Вашата интернет връзката е блокирана. Това би могло да бъде причинено от вашия компютър, защитна стена или Windows Media Player може да бъде настроен да работи офлайн.

За да се уверите, че защитната стена не пречи, трябва да се прегледа документацията за вашата защитна стена и да се направят необходимите корекции.

Да видим дали плеъра е настроен да работи офлайн, щракнете върху файла в менюто на плеъра и проверете дали се показва Offline командата. Ако е така това дава възможност на плеъра да се свърже с мрежата,махнете отметката върху Работа офлайн.

Имайте предвид, че ако се опитвате да възпроизведете файла от компютъра в офиса ви, вашия корпоративен мрежов администратор може да попречи на плеъра за достъп до Интернет, дори и ако премахнете отметката за работа офлайн. В този случай, се обърнете към вашия мрежов администратор за повече информация.

Ако искате да продължите да работите офлайн, но да позволявате на Windows Media Player (Windows Media Player 9 или по-нови сериали) да се свърже към Интернет, когато това е необходимо да можете да направите следното:

1.
В Player, от меню "Инструменти", щракнете върху Опции.

2.
В диалоговия прозорец Опции на плеъра в раздела, щракнете върху Свързване към Интернет (Заменя други команди).

Мога да имам грешки, ама е преведено що годе...