.
Затворена тема
Страница 90 от 129 ПървиПърви ... 4080868788899091929394100 ... ПоследнаПърви
Резултати от 2 226 до 2 250 от общо 3280

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на Ivaaaaa
    Регистриран на
    May 2012
    Мнения
    13 929
    опп да прав си 3а3 е
    ох побърках се вече с тези задачи имах и други да решавам и тези ми останаха... и...
    а първата как е вярното, че не разбрах

  2. #2
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    23 e. След като се намери n=24, изключваме n=1, тъй като 4n+3=4.1+3=7, което е едноцифрено. От n=2 натам са двуцифрени.

    Ако трябва да сме математически точни, трябва да добавим към горното решение:
    4n+3>10

    Което е същото съображение, което обясних горе за 7-цата.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  3. #3
    Повече от фен
    Регистриран на
    Nov 2011
    Мнения
    488
    Нещо изчезнаха постове.

    Aspirin 97, като съм казала, че ще го напиша, значи ще го напиша. Ако обичаш, не ме притискай на лични!Нито съм ти длъжна, нито ще оставя моите си работи заради твоята задача!

    Ще разгледам като отделни изрази числителите и знаменателите на всяка от двете дроби и после ще го сглобя, понеже липсата на математически символи ще доведе иначе до оплитане.
    Числител на дроб 1:

    x^4-x^2 -2x -1 = x^4 - (x^2+2x+1) = x^4 - (x+1)^2= (x^2+x+1)(x^2-x-1)

    Знаменател на дроб 1:

    x^3-2x^2+1=x^3-x^2-x^2+1=x^2(x-1)-(x^2-1)=x^2(x-1)-(x-1)(x+1)=(x-1)(x^2-x-1)
    Тоша е обаче знаменател и следователно трябва да е различен от 0.
    =>x=/=1; x=/= (1 +- корен от 5)/2

    Сега сглобяваме първата дроб. След съкращаване имаме (x^2+x+1)/(x-1)
    Отиваме на втората дроб.
    Числител на дроб 2:
    x^4+2x^3-x-2=x^3(x+2)-(x+2)=(x+2)(x^3-1)=(x+2)(x-1)(x^2+x+1)

    Знаменател на дроб 2:
    1 + 4/x + 4/x^2 = (x^2+4x+4)/ x^2 ; (x+2)^2/ x^2 при x=/=0
    Втората дроб значи е:
    x^2(x-1)(x+2)(x^2+x+1)/(x+2)^2 = x^2(x-1)(x^2+x+1)/(x+2); x=/=-2
    И сега делим, тоест умножаваме по реципрочната дроб.
    => (x^2+x+1)/(x-1) . (x+2)/(x-1)(x^2+x+1).x^2 = (x+2)/(x-1)^2.x^2; x=/=1

    Не са ли ти принципно ясни нещата е загубена кауза да разбереш решението , изписано тук без математически символи.
    Последно редактирано от irrationalDecision : 10-22-2012 на 16:09

  4. #4
    Стереометрия 12 клас

    Задача 1:
    През средите на ръбовете AA1,BB1,CC1 на куб ABCDA1B1C1D1 е построена равнина.Докажете,че тя е успоредна на стените ABCD и A1B1C1D1.


    Задача 2:Дадена е правилна четириъгълна призма ABCDA1B1C1D1.Докажете,че равнините (BDA1) и (B1D1C) са успоредни.

    Моля за бърз отговор,трябва ми поне една от двете задачи.Благодаря предварително

  5. #5

    Малко помощ за аритметична прогресия:

    1.Намерете а1 и d на аритметична прогресия, в която сборът на първите 6 члена е 12, а сборът на следващите 6 члена е 84.
    2. Предполага се, че температурата на земята на всеки 30,5m дълбочина се увеличава с 1 градус. Ако температурата на повърхността е 10 градуса, каква ще бъде температурата на 1000m дълбочина.

  6. #6
    Мега фен Аватара на December
    Регистриран на
    Sep 2009
    Мнения
    3 413
    не знам зашо не ми се получават верните отговори ... :ц
    Та..
    намерете най малката стойност на функцията
    Y= x2+3
    y+ x2-5
    ...We stopped checking for monsters under our bed, because we realized they were inside us...

