.
Отговор в тема
Страница 3 от 7 ПървиПърви 1234567 ПоследнаПърви
Резултати от 51 до 75 от общо 159
  1. #51
    Мега фен Аватара на BioX
    Регистриран на
    Sep 2007
    Град
    Клан Изток // Видиш ли високи блокове и си в квартала оуууу Шит..
    Мнения
    3 253
    Цитирай Първоначално написано от LastWarrior
    Цитирай Първоначално написано от NaughtyWhisper
    Цитирай Първоначално написано от LastWarrior
    Rap & Hip-Hop = Commercial Shits


    Няма такова дебилно изказване.
    Само се излагаш пич..позапознай се с тази култура и тогава опитвай да си готин..
    АахАХХАхАХХххАХХАХАхАх ХАХАХАХХАХАхАХххАХХАхаХхА ХхАхАХхАХХАХАхАХХАхАХхАХх АхХАА
    Поне смях пада И то е ебаси културата, по-добре да слушам хаус ебаси
    balak si brato sajelqvam te chak........

  2. #52
    BadBlueTroll Мега фен Аватара на psychopath
    Регистриран на
    Jan 2008
    Град
    София
    Мнения
    9 889
    и за и против да съм, така или иначе ще продължава да си съществува, така че ми е все едно.

  3. #53
    omg basi fa6istite brat4e
    I'm from the west side of the 6-4 impala
    When niggas say where you from
    Well never say holla
    Gun on the left side!


  4. #54
    Абе, ти знаеш ли какво е "фашист" ? За тези, които не знаят, моля те, дари ги със знания.

    --

    Против съм.

  5. #55
    Аватара на NaughtyWhisper
    Регистриран на
    Apr 2008
    Град
    somewhere over the rainbow ;]
    Мнения
    175
    Цитирай Първоначално написано от LastWarrior
    Цитирай Първоначално написано от NaughtyWhisper
    Цитирай Първоначално написано от LastWarrior
    Rap & Hip-Hop = Commercial Shits


    Няма такова дебилно изказване.
    Само се излагаш пич..позапознай се с тази култура и тогава опитвай да си готин..
    АахАХХАхАХХххАХХАХАхАх ХАХАХАХХАХАхАХххАХХАхаХхА ХхАхАХхАХХАХАхАХХАхАХхАХх АхХАА
    Поне смях пада И то е ебаси културата, по-добре да слушам хаус ебаси

    Ми да култура е, за която явно нищо не знаеш. Просто се излагаш! Ти си просто един ограничен комплексар. Личи ти по мненията. Сега значи.. аз трябва да седна да плюя твоята музика така ли ? Хип-хоп е култура, колкото и да не ти харесва. И пъпчиви дебилчета като теб, едва ли ще успеят особено в живота с толкова комплексарско мислене. Всичко различно ли е боклук? Всичко което няма същите вкусове и представи за света, като твоите е боклук?

    С идиоти няма да споря. А за фенът на Хитлер по горе, ако наистина си роден 88 такова държание не ти прави ни най-малка чест, а напротив.

    Айде сега всички които са против утре искам стачка против хип-хопа пред народното! Нали не говорите празни приказки? Ще гледам новините специално заради вас.
    "The body tell the mind to quit. The mind tells the body to shut up."

  6. #56
    Не ми пречи да живуркам.Даже ме радва.Не е като някои други стилове.
    “Simplicity is Beauty and Beauty is simplicity, nothing more, nothing less.”


    -- http://www.youtube.com/watch?v=15uFb2wjxjg <3

  7. #57
    Мега фен Аватара на BioX
    Регистриран на
    Sep 2007
    Град
    Клан Изток // Видиш ли високи блокове и си в квартала оуууу Шит..
    Мнения
    3 253
    Корените на хип хопа

    Корените на хип хопа са в западноафриканската и афроамериканската музика като популярното през 70-те денсхол реге. Важен е приносът на африканската култура в лицето на Ласт Поуитс, Джалал Мансур Нуриддин и Джил Скот-Херън, чиито джазови и поетични творби оказват влияние върху обществото в САЩ от периода, непосредствено следващ движението за граждански права. Значение за началото на хип хопа имат и различни устни традиции.

