.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 15 от общо 15

За студентството в Канада

Какви документи се искат и има ли университети дето се учи на френски в тях как е има ли купони и такива неща ме интересуват...понеже родителите ми заминават за Торонто лятото, аз съм първи курс студентка тука има ли смисъл да се изнасям и аз или да си стоя ?

Град
    Е там...

Re: За студентството в Канада

Цитирай Първоначално написано от aaasdfghjklll
    Какви документи се искат и има ли университети дето се учи на френски в тях как е има ли купони и такива неща ме интересуват...понеже родителите ми заминават за Торонто лятото, аз съм първи курс студентка тука има ли смисъл да се изнасям и аз или да си стоя ?
    1. трябва да чакаш 1 год в канада и тест за езика..
    2. няма нито купони нито нищо хората са идиоти!!!
    3. има цяла френска провинция...

Каквоооо начи ако замина нали сега на лято и ще трябва за почна на уча чак 2010/2011 ?! и да започна от първи курс?!

Град
    Е там...
    Каквоооо начи ако замина нали сега на лято и ще трябва за почна на уча чак 2010/2011 ?! и да започна от първи курс?!
    1. ти не може да почнеш от др курс
    2. ти трябва да чакаш мин година(да си живяла в канада) преди да кандидатстваш
    т.е най рано почваш 2011/12 (ако ти приемат дипломата и издържиш теста за език)

omg..
    testa za ezik mu se vika toefl koeto i az trqbva da vzema vupreki 4e dokato otida v universitet shte imam 3 godini v kanada ..
    nqmam mnogo mnogo informaciq kak e ako si zavurshil v bg i iskash da se premestish za universitet tuk no moje i da ne se nalaga da 4akash ako minesh nqkakuv kurs ili neshto daje moje i kurs da ne ti se nalaga..
    p.s 4esno nz kakvi gi govorq no koito i kakvoto i da ti kazva imai edno neshto predvid 4e tuk vuzmojnosti ima mnogo .. ako ne stane po edin na4in shte stane po drug i nqma da se nalaga da 4akash godina .. vij za tova znam kfo govorq

Град
    Е там...
    Цитирай Първоначално написано от [B
    a[N]D[i]T[k]a]omg..