- Форум
- По малко от всичко
- Наука, Култура, Изкуство
- Любима книга ?
„Rock Your Life” - Рудолф Шенкер
„Пилот на Stuka” - Ханс-Улрих Рудел
„На Западния фронт нищо ново“ - Ерих Мария Ремарк
1984 на Оруел - абсолютен шедьовър.
Параграф 22 на Хелър. Както пита и самия автор - ''Че кой е писал по-добра книга?''
Спасителят в ръжта - до 10 години сигурно ще стане абсолютно неизползваема.
451 по Фаренхайт на Бредбъри - На страна този дразнещ (поне за мен) толкова романтичен елемент във всяко описание в книгата (разбираем, предвид влиянията, оказани върху автора) - нещо, което мога да препрочитам всеки месец.
Пътешествие до края на нощта на Селин - Един по-забавен поглед върху Първата световна война.
Трейнспотинг на Ървин Уелш - 300 страници посветени на наркоманията, свободата на избора, човешкото падение и колко забавно е, когато го погледнеш под подходящ ъгъл.
Портретът на Дориан Грей от Уайлд - след нея спрях да чета по философия, свят и личност и т.н..
И понеже Стивън Кинг е толкова любим автор (да не кажа втория най-любим след Буковски), няма как да пропусна ''Сърца в Атлантида'' - Най-доброто, което е писал изобщо (лично мнение). Доста над ''То'', ''Зеленият Път'' и т.н. (отново лично мнение, никого не ангажирам с него).
God must love the common man, he made so many of them. ~ Abraham Lincoln
http://www.last.fm/user/SolemnJudgment - чартовете ми -_-
Властелинът на пръстените-безспорна класика,чернова на сергей лукяненко,напоследък игрите на глада и простотийките на тери пратчет
"Прощално писмо"("С дъх на канела"-кой както я знае) на Никалъс Спаркс
Скълдъгъри Плезънт! Безспорно най-интересната книга която съм чела.Едновремено фантастика , смях и леко страшни моменти
Любимата ми книга(по-точно поредица) със сигурност е "Академия за вампири ".. ако си падаш по малко екшън, фентъзи, романтика, комедия....... ти я препоръчвам.. няма да съжаляваш!
Много са, ще напиша първоначално само тия, за които се сещам.
Агата Кристи - Трагедия в три действия.
Уникална е, доста ми допада. Принципно Агата ми е една от любимите авторки, има уникални книги, които по една или друга причина, ми харесват. Доста нейни книги съм изчела. Но тая определено е в първите редици , бих казала. Заедно с "Десет малки негърчета".
Наскоро четох Паулу Коелю - Алхимикът и доста ми допадна. Сюжетът е интересен и те кара да се замислиш за това, и да те накара да не се предаваш и да следваш мечтите си, дори сюжета да се върти около едно съкровище, доста поуки може да се извадят от произведението. На Стивън Кинг - Мъртвата зона също е доста добра. Заедно с "То", "Гробище за домашни любимци".
Дан Браун - Шестото клеймо" също ми допада. По - късно, като се сетя за други - ще пиша.
“If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.” - Michael Jackson ♥
"Стършел" - Етел Войнич - В тази книга има всичко. Хваща те от началото и не ти позволява да я оставиш до самият край. Влюбих се в главният герой. Авторката знае как да докосне сърцата на читателите си. Невероятна книга...
"Парфюмът - историята на един убиец" - Патрик Зюскинд - Тази история ме накара единствено да се отвратя, но и да се влюбя в нея. Ако беше написана не от Зюскинд, а от някой друг, книгата нямаше да си намери място в моята библиотека. Авторът с такава лекота те кара да намразваш главният герой... но точно в това е чарът на историята.
"Винету" - Карл Май - Тук се смях и плаках на воля. Влюбих се в Сам Хокинс и култовата му реплика "... ако не се лъжа...". Типичен юношески роман. Но съм почти сигурна, че на каквато и възраст да сте, тези три тома ще ви завладеят и ще откриете себе си в един от героите.
"Шифърът на Леонардо" - Дан Браун - невероятна, несравнима, уникална и неповторима книга.
Последно редактирано от mistake : 09-01-2012 на 11:16
"...но все не мога да обясня добре.И дори да можех, не зная дали би ми се искало."
Дж.Селинджър
Мухахахахаха окултни книги,разбира се.
Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul.
Всичко е лично, В случай на опасност, Мръсни афери, Списъкът на обречените, Лиценз за убиване- Винс Флин
007 Картбланш- Джефри Дивър
Винету- Карл Май
Беър Грилс- кал, пот и сълзи
Птиците умират сами.
Старецът и морето.
Парижката Света Богородица
Разкази на Йовков в няколко тома.
Разкази на Чудомир - също в няколко тома.
Стихосбирките на Вапцаров, Ботев...
Нека ти разкажа.
Разказвай с мен.
Дяволът носи Прада.
Вечната Амбър.
Много български исторически романи и научнопопулярни книги.
Книги за археология.
Книги за туристически забележителности.
Харесвам и биографични книги.
Тютюн
Хората понякога не забелязват как плаче през ноща този,който върви в живота смеейки се!
The God of small things by Arundhati Roy
Задочни репортажи за България на Георги Марков,
1984 , Параграфа на Хелър,
Сега чета и българските хроники на Стефан Цанев, не са лоши.
Всяка една ме удивлява и изненадва. Защото всяка е уникална, всяка носи собствено послание. Показва ти нещо тъжно, нещо красиво, оставя те без дъх. Оставя отпечатък върху теб. И никога не ще бъдеш същия.
П.С Имам любима повест. Но е важна за мен и не ще я споделя.
Ето и някои от мен: Клетниците, Без дом, Стършел, Хари Потър, Академия за вампири и повечето на Стивън Кинг...
*Безпощадно*
Не ми пука какво мислят за мен хората.Важно ми е какво мислят за мен,хората които аз държа на тях!
Нека добавя още няколко:
Десет малки негърчета
Реликвите на смъртните
Приключенията на Оливър Туист
Прелестни създания
Пърси Джаксън и боговете на Олимп
Едно лято с 20 момчета
Адски устройства
Мъртвата зона
Мизъри
Вината в нашите звезди
Дивергенти
Грозните
И още мноого
"Последно танго в Париж" - Робърт Али
"Крадецът на книги" - М. Зюсак
"Странният случай с Бенджамин Бътън" - Ф.С.Фицджералд
"К и изкуството на любовта"- Хонг Ин
"Жени" - Ч. Буковски
...