
- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- За немските гимназии - София
В колко елитни училища си учила?Първоначално написано от Axel_f
Американски форум - задаваш въпрос и ти отговарят..
Руски форум - задаваш въпрос и на теб ти задават...
Български форум - задаваш въпрос и всички ти обясняват колко си тъп..
3 години ластик?! демек випуск 2010?Първоначално написано от Axel_f
sorry към автора/ авторката за спама, но от д или е кл си?, вероятно от "д" , нагласата на "е" не е баш такава
![]()
![]()
^ връщам си въпроса, от "д" клас си, но аз категорично не съм съгласна,че дава добро образование това даскало![]()
Да, ''Д" клас съм. От къде разбра?Първоначално написано от therichbitch
За доброто образование, аз говорех за лайстунг паралелките, където 80% от учителите са много добри, самият факт, че по повечето предмети са немци гарантира поне перфектно усвояване на езика, дисциплината е в пъти по-добра от средното ниво, а и друго си е завършиш с 6 немски матури, нали се сещаш, че за тва се изисква меко казано сериозна подготовкаБългарските матури изобщо не ги коментирам. Те са елементарни на фона на немските, ама и тях ще трябва да ги държим....
![]()
ПП Някой попита в колко елитни училища съм учила. Само в едно, но имам достатъчно приятели и познати от различни елитни гимназии, за да мога да сравнявам. Пак казвам, говоря за лайстунг паралелките, в другите, за съжалениение, нивото вече не особено високо.
"Модата се купува. Стилът се притежава" Коко Шанел
Баловете си говорят за самото даскало![]()
За мен 91 Нег си е най-хубавата гимназия в София.тази година отново беше с най-висок бал![]()
и аз точно за Leistung говорех, българските учители са мн по- добри от немците и си знаят материала мн по-добре ,а и като цяло са по-умни, друг е въпросът,че някои ги мързи повечко, да не говорим,че ако после решиш да останеш да учиш в Б-я, си напълно неподготвен за тукашните стандарти, защото например на изпита по математика не ти дават задачи, които си дъвкал половин срок и после само ти сменят числата, ами има едни приятни стереометрични задачки + тригонометрични уравнения и още куп неща по куп др предмети, които ластиците не учат, тъй че не бих препоръчала на някого да се забива в тия класовеПървоначално написано от Axel_f
^Ти от къде си толкова запозната?Учила ли си там или говориш на изуст?
Не мога да се съглася с повечето от написаното. Имаме страхотни учители, както българи, така и немци, изобщо не е вярно, че немците са тъпи и не си знаят материала. Това, че системата е различна и по немски, да кажем, учим каквото учителят избере, не значи, че не може да преподава!!И все пак мога да твърдя, че дисциплината при немците е по-добра, по-строги и по-изискателни са, което е добре дошло за разхайтените български ученици.
За математиката, да, стереометрия наистина не учат ЧАСТ от нас (тези с профил литература, профил математика я учиха), тригонометрия обаче сме взимали и то не бих казала повърхностно.За сметка на това учим много неща, които не влизат в стандартната българска програма. А са важни и полезни, ако един ден следваш в чужбина.
Математиката в лайстунг е един от най-трудните предмети, учи се адски много, имаме по 4 часа, за разлика от другите, а 12 клас ще имаме 6. И повярвай ми, на класните (правим по 3 класни на срок и отделно малки контролни) не ни дават същите задачи. Затова е и адски трудно да се изкара хубава оценка. За разлика от другите класове, където се дават дословно 2 задачи от сборника и 80% имат 6ци.
