.
Затворена тема
Страница 37 от 132 ПървиПърви ... 273334353637383940414787 ... ПоследнаПърви
Резултати от 901 до 925 от общо 3280
  1. #901
    Голям фен
    Регистриран на
    Sep 2008
    Мнения
    777
    Цитирай Първоначално написано от therichbitch
    Да, определено това горе е рационалният начин, но реших по бабешкия, тъй като на: "от това x^2+y^2+xy=13 към това (x+y)^2-xy=13" съм била свидетел как студенти не могат да го схванат и гледат като теле в железница (добра реклама им направих на моите колеги, ама факт )
    Каква специалност си ? Тъй де, аз попринцип съм от тези, които са истинско бедствие по математика, ама това го схващам. И сега си чакам първата оценка (2) по математика на входното оО ... Предната година най-ниската ми оценка беше по математика и беше 4-ка, а тази година я почвам с двойка. Изобщо не разбирам как може нищо да не ми влиза в главата, при положение, че останалите предмети са ОК, ама факт.

    Винаги е успокояващо да знаеш, че има и по-зле от тебе.

  2. #902
    Здрасти решила съм си всичко без 1 пример, но ще ви помоля да ми ги проверите. Става въпрос за корен квадратен. Мисля, че съм се справила. Не съм решила само пример 23. Може ли да ми го решите и да ми проверите останалите. Просто него не го разбрах, ако може да ми го обясните. Мерси предварително. Ето ги и снимките с решенията. Вижте дали точно така се записват решенията, мисля че е така, ако не поправете ме моля. http://www.album.bg/girl97/images/28529273/
    http://www.album.bg/girl97/images/28529266/
    http://www.album.bg/girl97/images/28529260/
    http://www.album.bg/girl97/images/28529251/
    Мерси

  3. #903
    Супер фен Аватара на DesireToFire
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    2 252
    Цитирай Първоначално написано от Anonimen05
    Здрасти решила съм си всичко без 1 пример, но ще ви помоля да ми ги проверите. Става въпрос за корен квадратен. Мисля, че съм се справила. Не съм решила само пример 23. Може ли да ми го решите и да ми проверите останалите. Просто него не го разбрах, ако може да ми го обясните. Мерси предварително. Ето ги и снимките с решенията. Вижте дали точно така се записват решенията, мисля че е така, ако не поправете ме моля. http://www.album.bg/girl97/images/28529273/
    http://www.album.bg/girl97/images/28529266/
    http://www.album.bg/girl97/images/28529260/
    http://www.album.bg/girl97/images/28529251/
    Мерси
    Изписвай корена над цялото число и си виж пак пример 11 И на 23. отговорът е 1,23 - логиката е като при 24. примерно.
    If ya don’t give a shit ya getcha’ hellyeah
    Throwin’ fists in the pit ya getcha’ hellyeah
    Think you’re fuckin’ with this well hell no.
    Balls, volume, strength getcha come on

  4. #904
    Да това ми е чернова и затова не съм писала корена, както трябва, а какво му е на пример 11 ?

  5. #905
    Голям фен Аватара на joannalof
    Регистриран на
    Apr 2009
    Мнения
    818
    Моляя за помощщ Една от тези задача ще ми е на входното утре предполагам.

    1.В окръжност с радиуст 12,5 е вписан равнобедрен триъгълник с височина към основата 16см.Намерете страните на триъгълника.

    2.Около окръжност с радиус 1 е описан равнобедрен триъгълник с основа 3см.Намерете бедрото на триъгълника.


    Като цяло ме затруднява намирате на радиуса на вписана и описана окръжност около равнобедрения триъгълник.Попринцип ползваме формулите за лице : S=pr, S=abc/4R
    Животът е като огромно виенско колело - върти се,нови хора качват се и слизат. Първо си долу, после горе. И изпитваш страх от височините, и от долините. Но въпреки всичко винаги носиш тръпката и желанието за живот в себе си. <3 (h)

    Цитирай Първоначално написано от meche95
    off i az se 4ydq dali da se topiram i da iam syper qk obem noo moje o6te ot 1viq den da biq na o4i?

