- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- Най - добрата кола за българските пътища според вас
Голфа може би де да знам... не разбирам много от коли.
Аз карам една астра и за сега нямам проблем с дупките ама да видим до кога![]()
Поставянето на предпазен колан отнема 7 секунди от твоят живот - изживей го целия!
Шофирайте внимателно! Нека кажем НЕ НА ВОЙНАТА ПО ПЪТИЩАТА!
Ferrari 458 italia![]()
![]()
![]()
любимата ми кола
kogato re6a da bezdeistvam ni6to ne moje da me spre
Безспорно ople е най подходяща за нашите пътища.Има много здрава преднида , голяма бегачка докато голфа вози кат каруца!
аре бе верно ли? аз съм карал по случайност и опел и голф.Първоначално написано от engineer83
опела корозията го яде за закускаголфа друса, но моя беше 95 година производство немаше грам ръжда по калниците, а опела беше като баница там
![]()
днешната младеж - у гъза да я еб*ш
Мустанг. Окчването е високо и здраво
Частите са евтини, но за жалост в България са рядкост
Нея целуваш нали и
нея лъжеш ти
както мене лъжеш ти
Щом дo мене той заспи
знам, че искам да си ти
трябва да реша ... трябва да реша...
гоУф 2ка... пернишка регистрация![]()
имаше една песничка : " Тук пред гоУфо всички са бавни.... тук пред винкело всички са равни"![]()
Wh0 LeT ThE DoGs 0uT...
Примерно на мене ми харесва Рено Лагуна или пък Меган за пътищата това е една много добра кола.
Срещата на два характера е като взаимодействието между две химически вещества: ако има реакция и двете се трансформират.
Х5-ца ,особенно за софийския трафик..
Лада Нива като тази... за варненските улици поне.
Разорена съм, но щастлива
Бедна, но мила
Висока, но здраво стъпила на земята
Нормална, но обсебена
Загубена съм, но пълна с надежда.
но ми изглежда най-адекватна за момента с оглед състоянието на пътищата в града.
Разорена съм, но щастлива
Бедна, но мила
Висока, но здраво стъпила на земята
Нормална, но обсебена
Загубена съм, но пълна с надежда.
Вози много гадно тая нива.
Ние имаме едно Поло. Много удачна количка излезе между другото. Маневрена, което за града е идеално, малка като размер, което за Варна е голямо предимство. Не харчи много на дълъг път. Вярно, не е най-комфортния автомобил, обаче аз много я харесвам.
Ще видим кога ще го пречупя да ми я подари и да си купи нещо друго.
![]()
This world is spinning around me
This world is spinning without me
And every day sends future to past
Every breath leaves me one less to my last
Може ли аз?pПървоначално написано от Raybeez
Като предварително уточнявам, че съм доста далеч от мисълта за най-добра за пътищата ни. Ако си говорим за такава – Я на Ваня предложението (Нивата), я някоя УАЗ-ка, я в краен случай Hummer H1, мхъх. Или реално нещо от втората половина на 90-те без какви да е екстри с елементарна поддръжка: Skoda Felicia/Fabia, Daewoo Nexia и подобни. Вярно, на кола с по-неудобна задна седалка от Fabia 1 не се сещам да съм се возил скоро, но пък не е никак скъпа откъм обслужване или в кое да е отношение, освен необосновано високата и първоначална цена в България. И Octavia 1 отговаря на критериите и Daewoo Espero.
Относно Laguna/Megane – с новите не съм особено запознат, но съм по-скоро скептичен. За сметка на това имам Laguna 1.9 dti hatchback от... 1998(след фейслифта).> Много съм доволен, да чукна на дърво! Едва 7000км съм с нея, но – никакви проблеми. Возихме се вече веднъж и до чужбина с нея безаварийно и градско ми се налагаше нерядко да я карам последните два месеца(за съжаление..на нервите ми предимно), и извънградско съм я търкалял немалко за последните 6-7 месеца откакто я имам. Всъщност случайно попаднах на нея и ако не бях принуден от обстоятелствата да си търся четиривратка (нзч защо), като нищо щях да си взема доста по-малка (и бърза) кола. Ами – не съжалявам. Не и в този случай. Определено има какво да се желае като динамика, обаче никакви капризи – здрава и стабилна, отлична возия (особено сравнена с Вектра 95-00; голфовете, нема кво и да ги споменавам), предостатъчно вътрешно пространство и приличен разход на гориво. Меганът е един клас по-долу и преки впечатления нямам, ама пак е нещо доста сходно. Специално за Лагуната – мойта е базова и при все това има 2x оборудването на каква да е Вектра или Пасат на същите години. Не държи достатъчно цена на старо, но тва се дължи на все още общоприетото негативно мнение за френските автомобили, което за мен са пълни глупости, разбира се. Колата е комфортна и удобна и ако не ти пука дали ще я продаваш скоро – защо пък не? Поддръжката не е по-скъпа от тази на кой да е съседен немски турбодизел по онова време, такива впечатления имам. Пък то е ясно, че за кола на подобни години и бая късмет си е необходим де.. Ако ще се кара ежедневно в натоварен град – Polo, Fiesta (след 2003) или Clio, но аз лично въпреки вс. им предимства, не съм никакъв фен на малолитражките.