    Олд скуул хип хоп (Началото на 70-те до 1986)

    Олд скуул хип хопа е първият тип хип хоп, който произлиза от квартални партита през 70-те и 80-те. Започва през 70-те в Ню Йорк с настъпването на ди-джейнинга в лицето на DJ Kool Herc и Grandmaster Flash. Това довежда до промяната на звученото в по-танцувално. Ерата на олд скуул-а завършва и започва „златната епоха“ с появата на Run D.M.C. и техния албум „Raising Hell“ през 1986.

    Произход

    В началото на 70-те много „черни” радио станции започват да пускат диско музика. Появява се вълна от недоволствие, срещу тази стъпка, от страна на много Афр о-Американски общества. Хип хопът се издига през 70-те от кварталните партита в Ню Йорк. На тези популярни партита се пускало предимно funk, disco и soul. Първите ди-джей на партитата постепенно осъзнали, че песента е най-танцувалната и приятна част и я разширявали, използвайки аудио миксери и плочи. По това време тази техника била популярна в Ямайка и била позната като dub music. Разпространила се чрез имиграционните общества в Ню Йорк, особено чрез „кръстника на хип хопа”- DJ Kool Herc. Използването на този метод по-късно довело до развитието на миксирането и „scratching techniques” и появата на ремиксите.

    Докато хип хоп общността растяла, изпълнители започнали да „говорят”(рапират) в синхрон с бийта и били известни като МС-та. Най-ранно успелите са The Herculoids, Coke La Rock и Clark Kent. Постепенно се появили групи от МС-та. Доста често, имало конфликти между бивши членове, като Afrika Bambaataa’s Universal Zulu Nation (в момента международна организация). The Herculoids и други изпълнители се фокусирали върху това да станат по-известни сред аудиторията. Ранните хип хоп групи често рапирали с часове, включвайки импровизация, четири степенен бийт и припев, който да даде възможност на изпълнителя да изрази мислите си. Пример- "one, two, three, y'all, to the beat, y'all".

    По-късно МС-тата започнали да влагат повече импровизация и разнообразие в римите си, включвайки такива на сексуална или порнографска тематика, с цел да се отличат от другите и да забавляват публиката. Ранният рап включвал опростени лирики от Африко-Американската култура.

    През ранните периоди на 70-те години b-boying, по-известно като breaking, добило популярност по кварталните партита, като брейкърите (момчета или момичета) излизали пред групата и танцували в собствен стил. Стилът бил показан за пръв път пред широката публика във филма Beat Street. По въпроса кой пръв е популяризирал брейкинга може да се спори доста.

    Golden age Хип Хоп (1986–1992) [редактиране]

    „Златният век” на хип хопа започнал с популяризирането на Run-D.M.C. и техния албум ,,Raising In Hell,, и завършва с появата на G-Funk през 1992. Основите на периода отново са положени в Ню Йорк и в него са включени рапъри и групи, които доразвили „играта на думи” и дикцията на рапа. През този период Def Jam Recordings стават първия независим хип хоп лейбъл.

    Нови стилове [редактиране]

    С популяризирането на хип хопа се появили много нови стилове и подстилове. Хип хопът бил комбиниран с рок, реге, техно и други музикални стилове, актуални през този период. През 80-те години на ХХ век първата женска рап група Salt-N-Pepa се появила на сцената със сингъла „The Show Stoppa” през 1985.

    Рапкор

    Сътрудничеството на Run-D.M.C с хард-рок групата Aerosmith в песента "Walk This Way" е ранен пример за сливането на рапа и рока. Популярният клип към песента е първия рап клип пускан по MTV и е считан за класика. Съвместната песен е и първата рап песен в топ 5 на The Billboard Hot 100. През 1987 Beastie Boys с албума си Licensed to Ill първи завземат челната класация. Това е техния дебютен албум за Def Jam Recordings. Албумът комбинира рок и рап музика и включвал семпли на Black Sabbath и Led Zeppelin. През 1989 групата издава Paul's Boutique, в който семплите за използвани по доста интересни начини. Те показват, че семплирането е доста важна част от направата на бийта. Тази тенденция оказва влияние върху музиката и до ден днешен. De La Soul’s издават 3 Feet High and Rising през същата година. Също като Paul's Boutique албумът наблагя на семплирането и жъне големи успехи. Посланията в тавата, лекия хумор и появата на джаз-рапа са неща, които ще определят стандарта за всички следващи рап албуми.