  6. #906
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    780
    Така , учителката като винаги ни задръсти от домашно .. Два дни решавам какво ли не .. Но на края вече следните задачи ми се опират :
    1) Корените на уравнението : (x-√5)(x+√5)- 4(x-2) = 0 ca ??
    2) Сборът на целите числа ,които са решения на неравенството x
    Или всичко или нищо .

  7. #907
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536

  8. #908
    Голям фен
    Регистриран на
    Jan 2011
    Мнения
    780
    Може ли малко внимание да отделите и на мен ?
    Или всичко или нищо .

  9. #909
    Супер фен Аватара на an0niimka
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    L.A.
    Мнения
    1 224
    Аз не съм много добре с математиката.... Някой може ли да ми реши тази задача??

    Дадено:
    успоредник ABCD
    ACxBD=O
    Да се докаже, че:
    1) триъгълник ABO e равен на триъгълник CDO
    2) триъгълник AOD e равен на триъгълник BOC
    Момиче съм! xD

    Който никога не е преживявал истинската мъка,не е способен да усети истинското щастие.

    Уча се от всеки, но не подражавам на никой!

  10. #910
    Супер фен Аватара на an0niimka
    Регистриран на
    Aug 2011
    Град
    L.A.
    Мнения
    1 224
    Цитирай Първоначално написано от aras97
    Цитирай Първоначално написано от an0niimka
    Аз не съм много добре с математиката.... Някой може ли да ми реши тази задача??

    Дадено:
    успоредник ABCD
    ACxBD=O
    Да се докаже, че:
    1) триъгълник ABO e равен на триъгълник CDO
    2) триъгълник AOD e равен на триъгълник BOC
    1. AB=CD=a
    2. <BAC=<DCA=alfa(кръстни ъгли)
    3. <ABD=<CDB=beta(кръстни ъгли)
    ABO еднакъв на CDO

    Второто подусловие - аналогично.
    Много благодаря
    Момиче съм! xD

    Който никога не е преживявал истинската мъка,не е способен да усети истинското щастие.

    Уча се от всеки, но не подражавам на никой!

  11. #911
    Здравейте! Имам малко проблем със следните 2 задачи и ако може да ми помогнете.
    1зад. Постройте графиката на функциите y=3x2(x е на втора степен) и y=4x2 (x е на втора степен) и проверете, че графиката на y=4x2 е над графиката на y=3x2
    2зад. Без да построявате графиките на функциите:
    а) намерете най - малката стойност на функцията y=100x2
    б) намерете най - голямата стойност на функцията y=-100x2
    Искам само да помоля ако може решението да е по - подробно. Мерси предварително.

  12. #912
    Banned Супер фен
    Регистриран на
    Jul 2010
    Град
    Varna
    Мнения
    1 710
    Може ли някой да ми обясни кво е това граница, че не можах да го схвана, отсъствах когато сме го взимали, пък в уикипедията е обяснено много сложно и нищо не разбрах за кво ги учим тез прстотии не знам

  13. #913
    Здравейте. Приятелят ми има една приятелка, която не може да си реши задачата. Прати ми я, но е на латиница, за което се извинявам. (6 na treta . 7 + 6 na chetvurta . 2) deleno na (36 na shesta . x) = -1 na treta . 1 devetnaista na -4 vurhu 3.2 Трябвало и до утре, а не може да си я реши. Ще бъда благодарна, ако помогнете.

  14. #914
    От няколко часа се опитвам да реша домашното си и не мога да получа нищо.
    Ще бъда много благодарна, ако някой ми помогне

    Задачите са :
    1) При ротация с център O, ъгъл 60градуса и положителна посока на въртене постройте образа на лъч

    2) При ротация с център O, ъгъл 90градуса и отрицателна посока на въртене постройте образа на правоъгълен триъгълник ABC(ъгъл C=90гр)

    3)Дадени са две точки M,P и окръжност k. Постройте успоредник MNPQ, ако върховете му N и Q лежат на k.

