.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 15 от общо 15
  1. #1
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565

    Код за защита

    Здравейте
    Значиии... една приятелка има проблемче ии не знам как да й помогна, та да ви питам вас. Телефона й е Нокиа 6600 Слайд. Днес е отишла до Мтел, за да премине към Лууп ии са й казали да не го включва 30 мин. Обаче след като го включи й иска код за защита... Пробвахме да сложим картата в моя телефон и всичко си беше точно. Изглежда проблема е в телефона. Търсила е в книжката с инструкциите за телефона, ама не е намерила никакъв код. И въпроса е от къде може да го провери/разбере тоя код? Мерси предварително!
    nicolepcd

  2. #2
    Ами според мен това е фабричет проблем или недостатък и би трябвало да и дадат нов телефон тъй като в този има парола но явно картата не е от този телефон... в смисъл би трябвало да си има собствена карта която да премахва този код и направо да си пише пина.Поне така стана и при мен

  3. #3
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565
    Т.е. направо да ходи в магазина, от който го е купила?
    А, и забравих да спомена, че днес са й дали тая нова карта на Лууп, заради която не е трябвало да си включва телефона 30 мин. Иначе с предишната карта не е имала такива проблеми.
    Мерси за бързия отговор!
    nicolepcd

  4. #4
    Цитирай Първоначално написано от d3signer
    Ами според мен това е фабричет проблем или недостатък и би трябвало да и дадат нов телефон тъй като в този има парола но явно картата не е от този телефон... в смисъл би трябвало да си има собствена карта която да премахва този код и направо да си пише пина.Поне така стана и при мен
    Това са пълни глупости!!!

    Всеки един нов телефон има код за защита, просто не е активиран по принцип! Явно някой е бърникал настройките и го е активирал!

    Кода за защита на почти всички телефони е: "12345"

    Даже в упътването на телефона го пише много ясно предполагам. Поне 10-тина ръководства за експлоатация на различни телефони, като марка и модел съм чел и на всички това беше кода за защита на телефона!

    П.С. - Надявам се да стане...

  5. #5
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565
    Пробвала е с 12345, с 1234, с 0000, с 123456, пин-кода на предишната карта даже И нищо не е станало.
    nicolepcd

  6. #6
    Цитирай Първоначално написано от elsy
    Пробвала е с 12345, с 1234, с 0000, с 123456, пин-кода на предишната карта даже И нищо не е станало.
    Еми значи кода е сменен и минава на вариант Разкодиране! Операторите не носят никаква отговорност относно кода за защита, защото много е вероятно собственика да го е забравил примерно и сега да иска да му го разкодират безплатно! Това го няма никъде...

    Edit - И друго се сетих, възможно е и от опциите на телефона да има нещо от сорта "само тази Sim" (поне на български звучи така), което ще рече че телефона работи само с картата в монента и с никоя друга, а това може да се оправи като се сложи старата карта, пусне се телефона, влизаш в "настройки -> защита" и махаш тази опция за защита посредством кода за защита. Поне на един от старите ми телефони "Siemens CX65" имаше такава защита!

  7. #7
    Цитирай Първоначално написано от elsy
    Т.е. направо да ходи в магазина, от който го е купила?
    А, и забравих да спомена, че днес са й дали тая нова карта на Лууп, заради която не е трябвало да си включва телефона 30 мин. Иначе с предишната карта не е имала такива проблеми.
    Мерси за бързия отговор!
    Е добре де щом е нямала проблеми с предишната карта защо не я ползва или може би аз нещо съм испуснал ... и doomkillerr ТОВА НЕ СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ !!! Когато на теб ти се случи ще пееш друга песен .

