- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Математика
Не мога да схвана функциите, линеини и квадратни
пример имаме : y=2х+3
после как да разбера къде да слагам точки на графиката и.. ?
Давам покани за Lockerz. За повече инфо тук или на ЛС.
y=2x+3 е линейна функция=> са ти нужни 2 точки,за да направиш правата.Избираш си например 0 и 1 за x.Когато x=0(т.е. средата на координатната система), y=2.0+3=3(т.е. 3 на ординатната ос).Когато x=1(т.е. 1 на абсцисната ос),y=2.1+3=5(т.е. 5 на ординатната ос).От 1 на ацсцисната ос правиш пунктир до нивото на 5 от ординатната и там е точката(1;5).Първата точка е с коордонати (0;3). Свързваш двете точки и това ти е графиката.
you know you're in love when
you can't fall asleep because
reality is finally better than
your dreams ! : ))
Че въпросите са тъпи, тъпи са .. ама и авторът не е нещо повечеПървоначално написано от Diam0nD
![]()
http://www.facebook.com/pages/Im-you...43163692376341 < Страницата ми във Фейсбук
Добре бе кой клас си?Първоначално написано от DarinCetYy
If ya don’t give a shit ya getcha’ hellyeah
Throwin’ fists in the pit ya getcha’ hellyeah
Think you’re fuckin’ with this well hell no.
Balls, volume, strength getcha come on
Yellow Sunset ти е описала хубаво как е при линейната.Първоначално написано от jjjbbb
Квадратната функция е парабола (като подкова). Функцията сменя характера си от растяща на намаляваща и респективно от намаляваща в растяща във върха на параболата. Върха на параболата е при х = -b/2a на стандартната квадратна функция ax
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
purvo iskam da se izvinq za latinicata
vsichki teoremi za triygylnici ot 7 klas? tursih si uchebnika 2 chasa i pak ne uspqh da go namerq, a misleh che go pazzq
http://9v-pmg.hit.bg/Teoremi%207%20klas.doc
Материалът е от помагало, не знам дали е всичко, но мисля че това беше. Дано ти е от помощ.
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
Има си справочници за тази работа .
http://www.math10.com/bg/geometry/triangles.html ей ти тук нещо за триъгълници ,но не си мисли ,че някой ще издирва какви теореми учите в 7 клас ,че да ти ги напише . Ползвай гугъл + това в учебника ти няма начин да ги няма . Айде научете се вече . Тук се пита като нещо не разбираш или си потърсил ,но не си стигнал до никъде![]()
1) За кои стойности на реалния параметър m уравнениетоима само отрицателни корени?
Получавам m принадлежи на [1;2), а отговорът е [1;2].
2) За кои стойности на реалния параметър m квадратното уравнениеима реални корени, за които
Решавам го така:
но не ми се получава отговора.
3) Решенията на уравнението![]()
пич, не съм 7ми клас, но просто ми трябват някои от теоремите, а не ги помня. просто попитах ако някой ги има да ги даде. къв е проблема?Първоначално написано от Diam0nD
1) При m = 2 функцията е линейна, но явно разглеждат корена (-1/4) като двоен корен. Това е случая в който х1=х2 < 0
Няма да пиша решението, щом си получил интервала [1;2) , той ти е абсолютно верен и мисля, че не са се доуточнили в условието, за броя на корените ( и аз мислех че 1 корен не е отговор )
2)
Имаш грешка в x1+x2, трябва да ти е 4m
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
рових и в гугъл и намерих само част от тях.Първоначално написано от Diam0nD
http://9v-pmg.hit.bg/Teoremi%207%20klas.docПървоначално написано от lubomirky
Това не върши ли работа?
Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.
моля ви,помогнете ми ..![]()
![]()
![]()
точка A(-2;3) НЕ лежи на графиката на функцията
а)y=x+5
b)y=2x+9
v)y=2x+7
g)y=1-x
Ако f(x)=3x-2,то f(2x+1) e:
а)2x-1
б)6x+3
в)6x+1
г)6x-1
green9:
Зад.1
За да лежи една точка на графиката на определена функция,координатите и трябва да са решения на дадената функция..y показва къде на ординатната ос е точката,а x-на абсцисната.В условието имаме т.А(-2;3)=>
1:y=x+5 т.е. дали 3=-2+5(защото това са координатите на т.А) тва е вярно.
2:y=2x+9 т.е. дали 3=2.(-2)+9 ->не е решение..т.е.това е отговорът за на задачата.
Зад.2
f(x)=3x-2,то f(2x+1)=?
Заместваш на мястото на x от първата функция Уравнението от втората функция..т.е.
f(2x+1)=3.(2x+1)-2=6x+3-2=6x+1 -> в е решението.
you know you're in love when
you can't fall asleep because
reality is finally better than
your dreams ! : ))
Не мога да реша тези 2 задачи-ако някой има някви идеи как ще стане?
![]()
Много,много ,много ти благодаря!!Първоначално написано от YellowSunset
Айде пак азЗадачата:
В правоъгълния триъгълник АВС,ъгъл ВАС = 75 градуса .Ако АВ=16 см,колко е лицето на АВС ?
чертежа - http://i186.photobucket.com/albums/x...Untitled-1.png
Бях хиляди пъти Жулиета.
Само че накрая не умирах.
Милост ли?Проклятие е,Боже,
че след любовта оставаш жива
ъъ ами .. 7ми клас съмПървоначално написано от Diam0nD
![]()
Бях хиляди пъти Жулиета.
Само че накрая не умирах.
Милост ли?Проклятие е,Боже,
че след любовта оставаш жива
формулата е :АБ.АЦ/2 основата ти е 16.АЦ/2=8АЦПървоначално написано от brutaLxxbunny
![]()
http://www.facebook.com/pages/Im-you...43163692376341 < Страницата ми във Фейсбук
Това го намерих с тези условия:Първоначално написано от Chacho
D>=0
x1+x2<0
x1x2>0
За да получа и линейния корен, трябва да го реша при m=2, или с нещо друго?
[quote=Chacho]2)
Имаш грешка в x1+x2, трябва да ти е 4m