За кандидатстване в България, да така е, но мисля, че всички знаем как се влиза в българските университети. Ако не си ходил на частни уроци шансът е много малък. Където и да си учил![]()
А и да не говорим, че 90% от завършилите лайстунг отиват да следват в чужбина. Където са благодарни, че са учили математика по немската програма![]()
"Модата се купува. Стилът се притежава" Коко Шанел
1. пише се "наизуст"Първоначално написано от Axel_f
2. мога да те уверя,че стереометрията не е изучена в профила
3. не говорех за тригонометрия, а за тригонометрични уравнения и неравнства
4. и да- на класните дават мн подобни задачи и това помага на хората, които не разбират достатъчно, да не кажа въобще, да научат начина, по който се решават задачите и после като им дадеш малко по- трудна задача или такава, която не са я дъвкали 25ч. в денонощието, нищо н могат да решат и се вижда колко "разбират"
5. задачите не са трудни, в Б-я се дават по- гадни задачи при едно такова по-сеиозно изучаване на математика
6. 90% са благодарни, защото нямат реална преценка, няма как човек, който не разбира математика, да каже дали е било добро обучението /не визирам теб де, онези 90%, които споменаваш/
7. не исках да цитирам имена, но колко пъти Цанева не ви реши задача? а знаеш ли колко пъти се налагаше да му решаваме задачите на Херолд, знаеш ли колко пъти Хазен казва "ох, и аз се обърках, вижте си го вкъщи", това не са добри учители за мен, които могат да те научат на нещо
8. и не- не говоря наизуст, врата до врата сме се пак![]()
всички хора които съм видял излезнали от това училище са били трагични
без никакъв опит за комуникация с хора
и с изключително болни амбиции
и самочувствие че са номер 1
тези три неща в комбинация
дават....
Тази вечер тръгвам на лов...
Като хищник доближавам те
Ти си жертва - подчини се
и прави каквото искам аз...
Хайде, драскай и хапи ме!
макар да прозвучи малко нексромно смятам,че съм успяла да се опазя от тези няколко големи недостатъка и се надявам,че за оставащата една година няма да станат част от характера ми, даже това е причината, поради която не препоръчвам това даскало- заради хората и съм напълно съгласна с теб или поне на 90% ,повечето са грандомани,а всъщност нищо не струват...Първоначално написано от DjBaloon
1.Айде да не се хващаш за глупости, става ли? Да не почна аз да ти тъrся грешките, във форум сме все пак, не на класно при Христемова.
2.Не знам колко добре е изучена, но поне е преподавана.
3.И това е учено. Поне при Цанева.
4.Ами естествено, че ще дават подобни задачи, ти какво искаш да ти дават на класно?! Неизучаван материал ли?!? Или само задачи за гениичетата по математика от твоя клас? На класните има всякакви по трудност задачи и не винаги всички са решавани. Нормално е принципът да е подобен, какво, да не би в другите училища да не е така?
5.Може, аз лично не мисля така, но и не говоря за СМГ или НПМГ все пак. А за езиковите гимназии.
6.Хубаво, всеки да си мисли каквото иска.
7.Цанева е много странен учител. И да, отказвала ни е да реши задачи. С мотива, че са прекалено лесни и какво ли още не. Като математик Цанева е уникална, но не и като учител, аз лично в час при нея почти нищо не разбирах. Херолд поне преподава по-бавно и разбрано. За Хазен също не съм съгласна. Може да се е объркала, човешко е, като цяло беше на ниво. Мила е, усмихната и отзивчива и никога не е отказвала да отговори на въпроси след часа например. И не съм научила малко при нея, предпочитам я пред Господинова или там както се казваше...
8.Може ли един въпрос? Явно не си доволна нито от класа си (разбираемо е де), нито от лайстунга. Защо не се преместиш? Аз си се чувствам чудесно в моя клас и не мисля, че съм с болни амбиции и без комуникативни способности или там каквото беше.
"Модата се купува. Стилът се притежава" Коко Шанел
Понеже почти никой не даде инфо за 35-то аз ще ви дам. Твърденията, че 35-то си е обикновено даскало с немски език са глупави и необосновани. Вярно е,че бала за влизане не е толкова висок като на другите две немски,но аз съм доволен и не съжалявам, че влязох там. Аз сега тъкмо завърших осми клас там и съм с много добри впечатления от него. Вярно е,че дисциплината не е от най-високо ниво,но имаме страхотна директорка и материалната база е добра. Както и в другите немски учим по 20 часа на седмица и си имаме DSD. Попаднах на страхотна учителка(тук трябва да кажа,че преподава и в 91),която е 100 процента наясно с материала и постоянно ни води на театър,имахме екскурзия до Виена - направо приказка. От нея научих много. Относно баловете - по принцип за 91 под 32,00 трудно се влиза(може с пари,защото директорката им е подкупна),за 73-то - около 30.25 за момчета и около 30.75 за момичета и за 35 - около27.75 за момчета и около 28.25 за момичета. Между другото 35-то е трета немска и втора френска,има руски и английски. Спорта е много добре развит - номер едно сме по баскетбол. Общо взето мисля,че тези ,които искат да научат немски няма да съжаляват ,ако го пишат на предно място. Много съм доволен от това училище и не съжарявам,че не успях да вляза в 91-во или, в 73-то.