  8. #8
    Цитирай Първоначално написано от d3signer
    Е добре де щом е нямала проблеми с предишната карта защо не я ползва или може би аз нещо съм испуснал ... и doomkillerr ТОВА НЕ СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ !!! Когато на теб ти се случи ще пееш друга песен .
    Ами какво да ти кажа... на мен ми се е случвало! След трикратно въвеждане на кода - телефона се блокира, пък проблема беше че не знаех кода за защита! - Е все пак нали съм "умник" си го разкодирах сам... та спестих някой и друг лев! Добре че кабел си намерих, защото нямаше никъде, но един "френд" ми даде на заем за 2-дни.

    П.С. - Айде със здраве!!!

  9. #9
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565
    Цитирай Първоначално написано от doomkillerr
    Цитирай Първоначално написано от elsy
    Пробвала е с 12345, с 1234, с 0000, с 123456, пин-кода на предишната карта даже И нищо не е станало.
    Еми значи кода е сменен и минава на вариант Разкодиране! Операторите не носят никаква отговорност относно кода за защита, защото много е вероятно собственика да го е забравил примерно и сега да иска да му го разкодират безплатно! Това го няма никъде...

    Edit - И друго се сетих, възможно е и от опциите на телефона да има нещо от сорта "само тази Sim" (поне на български звучи така), което ще рече че телефона работи само с картата в монента и с никоя друга, а това може да се оправи като се сложи старата карта, пусне се телефона, влизаш в "настройки -> защита" и махаш тази опция за защита посредством кода за защита. Поне на един от старите ми телефони "Siemens CX65" имаше такава защита!
    Ахаам, обаче няма как да я сложи старата, защото от Мтел след като са й дали новата карта са й взели предишната.
    nicolepcd

  10. #10
    Е браво на теб това че ти можеш да разкодираш е хубаво но тя не може както и аз и за това е по добре вместо да си играе 5 века направо да си вземе НОВ (демек да поиска тъй като този не става за употреба ) Така е най-добре и да провери предварително да не е бъгав и следващия

  11. #11
    Супер фен Аватара на SolusChristus
    Регистриран на
    Dec 2008
    Мнения
    1 038
    Отиваш утре там където са й взели картата и питате. Няма какво да се мъчиш тука.

  12. #12
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565
    Цитирай Първоначално написано от d3signer
    Цитирай Първоначално написано от elsy
    Т.е. направо да ходи в магазина, от който го е купила?
    А, и забравих да спомена, че днес са й дали тая нова карта на Лууп, заради която не е трябвало да си включва телефона 30 мин. Иначе с предишната карта не е имала такива проблеми.
    Мерси за бързия отговор!
    Е добре де щом е нямала проблеми с предишната карта защо не я ползва или може би аз нещо съм испуснал ... и doomkillerr ТОВА НЕ СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ !!! Когато на теб ти се случи ще пееш друга песен .
    Защото сега иска да мине на Лууп и са й дали нова карта.
    nicolepcd

  13. #13
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565
    Цитирай Първоначално написано от SolusChristus
    Отиваш утре там където са й взели картата и питате. Няма какво да се мъчиш тука.
    Дам, така ще стане накрая.

    Мерси много на всички!
    nicolepcd

  14. #14
    Цитирай Първоначално написано от d3signer
    Е браво на теб това че ти можеш да разкодираш е хубаво но тя не може както и аз и за това е по добре вместо да си играе 5 века направо да си вземе НОВ (демек да поиска тъй като този не става за употреба ) Така е най-добре и да провери предварително да не е бъгав и следващия
    Еми ако и го признаят това, като проблем и и го сменят - Много Добре, но предполагам, че няма да искат. Гаранцията покрива само пройзводствени дефекти. Примерно ако пуснеш телефона от 5-тия етаж и той стане на милион парченци - никой няма да ти признае гаранцията... Вие си го знаете това предполагам!

  15. #15
    Супер фен
    Регистриран на
    Jan 2008
    Мнения
    2 565
    ^Мхм, дано го признаят, щото момичето нищо не е ровичкало из настройки и т.н., в смисъл не е виновна.

    Утре ще иде до Мтел, откъдето са й дали картата, пък ако пак има нещо ще пиша.
    nicolepcd

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си