.
Отговор в тема
Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати от 51 до 55 от общо 55
  1. #51
    Повече от фен Аватара на Je7
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    398
    съскъща, пръскъща, турбо, суберчарджър

    все яки работи, само че какво става като излезе тая супра на някой завой?
    примерно да речем как се управляват тия 1000+ коня?
    в завой? Поддръжка? Имаше един Опел Рекорд май беше, дето един англичанин го беше напомпил за драгстер и имаше 2200 к.с.
    Трябвало всеки път преди колата да се запали, да се прави цялостна проверка на всичко... и всичко това за да може да върви тая кола по-права линия, вярно като самолет... ама само напред
    Кефя се и аз на пипнатите автомобили, но с мярка.
    Примерно ако си купиш Порше 911 Турбо, поддръжката ти е в порше, колата си върви и на пътя и на писта, респективно и на завои... има огромен кеф от шофирането, но го има и това, че тая кола може да я караш всеки ден(е не тук в БГ с "хубавите" магистрали и пътища).

    А за моторите и колите... съотношението кеф - цена е в ползва на моторите...

    Но ако се сравняват директно цялостно Мотор срещу Кола... Моторите нямат шанс... и на ускорение, и на писта.

  2. #52
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    Аз да вметна още нещо в спора коли срещу мотори. Да вземем едно пътуване от София до Стара Загора по Тракия. С едно Ferrari ще можеш да подържаш скорости към 200км/ч, а на места и повече. За час си там без изобщо да спираш или да почувстваш умора. Колко време можеш да яздиш пистарка с такива скорости и колко пъти ще се наложи да спреш за почивка?

  3. #53
    Повече от фен Аватара на Kurdokolenko
    Регистриран на
    Jun 2006
    Град
    Sofia City
    Мнения
    339
    Суперчарджъра е механичен, тия работи с електрическите са от Ибей за по 50-60$ И ок, чарджъра няма лаг, ама му е по-ниско КПД-то, заради използваната от двигателя механична енергия, за задвижването му.

    Относно Ферарито - гаранция, че пътуването с него ще е по-некомфортно от това с добра лимузина. За мотора няма да се изказвам, там не се търси комфортно пътуване.
    Ho Ho Ho, I'm using tEh internet

  4. #54
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Цитирай Първоначално написано от Kurdokolenko
    Суперчарджъра е механичен, тия работи с електрическите са от Ибей за по 50-60$ И ок, чарджъра няма лаг, ама му е по-ниско КПД-то, заради използваната от двигателя механична енергия, за задвижването му.

    Относно Ферарито - гаранция, че пътуването с него ще е по-некомфортно от това с добра лимузина. За мотора няма да се изказвам, там не се търси комфортно пътуване.
    Се тая, зацепи мисълта...

    Тоя спор с кола/мотор малко...

    Нека дадеме друг пример? Може с кола да е по-удобно по тракия, ама ако трябва се паркираш в центъра на София? Няма ли да е по лесно да зарежеш мотора на някой тротоар?(Не че съм наясно с законите в България ) Или пък в някое задръстване с колата си седиш и чакаш, а с мотора мое се промушил между колите

  5. #55
    Моето мнение е, че още нямаме културата да пазим мотористите. Нито пътищата. Страшен кеф е да караш мотор, но рискът е голям. Дори да си добър моторист и да не се силиш, ако друг сбърка в много случаи може да бъде фатално. Ако си с кола каквото и да стане шансът да оцелееш е в пъти по-голям от колкото с мотор. Съвсем не твърдя, че мотори не трябва да се карат - напротив - чувството е неповторимо, но най-добре е да се карат по писти, по планините или по места с по-малко трафик. Така мисля аз.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си