    Благодаря, предварително!

  15. #915
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    @theycanallgetfucked, кое те затруднява?

    1. Драскаш един хоризонтален лъч надясно с начало точка О, мериш 60 градуса обратно на часовниковата стрелка и драсваш другото рамо.

    2. Свързаш О с А,В и С и правиш същото, което и с лъча.

    3. Начертай окръжност и две точки М и P върху нея. Начертай двата диаметъра през тези точки и ще получиш N и Q.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  16. #916
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    оо задачите за построение по принцип се описват...
    theycanallgetfucked, на вас само ви искат да ги начертаете ли? тогава не е трудно, направи това, което Chacho ti каза

  17. #917
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe2
    Може ли някой да ми обясни кво е това граница, че не можах да го схвана, отсъствах когато сме го взимали, пък в уикипедията е обяснено много сложно и нищо не разбрах за кво ги учим тез прстотии не знам
    Граница на редици ли, на функции ли.. те интересува?

  18. #918
    Много ви моля да ми помогнете, защото последния час г-жата не и остана време да ни обясни задачите, че имахме друга работа и неможа да си предаде хубаво урока. Миналия път всичко си разбрах, но този път не. Моля ви страшно много за помощ до края на деня. Моля Ви решете ги поздробно. Ще ви бъда ужасно благодарна. http://www.album.bg/girl97/images/28541699/ Не мога да се справя с 2а, б и в 3б и 4б. Много ще се раздвам, ако ми помогнете, защото с няколко мои съученички не можем да се справим, че г-жата нямаше време и се притесняваме. Много ви благодаря предварително. Трябва ми спешно.

  19. #919
    Banned Супер фен
    Регистриран на
    Jul 2010
    Град
    Varna
    Мнения
    1 710
    Цитирай Първоначално написано от therichbitch
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe2
    Може ли някой да ми обясни кво е това граница, че не можах да го схвана, отсъствах когато сме го взимали, пък в уикипедията е обяснено много сложно и нищо не разбрах за кво ги учим тез прстотии не знам
    Граница на редици ли, на функции ли.. те интересува?

    и на двете-тва го учим по ЗИПА по принцип съм зле с математиката пък камоли със ЗИПА

  20. #920
    Помощ моля ви.

  21. #921

    Регистриран на
    Apr 2010
    Град
    Враца
    Мнения
    24
    Някой може ли да ми помогне със следната система (от материала за 9.клас)
    [code]| (x-3)(y-x) = 0
    | x

  22. #922
    Голям фен
    Регистриран на
    Sep 2008
    Мнения
    777
    ^ Това не може ли направо директно, тоест да пишеш
    x-3=0
    х=3

    И после да заместиш в долния израз и да довършиш ?
    Това ми дойде наум, де, ама не ме слушай, чакай някой друг да изкаже мнение ...

  23. #923
    Голям фен
    Регистриран на
    Sep 2008
    Мнения
    777
    ^ Това не може ли направо директно, тоест да пишеш
    x-3=0
    х=3

    И после да заместиш в долния израз и да довършиш ?
    Това ми дойде наум, де, ама не ме слушай, чакай някой друг да изкаже мнение ...

  24. #924

    Регистриран на
    Apr 2010
    Град
    Враца
    Мнения
    24
    Да, и аз затова се сетих, но прекалено късно. Мисля, че така се решава.
    Благодаря ти за вниманието

  25. #925
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe2
    Цитирай Първоначално написано от therichbitch
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe2
    Може ли някой да ми обясни кво е това граница, че не можах да го схвана, отсъствах когато сме го взимали, пък в уикипедията е обяснено много сложно и нищо не разбрах за кво ги учим тез прстотии не знам
    Граница на редици ли, на функции ли.. те интересува?

