По математика – „Някой май е оглушал. Когато влязох, поздравих”
ученик: „Аз даже не видях, че сте тук!”
По математика: Извинете ме, но от ПЪРВИ час съм тук!!!
Класа: И НИЕ!!
Г-жата по математика намира линия и пита на кой е.
ученик- „Мойта е! С нея мерих кръвното на Сашка”
Аз: „Да не си мерил нещо друго с нея?
Персиан: „Я ме светни как така с линийка?”
АЗ: „Ми с дървения метър ли?”
В час по география: „Природата е добре развита... Отглеждат се много полезни изкопаеми..”
ученик: „Г-жо, може ли химикалка, че мойта не пише?”
Класната: „Ти стол ми искаш, химикалка.. още малко и кафе ще поискаш.”
ученик: „А, не, аз кафе си имам!”
По информатика: „Аз съм тук до края на часа, няма къде да ходя.”
Класа: „Ние също.”
ученик към тая по английски: Какви оценки имам по английски?
Г-жата: 3, 3, 2, 2.
ученик: ЕЕЕЕ, аз съм добре бе, кво се притеснявам!
ученик: Г-жо, смеете се като БАБА МИ!
„За да запълните топките на снежния човек..” (инф. тех)
Недочул съученик пита:
- Какво?
-Мишка кара колело” (класната)
"Ду ю нийд субтайтъл?" (по английски)
„-Г-жо, коя е Касандра?
- Ти добре мА изпитваш и на мен ми харесва да ти отговарям, ама няма да мога да СВЪРША!!”
„Тази свирка за мен ли беше?” (г-жата по ХИМИЯ)
„..протича рИЯкция..” (ЛУДАТА БАБКА ПО ХИМИЯ! :Х ;Д)
„Абе Е в тоя учебник няма НИКВИ КАРТИНКИ БЕ!!! ;х”
Госпожата пита защо са умрели войниците от глад, аз отговарям:
”Шатрата” (закусвалня) е била затворена и войниците нямали откъде да си купят къри..