарчек ти дава 99% сигурност от личен опит ти казвам винаги отчита вярно,прави се след 1-вия ден от закаснението на цикъла с първата урина преди да си пила или консумирала нещо и варира като цена м/у 2,99 и 4 лв. зависи от аптеката във всяка е различно. Успех и дано да сам ти помогнала

Град
    *in a pink dream*
    Цитирай Първоначално написано от sobieski_girl_inlove