- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Математика
Точките E и F са среди съответно на AB И CD на четириъгълника ABCD. Да се докаже,че EF= 1/2 (BC+AD)
Здравейте утре ще имам тест на квадратно уравнение случайно някой да е 8 клас и да е на учебника на Анубис и да е правил теста?![]()
Как се намира обратна на матрица чрез адюнгирани количества.Матрицата е 2х2.
Вече търсих в гугъл,но е обяснено много сложно и не ми се получават.
Примерно -
2 3
1 -1
Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)
Първоначално написано от meche95
Моля ви, някой ако може да ми помогне със следната задача : а) 54 - 6 корен от 122 - 14 корен от 28 + 10 корен от три, като целия израз е под корен. б) (корен от 15 + 4 корен от 15, делено на корен от 15 - 2 ) делено на 2 + корен от 33 делено на корен от 33 - 2.
мерси чачо.
Трябва ми за сбор на детерминанти някакъв материал.Просто това Σ не мога да разбера какво се слага на степента и отдолу.Гледах в math10 ,ама нещо май - май..
http://prikachi.com/images.php?images/159/6653159p.jpg
Това отделно е равно на Сигма на (-1) цялото на i1,i2...in] по a1i1 по a1i2...a'pip по anin+ другата детерминанта.
Станало ми бе ясно,ма като минаха два-три дена преди да отваря тетрадката се е изпарило.
Тва горе в степента му се гледа броя транспозиции и определя знака на събираемото. Но в сметките се ползват други хитрини, не общата формула за детерминантата.
@joannalof: https://www.khanacademy.org/math/alg...te-of-a-matrix
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Чачо относно мат. индукция като се пише с това "Σ" как да я въведа в нормалната форма от типа 1+2+..n=нещо си
Че това сигма единствено разбрах,че замествал плюса. Па деба в мат10 на индукцията няма такива неща ,прегледах и uchase някакъв сайт едно клипче и няма ..
Нещо от този тип http://prikachi.com/images.php?images/678/6655678l.jpg Трябва ми ориентир,че да реша другите задачи.Просто не разбирам как да стигна до нормално равенство,което да доказвам.
Пробвай по обратен път да тръгнеш първо. Да кажем, че искаш да запишеш по просто сумата:
2+4+6+8+10+12+...+200
Лесно забелязваш, че тва са четните числа и са през 2. Освен това са 100 на брой. Искаме да запишем, че това е сума на 100 числа, като всяко число го получаваме като умножим номера му по 2. Например 32-то число в сумата е 32.2=64. Тогава k-тото число ще е k.2.
Как да запишем тогава цялата сума? Ами тя е сборът на числата k.2, където k се мени от 1 до 100. От горните редове вече трябва да се е поизяснил този израз. Та математическото му означение е:
http://sketchtoy.com/52107435
Ето ти други два примера.
http://sketchtoy.com/52106325
Пробвай да разпишеш ти този:
http://sketchtoy.com/52107563
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Така, значи отскоро се занимаваме с граница на функцияРазбирам задачите уж с разлагането дето са, решавам ги, ама не мога да разбера какво точно представлява тая граница, а като не го знам това и решавам задачите механично, всичко се обезмисля
Така че искам да помоля някой, ако може, съвсем накратко да обясни какво е точно, аджеба, тая граница, какво представлява, кога се използва ще съм мн благодарен
![]()
![]()
Човек никога не е толкова нещастен, колкото му се струва и толкова щастлив,колкото му се иска..
Въпрос:
как да интегрирам
2/T I (от нула до Т) (1+cos4pit/t)dt
би трябвало да се получи 1, ама изобщо не чаткам.
благодаря.
edit:
получих го.
хах. съжалявам.
edit2: няма да откажа, ако някой все пак ми разясни те как биха го решили :Д
благодаря
Последно редактирано от DisappointedDreamer : 10-14-2013 на 18:40
В триъгълник ABC центровете на вписаната окръжност и на описаната окръжност са симетрични спрямо страната AB.
Какво значи това? Симетрични?!
Чач, как би интегрирал това?
http://prikachi.com/images.php?images/264/6664264m.png
искам коефициента а да го оставя сам; а T = 1/220
n може да е всяко позитивно цяло число - 1,2,3,4,5,6,7,.....
Последно редактирано от DisappointedDreamer : 10-17-2013 на 12:52
Ми вече на второ гледане не се сещам нищо, затова не съм коментирал. ^^
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Може ли помощ относно аритметична прогресия?
Единицата и n са малки и ще ги отбелязвам с v като знак за "долу".
av1=-2, d=3/2 или 1,5 , а Svn=36. Да се намери n и avn.
Не знам дали така ще се разбере, по друг начин ще я запиша като вместо малко а, ще пиша голямо.
А1=-2, d= 1,5 ; Sn=36. n=? и An=?
Sn = n.(a1+an)/2 = n(2a1+(n-1)d)/2
Първо ще заместим във втория вариант, защото само n ще е неизвестно, а после в първия вариант на формулата за Sn, където участва и an.
n(2.(-2)+(n-1)(3/2))/2 = 36
n(-4+n.3/2-3/2)=72
n².(3/2)-n.11/2 = 72
3n²-11n -144 = 0
D=121+1728=1849=43²
n1 = (11+43)/6 = 54/6 = 8
n2 = (11-43)/6 < 0 не е решение
Значи n = 8.
Сега да намерим и an.
n(a1+an)/2 = Sn
8(-2+an)/2 = 36
-2+an = 9
an = 11
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Отговорите са аn=10, n=9.
Иначе и аз бях започнала така, но съм направила грешка при пресмятане на квадратното уравнение.
Не знам откъде идва грешката този път.