Цитирай Първоначално написано от Canis_Dirus
Цитирай Първоначално написано от catoen
Цитирай Първоначално написано от Canis_Dirus
какво толкова му харесват на Бентли? 95% от частите са същите като на Шкода.
Ъъъъъъ Шкода от кога правят луксозни спортни купета с 12 цилиндрови двигатели?

Иначе за статията спор няма, че е култова. Аз я четох преди седмица някъде и наистина много се смях.
Двигателя на Бентлито е на Фолксваген. Също както и всичко по шкодата е на Фолксваген. Шкода нямат купе в класа на VW Фаетон и Бентли, но частите идват от едно и също място.

Разбира се има и по-фрапантни случай на прилика. Форд Галакси и Фолксваген Шаран се правят в един и същ завод в Португалия. Завода е на VW. Двете коли са абсолютно идентични, като разликите са само минимални във външния вид. Но разликата в цената е значителна. Също има и разлика със Сеат Алханра, което не можеш да го различиш от Шаран, ако не виждаш емблемите.

Та Бентлито е просто Фолксваген с различно купе.
От концерна само Ауди и Ламборджини си правят собствени двигатели. Като последните две си сътрудничат. Concurrent engineering.
Спор няма, че и двете марки са на един концерн. Разликата обаче е, че Бентли се прави в съвсем друг завод от този на Шкода. Освен това Бентли има годишно производсвто от около 10000 автомобила. Като добавим факта, че е премиум марка имаща за цел да задоволи нуждите на супер богати хора и че използва последни технологии, това определено я издига над Шкода чиято цел е масово производство в средния и нисък клас. Освен това Шкода използва старите двигатели на VW, не знам само при новия Сюпърб какви са двигателите. Както и да е, мисълта ми е, че независимо от факта, че са на един концерн между двете марки сравнение не може и не трябва да има, защото нямат абсолютно нищо общо. Фиат притежават и Ферари, но така като гледам има сериозни разлики в качеството и техниката