Инструктора ми е приятел на баща ми. Кормуването ми беше с Шкода Фабия дизел. Не е лоша колата, но съединителя отделя веднага и колата сама тръгва, като се качиш на бензин става лошо. Но пък иначе е лесна за каране докато свикнеш. Когато аз карах курса можеше, сега доколкото знам не може. Трябва първо да минеш теорията и чак тогава започваш да караш. Времето, за което се взима книжка е относително, защото не се знае кога ще ти бъдат изпитите. Може да вземеш теорията днес, а другия изпит да е след 1 месец. Шофирах по 1 час на ден. Теорията в нас си я учих, имах 2 грешки на изпита, защото бързах. Като прочетеш първо правилника 2-3 пъти, след това листовките като решиш 200-300 пъти и няма да имаш проблем. Не мисля, че има смисъл от тренажор. На полигон не съм ходил. Качих се в колата и хайде по околовръстното.

Най-важното е да внимаваш и слушаш какво ти говори инструктора, другото лека по лека.