П.П. Всичко това си е лично мнение, не ти го налагамПървоначално написано от Axel_f
П.П. От всичкото, което съм чула, оставам с един извод- българите само плюят образователната ни система, която наистина не е блестяща, НО като цяло е по- добра от някои чужди, които се издигат в култ, тъй като българският народ е продажен. И последен въпрос- кажи ми колко пъти немец, англичанин спечели национална олимпиада по математика? Нито веднъж, а българите почти всеки път печелят, за мен лично това е едно от най- силните доказателства, защото това е предметът, който изисква най- много мислене и неслучайно 80% имат големи проблеми с него.
^Я пак си помисли дали нямаш грешки...?
Идеята ми беше, че тука пиша супер бързо и не внимавам! Естествено, че като българи е важно винаги да пишем и говорим грамотно винаги, не прави от мухата слон!![]()
За системата ни - хубавото на лайстунг е именно, че съчетава двете образователни системи и май досега се е получавало доста добре! Миналите випуски поне са доволни, аз знам, че от миналия клас на класната ми само 2-ма или 3-ма не са заминали в Германия да следват и то поради семейни причини.Което не им пречи да са студенти в България в момента.
За продажността на българите- образованието в момента в България е пълна скръб и това се вижда с просто око! Ти ако искаш отричай очевадното, аз няма няма! Не казвам, че чуждите системи нямат кусури, естесвено, че имат, но това не ни право нас по-добри!Извинявай, но за мен не е нормално в час пред учител да се играят карти!Или за самата система, по литература например, как се взима ЦЕЛИЯТ материал + граматика за 3 часа в седмицата?Дори и учителят да е невероятен (имаме късмет)!!
За последния ти въпрос, нямам представа, не съм се интересувала.
"Модата се купува. Стилът се притежава" Коко Шанел
1.Няма какво да мисля дали имам, или нямам грешки и не си ти тази, която може да каже и да ги намери, няма как да стане, когато ти самата не знаеш или пропускаш запетаите, разделящи 2 прости изречения!
2.И да, не е нормално да играят карти, но българските даскали поне правят забележка /повечето/,а немците- не, а нормално ли е да мляскаш дъвка в лицето на даскала и той да не ти прави забележка?
3. Само фактът,че не коментира нищо по другите въпроси- за това как немците не могат да ти решат елементарни задачи, говори сам за себе си
4. Да, не си се поинтересувала , ми поинтересувай се, макар че беше реторичен въпрос и бълграската система каквато и да е, няма мн значение, защото българите са по-умни, а даже да имаш перфектна образователна система /каквато немската не е, даже не се и доближава/, насреща ти като седи олигофрен, който в 11клас твърди,че има равностранен правоъгълен триъгълник...
5. Кажи на перфектния си учител, който ти е предал граматиката за 3 дни, че "произшествие" не се пише без "З"
6. За мен едно по- нататъшно коментиране на въпроса е безсмислено, поради простата причина ,че той е безпрецедентен
7. Ако имаш нещо да казваш- на лично, това не е спор за форум
На майка ми една приятелка работи в МОН и каза,че 73-то е по добро от 91-во но нещо не ми се вярва.
^ може и така да е, не знам 73-о какво е,но знам нашето даскало на какво ниво е и то не е такова, каквото го описват
относно 73то 7 години у4их там и като цяло не е ло6о даскалото са ъа у4ителите има пулни изруди но навъншен вид мога да кажа 4е тва даскало rlzz
Според мен 91 НЕГ си е най-добрата за държавнитеИначе немска гимназия Увекинд си е лидер в частното образование
![]()