Астрите се оказаха много здрави автомобили.
This world is spinning around me
This world is spinning without me
And every day sends future to past
Every breath leaves me one less to my last
Като модел и марка няма да конкретизирам, понеже всеки си има изисквания към колата, пък и му трябва за различни неща.
Като цяло - германски, японски, или в краен случай корейски автомобили 95-98 година (преди да започне масовото заменяне на метални с пластмасови части). За предпочитане с по-малък двигател и предно предаване. Който е кратал БМВ в зимни условия знае, за какво говоря.
За мен идеалната кола е Ауди- а4, или а6 (тендирам към а6, понеже а4 ми е малко тясно), задължително куатро и дизел. Вероятно C4 с двигател 2,5 TDI. Приличен разход на гориво и адски здрава кола. Пък и достъпна.
Grumpy old madman
Хаха, помня го това Волво, май от бая време насам си с него.> Фен съм им, но за съжаление още са ми далеч от бюджета, хаха. Под 7 бензин, беше 1.6, нали? Добър разход, обаче тук според мен от голямо значение е и в какъв вид и на колко километра реални сте я взели. Останал съм с впечатлението, че е била на доста малко и с ясна сервизна история или греша? Това е много хубаво, ноо.. отново за Волво с подобни претенции ще са необходими около 10 бона (или малко по-малко). Това все още не го прави никак масово, какво да се прави. Добри коли са и още как! Особено ме кефи S80-ката.))Първоначално написано от Raybeez
Трета серия на Пежо никога не е била смислена. Не и от 305 насам, което е.. всъщност доста от отдавна. Иначе и аз имам примери с хора наоколо заложили на Peugeot или Citroen (на Renault в момента не се сещам), които са повече от доволни от колите си – Xm (стар пример), C5, 406. Мен не ме кефи да има толкова електроника, но няма избор вече, да му се не види.
Астрите са здрави, няма две мнения по въпроса. Ама много дървени бре, кво да ги правиш. От 2004-та насам вече не чак толкова, ноо.. те пък са теснички и сравнително скъпи, все така.
Е, дървени, дървениПоне ми разбиха камъните в бъбреците
![]()
This world is spinning around me
This world is spinning without me
And every day sends future to past
Every breath leaves me one less to my last
Аз имах Пежо 306 1.6 90 кончета бензин , адски доволен останах , просто возията му беше много добра , в завойте не мърдаше тая кола , верно в градско повече харчеше 10-11 , а извънградско останах учеден колко малко харчи 4 - 4.5 , за 2 години акумулатор и торсиони само са сменяни.
Баща ми сега има VW Touran дизел автоматик , приличен разход на гориво , возията е много добра.
То си зависи как си караш колата , но в София просто пътищата са ужастни толкова дупки вече има , то не са дупки а ями ..
то бмв-то и като е влажно върти, ама се свиква. Иначе по здрава ламарина не съм виждал.Първоначално написано от Canis_Dirus
Lestat357, как си само на 7000 километра а си ходил и на вънка??
Аз дето карам почти градско за 2 месеца навъртях 1000 километра.
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
Не я карам ежедневно, ето как.
До чужбина – до Турция имам предвид, вкл. и малко от Азиатската част, но не чак твърде далеч, веднъж. Последният месец и малко ми се наложи да я покарам повечко градско, но отмина този момент за моя радост. Сега я карам средно по 2-3 пъти седмично, ако не и по-рядко. Зависи от настроението ми също. За ежедневният ми маршрут обаче метрото ме урежда перфектно от години насам, а и обичам ходенето много също.> Tова е.
@LadyDi, не бе, нямам нищо против Астрите (и преди 2004-та) по принцип. Надеждни коли са, факт. Просто не ми допадат като комфорт, вътрешно пространство(!) и като оборудване. Това е. Масови са за сметка на това и ако ми се налагаше да въртя по много километри месечно, сигурно по-сериозно бих се замислил. Когато избирах, гледах предимно варианти краят на 1997 с всички екстри и т.н. (Астра Ф) или следващият модел докъм 2000-та(Астра Г), другото ми беше извън бюджета. Избор – огромен, но не ми допаднаха просто. Зависи.Първоначално написано от LadyDi
Lestat, аз просто съм сантиментална към АстритеНа такава се учих да карам. Затова знам, че са много здрави. Щом ме издържа...
This world is spinning around me
This world is spinning without me
And every day sends future to past
Every breath leaves me one less to my last
и на мене ми аресват много, ама с 2 врата. Само да събера финанси и че си купа.Първоначално написано от LadyDi
![]()
Локо Пловдив и тесни пичkи майна.
aзПървоначално написано от StanSmith
![]()
Боби, на 1280 е
пича обикновено ме откарва след масови концерти, когато изведнъж цяла София се оказва с дефицит на таксита, или всички са "заети"![]()
звъня му на личния мобилен, идва до 5 мин. и нема грижи
няколко пъти даже сме влизали в конфликт със странични навлеци
I'll take your brain to another dimension
Според мен за пътищата на България е само 1 кола - УАЗ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Луд човек и силен вятър, нищо не може да ги спре!!!