    Латино Хип Хоп

    Хип хопът винаги е имал неразделва връзка с латино-обществата в Ню Йорк Сити и скоро хип хопът се разпространил в латино средите. Първият латино ди-джей е DJ Disco Wiz. Счита се, че първият латино-албум е Disco Dreams на The Mean Machine. Лириките включват испански и английски език. Mellow Man Ace е считан за „кръстника” на латино-рапа и е първият латино изпълнител, чийто сингъл достига платинен статус- "Mentirosa”. Kid Frost, Cypress Hill ("Insane in the Brain"), Gerardo ("Rico Suave") и Big Pun са изпълнители, които популяризират латино хип хопа в Америка. Латино-американските страни като Мексико, Куба и Доминиканската Република създават свои популярни сцени.(това няма много смисъл, ама друго значение на scenes не се връзва съвсем... бел.а.). По-интересната част от латино-рапа включва „freestyle” музиката. Популярни изпълнители са the Cover Girls, Stevie B., Shannon, Expose, and Lisa Lisa & The Cult Jam.

    Електро

    Докато Run-D.M.C. полагали основите на хип хопа на източното крайбрежие, се появява една от първите електро песни-"Planet Rock" (Afrika Bambaataa). Базирана на семпъл на немската електронна група Kraftwerk (Trans-Europe Express), -"Planet Rock" стимулира не толкова известни групи от Ню Джърси и Ню Йорк да създават електронна музика. Този стил силно въздейства на техното и хаус музиката. Освен Afrika Bambaataa други значими електро изпълнители били Whodini,чиито сингъл Freaks come out at night и до днес се счита за повратен завой в рап музиката. World class wreckin cru и Egyption lover също заслужават отбелязване главно заради тяхната експериментална диджейска работа,която дава на слушателя обща представа за ранното звучене на рапа,включващо в себе си елементи от диското,фънка и техно музиката.

    Miami Bass

    Друг важен стил в хип хопа е Miami Bass популяризиран от 2 Live Crew, J.J. Fad, DJ Magic Mike, and DJ Laz. Музиката е характерна с тежки, басови бийтове и текстове със сексуална тематика. Стилът е считан като ренесансен, тъй като елементите му са били използвани в бразилска музика.

    Политизиране

    Ice-T е считан за „политически” рапър (има се впредвид, че текстовете му са с политическа тематика бел.а.) заради неговия сингъл "Killers”, издаден през 1984. През 1988 Public Enemy издават It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back, който изцяло е фокусиран върху политиката. През същата година Boogie Down Productions изкарва на пазара By All Means Necessary, който затвърждава политическото присъствие в хип хоп музиката. Междувременно Public Enemy's Bomb Squad production team (нема как да го преведа бел.а.) експериментира в нов вид семплиране, което е използвано в It Takes A Nation Of Millions To Hold Us Back и Fear of a Black Planet. През същата година дуото DJ Jazzy Jeff and the Fresh Prince (Will Smith) печели първата рап Грами награда. През 1988 и 1989 изпълнители от Native Tongues Posse издават първия рап албум, фокусиран върху социални теми, като са включени джазови семпли и албумът е силно повлиян от Zulu Nation на Afrika Bambaataaa. Този проект проправя път за The Low End Theory на A Tribe Called Quest, който е считан за най-добрия джаз-рап албум, ако не и за един от най-добрите хип хоп албуми.



