- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Математика
мерси
Проверете тъждество л е равенството:
p(+3)-p-3=(p+3)(p-1)
Докажете, че равенстворо не е тъждество
5(x-3)-x=3(x-5)
Докажете тъждествата
6-(x+3)(x+2)=-x(x+5)
(2-y)(y-2)=4(y-1)-y на 2ра степен
плс хелп
Хей! Отново съм аз ;д
1. x-3 върху (незная как да го направя) 2 + x-2 върху 3=1/6
2. (3 втори x +5) (4 трети x +2 пети)=0
3. 3x(x-1) +x (5-2x)=0
4.x^2-8x_16=0
5.2x^2+5x+3=0
6.|x-2| +4=0
7.|-2x+4|=2 |2x-4| -1
Благодаря! Вече трети път пиша тук,незная какво ще правя на входното,много ми е притеснено ииИзвинявам се,но иначе освен 2 на входното ще имам и забележки за ненаписани домашни...
![]()
Желанието имам пред теб да бъда себе си,затова аз винаги споделям своите мисли.А ти си част от тях и те ми дават сили.Без тебе дните ми от цветни стават сиви!
Ако не се бъркам така се решава. Ако е грешно сори.. И чертежа ми не е верен.
Sen0rita, нали миналите 2 пъти ти ги решиха задачите, как имаш забележкиЩе ме извиняваш, ама при квадратните ти уравнения само трябва да се замести по формулата
![]()
Хора , здравейте адски много ме затрудняват следните задачи :
1) Ако AN=NB и AM:MB=1:3 , то MN:AB е равно на ??
2) В триъгълник АБЦ точката О е центърът на описаната окръжност . Ако ъгъл АЦБ=70 (градуса) ,то мярката на ъгъл АОБ е равна на .. ?
3) В триъгълник ABC : AC=BC и <) CAB=65 .Ако Н е ортоцентърът на триъгълника ,мярката на <) АНВ е равна на .. ?
Много моля за помощ .. Ах математика ..
Или всичко или нищо .
Therichbitch, на какво правиш чертежите, пишеш решенията ?
ако някой я реши, ще го призная![]()
![]()
❝ Аз те моля, затвори очи,
ти недей да плачеш, знам че те боли,
от мойта стая бяла с безброй врати
защо избяга?..❞
Е, реших да не тръгвам по пътя на чистата математика... Икономика следвам с немски (не исках да си губя езика). Тази година само имахме математика, повече няма да имаме и бих казала, че не беше много навътре в материала- всичките неща без последния раздел бяхме ги учили в клас.Първоначално написано от aras97
![]()
"клетка" е само ако си ластик![]()
LoupGarrou, ами различноПонякога на word и после правя screenshot, понякога на paint... както дойде. Защо, какво им е?
![]()
Ти сега ще ни изпитваш ли?Първоначално написано от BrainlessROCKBABY
АКо наистина ти трябва, ще се пробвам, но ако е само за сеир (съдейки от поста ти), няма естествено
![]()
![]()
не, не е за сеир, като я прочетах и ми пролошаПървоначално написано от therichbitch
![]()
![]()
![]()
❝ Аз те моля, затвори очи,
ти недей да плачеш, знам че те боли,
от мойта стая бяла с безброй врати
защо избяга?..❞
^Правилно си се отказала, на мен не ми беше от кой знае каква полза и даже мисля, че по предмети като химия, физика и география шпраховете бяха много по- подготвени. Който се прецакал, прецакал, шанс![]()
btw, на вас кой ви е по математика?
П.П. Имаше една, която бяха ни препоръчали, чертаеща всякакъв вид функции (понеже ние само с това си се занимавахме общо взето), като се сетя името, щя е постна.
Хахх, тя ми беше в 8и клас..
"Е тва е цялата философия" като кажеше, ми бъркаше в мозъкано пък беше сравнително добра учителка
Хайде, стига толкова спам от мен, че..
Програмата, за която бях споменала, е fxgraph, не съм я ползвала, но мисля, че би свършила доста добра работа при изследване на функции![]()
i worship you.Първоначално написано от therichbitch
мерси
❝ Аз те моля, затвори очи,
ти недей да плачеш, знам че те боли,
от мойта стая бяла с безброй врати
защо избяга?..❞
1. Намерете ъглите на равнобедрен трапец,бедрата на който са равни на малката основа,а диагоналите са равни на голямата основа
Intel Core i7-975 Extreme![]()
![]()
![]()
![]()
х2 е х на квадрат.
Има едни задачки ,които просто не мога да ги реша а геометричните си нямам идея дори за чертежа . Задачите са следните :
1) Уравненията -х +х
Или всичко или нищо .
Някой може ли да ми помогне със следните системки (от материала за 9.кл)
1)
[i]| x
3) Корен от : (2х-4 )- корен от (10-х) върху х на квадрат -8
* (целите скоби ca под корен)
Или всичко или нищо .
Шестте задачи на ваканцията:
[quote=vakanciqta]Има едни задачки ,които просто не мога да ги реша а геометричните си нямам идея дори за чертежа . Задачите са следните :
1) Уравненията -х +х
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Не сме учили още Питагоровата . АМА МЕРСИ АДСКИ МНОГО![]()
Или всичко или нищо .
Мда. Е, здраве да е.Първоначално написано от aras97
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.