.
Отговор в тема
Страница 1 от 2 12 ПоследнаПърви
Резултати от 1 до 25 от общо 48

Предложение за троика

Така, значи, сега да ви въведя малко в историиката. Студент съм горе-долу втори курс. Живея на общежитие и сме трима съквартиранти. Така от време на време правим секс с единия, но веднъж третия съквартирант ни хвана в крачка и като стана въпрос той поиска да се включи. Това го правим само от липса на момичета. Ние не сме гейове, ако това има значение. И тримата се чувстваме сто процентови мачовци. Но от време на време просто ни трябва малко разпускане. И така ние си намерихме наше собствено развличение. Правим го много рядко(в седмицата един-два пъти), но никога не прекаляваме. Но сега третият съквартирант иска да стане редовен при нас. Има ли опасност да стана истински гей?

Не бе оспокой се. Нема как да станете гей-ове.... та то вие сте си гей-ове

Виж ся! Аз съм бил студент и съм го правил с момче само веднъж ,точно през студентските си години.Преживяването беше уникално и мисля,че ако го срещна отново ще го направим отново! Сега имам сериозна приятелка, но тайно понякога си мисля за него.Искам и аз да разбера дали това означаве , че съм гей?

Цитирай Първоначално написано от ShortLife
    Виж ся! Аз съм бил студент и съм го правил с момче само веднъж ,точно през студентските си години.Преживяването беше уникално и мисля,че ако го срещна отново ще го направим отново! Сега имам сериозна приятелка, но тайно понякога си мисля за него.Искам и аз да разбера дали това означаве , че съм гей?
    Ти си Би...

Цитирай Първоначално написано от AllenWallker
    Не бе оспокой се. Нема как да станете гей-ове.... та то вие сте си гей-ове
    Или може би трябва да направиш още няколко редакции на коментара си, за да се приближи до българския език. Оспокой се... Грамотен си...

Явно не ми пукъ не мислиш ли?

o.O
    just be

they say learning to love yourself is the first step,
    that you take when you want to be real..
    face up to the fact that you are who you are