    Хип Хоп изпълнители 2PAC
    A Tribe Called Quest
    Afrika Bambaataa
    Andre 3000
    Atmosphere
    Beastie Boys
    Big Boi
    Big Daddy Kane
    Big L
    Big Pun
    Black Sheep
    Bone Thugs-N-Harmony
    Boogie Down Productions
    Brando
    Busta Rhymes
    Cam'Ron
    Canibus
    Chamillionaire
    Children of the Corn
    Common
    D12 Das EFX
    De La Soul
    Dead Prez
    Diamond D
    Digital Underground
    D.I.T.G. (Digging In The Crates
    DJ Butter
    DMX
    Dr. Dre
    E-40
    Eminem
    Eric B. & Rakim
    Eazy E
    EPMD
    Eve
    Fabolous
    Fat Joe
    Flatlinerz
    Fort Minor
    Four Horseman Gang Starr
    Ghostface Killah
    Gift of Gab
    God Complex
    Grandmaster Flash & The Furious Five
    Gravediggaz
    GZA
    't Hof van Commerce
    Hoodratz
    Ice Cube
    Ice-T
    Inspectah Deck
    Immortal Technique
    Ja Rule
    Jedi Mind Tricks
    Jeru the Damaja
    Jin
    Juelz Santana
    Jungle Brothers Jurassic 5
    Kayne West
    Klashnekoff
    Kool Keith
    Kool Shen
    Kool G Rap
    Kurious
    KRS-One
    Large Professor
    Leaders of the New School
    Lil' Kim
    Lil' Jon
    Lil' Wayne
    LL Cool J
    Lord Finesse
    Main Source
    Mack 10
    Missy Elliott
    MC Hammer
    MC Hush
    Method Man
    MF Doom Mobb Deep
    Mos Def
    Nas
    Nelly
    NTM
    N.W.A.
    N.E.R.D
    Obie Trice
    Ol' Dirty Bastard
    Organized Konfusion
    Onyx
    Pharoahe Monch
    Petey Pablo
    Pitbull
    Public Enemy
    Purple Gang
    Rakim
    Redman
    Raekwon
    Royce Da 5'9 Run DMC
    RZA
    Scientifik
    School of Hardknocks
    Slick Rick
    Souls of Mischief
    Snoop Dogg
    Supastition
    Strike
    T.I.
    Talib Kweli
    Terror Squad
    The Notorious B.I.G.
    the Pharcyde
    The Game
    Ugly Duckling
    Ultramagnetic mc's
    Vinz
    Warren G
    Wesley Valentine
    Will Smith Wu Tang Clan
    Xzibit
    Young Jeezy


    teq koito mn pluiat mogat da hvarlqt edno oko za da imat obshti znaniq za kulturata.....napisani sa osnovnite ne6ta ma nqma znachenie parvo tqh nauchete

  8. #58
    astWarrior написа:
    NaughtyWhisper написа:
    LastWarrior написа:
    Rap & Hip-Hop = Commercial Shits




    Няма такова дебилно изказване.
    Само се излагаш пич..позапознай се с тази култура и тогава опитвай да си готин..

    АахАХХАхАХХххАХХАХАхАх ХАХАХАХХАХАхАХххАХХАхаХхА ХхАхАХхАХХАХАхАХХАхАХхАХх АхХАА
    Поне смях пада И то е ебаси културата, по-добре да слушам хаус ебаси



    Ми да култура е, за която явно нищо не знаеш. Просто се излагаш! Ти си просто един ограничен комплексар. Личи ти по мненията. Сега значи.. аз трябва да седна да плюя твоята музика така ли ? Хип-хоп е култура, колкото и да не ти харесва. И пъпчиви дебилчета като теб, едва ли ще успеят особено в живота с толкова комплексарско мислене. Всичко различно ли е боклук? Всичко което няма същите вкусове и представи за света, като твоите е боклук?

    С идиоти няма да споря. А за фенът на Хитлер по горе, ако наистина си роден 88 такова държание не ти прави ни най-малка чест, а напротив.

    Айде сега всички които са против утре искам стачка против хип-хопа пред народното! Нали не говорите празни приказки? Ще гледам новините специално заради вас.



    SAGLASQVAM SE !!!!
    I'm from the west side of the 6-4 impala
    When niggas say where you from
    Well never say holla
    Gun on the left side!


  9. #59

  10. #60
    Нямам нищо против и мога да слушам този стил,само дето гангстери от типа на 50 стинки,чемионаре или там квото е и други подобни лигльовци не мога да ги гледам ... Иначе музиката бива. Преди слушах доста често.

  11. #61
    еми мноу ясно , че съм ЗА , ама не за комерс рапа

    ама то в днешно време толкова много са заблудените ... не ми говори
    слушат шамара и 50 стотинки , смъкнат гащите и вече са във филма .. пфффффффффф бЕгайте надалече ...