    и на двете-тва го учим по ЗИПА по принцип съм зле с математиката пък камоли със ЗИПА
    Първо ще ти обясня идеята за граница на редица.

    Какво наричаме редица? Ако съпоставим на всяко естествено число (1,2,3,...) някакво реално число (а1,а2,а3,...), an ще наричаме редица от реални числа.

    Да разгледаме редицата аn=1/n

    a1=1/1=1
    a2=1/2=0,5
    a3=1/3=0,(3)
    a4=1/4=0,25

    Тази редица с нарастване на поредния номер на членовете се доближава към 0. Макар и за много големи номера на n да бъдат безкрайно близо до нулата, тези членове никога няма на практика да станат нула. Математиците имат нужда да опишат такива приближения на математически език, защото редица проблеми в тази наука са свързани с идеята за граница.


    Съществуват и редици, които много приличат на горната, но с една малка разлика. С нарастване на номера на членовете те се доближават до дадено число от двете му страни. В горния пример на числовата ос те се доближаваха до нулата отдясно, но може да намерим случаи, в които се доближават ту отляво, ту отдясно. Ето как изглеждат нещата:

    Случай 1:

    ___0__an____an-1_____an-2_________an-3___________1/3____________1/2______________1


    Случай 2:


    _____________an-3____an-1____0__an__an-2____an-4______a2___a1______


    Такава редица също ще приемаме, че има граница нула. Но дотук нещата въобще не изглеждат на математически език. Математическата дефиниция на тази идея дължим на френския математик Коши, които успява да опише идеята за безкрайно малко разстояние между членовете и границата. След момент ще ти я дефинирам, само да припомня нещо:

    |x|<a ,където а>=0, се решава така:

    |х<a
    |x>-a

    Или иначе казано х принадлежи на интервала (-а;а)


    Дефиниция на сходяща редица:

    Една редица клони към числото А (има граница А), ако за всяко положително число E>0 можем да намерим число k, за което, ако n>k, имаме |an-A|<E. Такава редица наричаме сходяща.

    Сега ще преведем това определение от китайски на български:

    Нека разкрием модула |an-A|. По онова припомняне по-горе получаваме:

    |an-A<E
    |an-A>-E

    |an<A+E
    |an>A-E

    Демек an принадлежи на интервала (А-Е;А+Е).

    С други думи, колкото и малко число да извадим или прибавим към А, вивинаги ще можем да намерим номер n, за който от an нататък всички числа на редицата да се намират между А и А+Е или А и А-Е. (n>k просто означава, че не е нужно да важи за цялата редица, а е достатъчно само за "големите" n)


    Последни две разяснения към идеята за граница на редица:

    1. Очевидно една редица да е сходяща, означава извън всяка околност на А от вида (А-Е;А+Е) да имаме само краен брой членове (а в околността безброй много)

    Така редицата 1000 , 100 , 900 , 252 , 1/2 , 1/3 , 1/4 , 1/5 , 1/6 ... също е сходяща и границата й е 0.

    2. Разгледахме редици, които се доближават, но не достигат границата, които са доста интересни. Но самата дефиниция на сходящите редици казва, че редицата може както да се доближава, така и да достига границата си.

    Затова редицата 1,1,1,1,1,1,1.... също е сходяща с граница 1. Редицата 4,3,2,1,0,-1,-2,-3,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,.... също е сходяща с граница -2.



    Това е за мен по-сложната част от теорията за граница на редица, натам нещата стават по-лесни за схващане, според мен. Границата на редицата се бележи:

    lim an = A

    Границите можем да ги събираме, изваждаме, умножаваме и делим.

    Ако lim an = A и lim bn = B, тогава:

    1.lim an+bn = A+B
    2.lim an.bn = A.B
    3.lim an/bn = A/B (Разбира се, В=/=0)
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си