    А относно стила на обличане .. тва няма значение ...
    аз си слушам рап ама само кат карам скейт или сноуборд съм смъкната иначе не толко ...
    иначе познавам мн риъл рапъри , които не са мн смъкнати

    арееее make rap and destroy копелета

  12. #62
    Мега фен Аватара на Rofl4e
    Регистриран на
    Aug 2007
    Мнения
    3 158
    Обожавам го ест че съм за.. хип хоп-а

  13. #63
    Аватара на Madn3s5
    Регистриран на
    Feb 2008
    Град
    Somewhere over the rainbow*
    Мнения
    723
    За разбира се !
    Жената с характер ,плаши слабите мъже,
    но подлудява силните..! ~

  14. #64

    Регистриран на
    Jan 2008
    Град
    Враца
    Мнения
    1 149
    Цитирай Първоначално написано от mimz_rap
    еми мноу ясно , че съм ЗА , ама не за комерс рапа

    ама то в днешно време толкова много са заблудените ... не ми говори
    слушат шамара и 50 стотинки , смъкнат гащите и вече са във филма .. пфффффффффф бЕгайте надалече ...

    А относно стила на обличане .. тва няма значение ...
    аз си слушам рап ама само кат карам скейт или сноуборд съм смъкната иначе не толко ...
    иначе познавам мн риъл рапъри , които не са мн смъкнати

    арееее make rap and destroy копелета
    и как се разбира кой рапер е риъл и кой е фейк ?
    ЧЕРНО БЕСИЛО.
    И ТВОЯТ ЕДИН СИН, БЪЛГАРИО,
    ВИСИ НА НЕГО... СЪС СТРАШНА СИЛА.


    RISE WITH THE

  15. #65
    Цитирай Първоначално написано от skatemore
    Цитирай Първоначално написано от mimz_rap
    еми мноу ясно , че съм ЗА , ама не за комерс рапа

    ама то в днешно време толкова много са заблудените ... не ми говори
    слушат шамара и 50 стотинки , смъкнат гащите и вече са във филма .. пфффффффффф бЕгайте надалече ...

    А относно стила на обличане .. тва няма значение ...
    аз си слушам рап ама само кат карам скейт или сноуборд съм смъкната иначе не толко ...
    иначе познавам мн риъл рапъри , които не са мн смъкнати

    арееее make rap and destroy копелета
    и как се разбира кой рапер е риъл и кой е фейк ?
    xax ем имах предвид , че не слушат комерс и се мислят за рапери кат повечето

  16. #66
    Аватара на DisturbinThePeace
    Регистриран на
    Feb 2007
    Град
    На Баскетболното игрище!
    Мнения
    728
    дрехите не те правят рапър
    I am what I am !!!

  17. #67
    Голям фен
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    540
    Определено за.Въпреки,че не сеобличам в стил хип-хоп,това не ме прави по-малко хипхопърка или там както му викате.Много ме кефи музиката,танците,текстовет е,всичко
    98% от младото поколение харесва чалгата!
    Ако си от 2%, които я мразят сложи това в подписа си.
    Maybe I'm addicted, I'm out of control,but you're the drug,that keeps me from dying...
    all I really know is,you're the only reason I'm trying...

  18. #68
    Nqmam ni6to protiv tozi stil. I muzikata mi haresva.

  19. #69
    Супер фен Аватара на miminia
    Регистриран на
    Jun 2006
    Град
    София
    Мнения
    2 075
    Музиката ... е неворятна.
    Тя представя жиовта ти ... дано всеки я
    оценава по начина ,който залужва!
    На повечето представите им за хип хоп са доста изкривени от моите ,но тфа е ...

  20. #70
    хей style_hip_hop ... ам не смяташ ли че и wu-tang clan трябва да са в списъка ...

  21. #71
    mda i te est ama toi sig i e zabrail [;
    I'm from the west side of the 6-4 impala
    When niggas say where you from
    Well never say holla
    Gun on the left side!


  22. #72
    tova koeto e napisal style_hip_hop za hip-hopeca e ot wikipedia v smisal ne go e pisal toi am ina4e wu-tang NAI-VELIKITE !!!

  23. #73
    абсл съм съгласна

  24. #74

  25. #75
    Супер фен Аватара на lipsvashh_mi
    Регистриран на
    Nov 2007
    Мнения
    1 659

    Re: За или против хип-хоп културата ?

    Цитирай Първоначално написано от Lil`G`Girl
    ei hora slu6am rap ot 5 godini i li4no mnoo se radvam na tozi stil muzika iskam da 4uq i va6te menniq

    т.7
    krem4et0
    о естествено,че ЗА..и то едно голяма ЗА...Обожавам хип-хопа ,рапа също..супер са

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си