  7. #7
    Повече от фен
    Регистриран на
    Nov 2011
    Мнения
    488
    Цитирай Първоначално написано от December Виж мнението
    не знам зашо не ми се получават верните отговори ... :ц
    Та..
    намерете най малката стойност на функцията
    Y= x2+3
    y+ x2-5
    И кое не ти се получава?
    1. Коефициентът пред x^2 е > 0 => параболата е от типа U (отворена отгоре). НМС е при върха й V.
    V(x;y); x=-b/2a; y= -D/4a
    x=0/2=0
    Предполагам какво те притеснява - дискриминантата е отрицателна.D=-12. Това само означава, че параболата не пресича абцисата. Но иначе пак си заместваш: -(-12)/4 =12/4=3
    V(0; 3) => fmin = f(0)=3

    Можеш да минеш и без дискриминанта. Намираш си координатите на V по абцисата ( -b/2a) и заместваш във функцията.
    -b/2a=0/2=0
    f(0)=0^2+0.0+3 =3
    fmin=3

    И втората така.

  8. #8
    Мега фен Аватара на Ivaaaaa
    Регистриран на
    May 2012
    Мнения
    13 929
    Намерете геометричната прогресия:
    това е система
    2а2 - а4 = 4
    а2 + 2а3 + а4 = -2



    Намерете а1 и q на геометричната прогресия, за която:
    а3 * а4 = а2 * а6 = 32



    Намерете геометричната прогресия:
    това е система
    а1 - а5 = 15
    а2 - а4 = 6

    Мерсии

  9. #9
    Моля ви, помогнете ми със следните задачи:

    1 зад. Изразът (3+а)^2 - 16 в разложен вид е?
    2 зад. Изразът А=8х(х-1)(х+1) - (2х-1)^3 - 12x^2 е тъждествено равен на?
    3 зад: Най-голямата стойност на израза А=(х-3)^2 - 5(x+2)(х-2) + 6(х-4) е?
    4 зад: Числената стойност на израза А=(х-2)^3 - (x-4)(x+1)(x-1) + 2x^2 при х= -12 върху 13 е?
    5 зад: Докажете тъждеството (х+2)^3 - (x-2)^3 = 4(3x^2 + 4)
    6 зад: Намерете числената стойност на израза А= х^3 + y^3 + 80, aKo x + y = 10 и xy = 6.

    Трябват ми за утре, това ми е домашното, а госпожата каза, че ще изпита всеки без домашно Моля ви помогнете

  10. #10
    Супер фен Аватара на Wwwooow
    Регистриран на
    Aug 2010
    Град
    В театъра
    Мнения
    2 955
    40задача. Група ученици засадили 120 елхички,като всеки засадил по х броя.Ако учениците бяха с трима по-малко,те биха засадили същия брой дръвчета,като всеки щеше да засади по 2 дръвчета повече. От колко ученици се е състояла групата и по колко дръвчета е засадил всеки ученик?


    ако ти се занимава де... намерих я в един сборник и не успях да я реша и ми е интересно как става..
    В мойта сцена на живота,
    вече ще си публика,
    и от ъгъла ще гледаш,
    как ще блестяя..

    И аплодират ме, по име викат ме.


    http://www.teenproblem.net/f/viewtopic.php?t=440091 влез...

  11. #11
    Аз я измислиииих
    х броя дръвчета, у броя ученици.
    х.у=120 => х=120/у (или обратното, както искаш ;д)
    (у-3)(х+2)=120 // ако бяха 3ма по-малко и всеки посади по две повече, пак 120 дръвчета
    после заместваш :
    (у-3)(120/у +2) =120 и смяташ квадратното уравнение, че мен ме мързи : )
    My name is Melissa
    And I am sixteen
    I like to touch your body ,
    I like to lick your skin
    Don't worry if I am
    Just a little girl
    Everything you want
    I can do more and more

  12. #12
    Здравейте! От къде мога да разбера + или - се слага в числовия ос на решението. По точно ако може да ми обясните всичко за числовия ос
    Последно редактирано от Djuli96 : 11-12-2012 на 18:25

  13. #13
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от Djuli96 Виж мнението
    Здравейте! От къде мога да разбера + или - се слага в числовия ос на решението. По точно ако може да ми обясните всичко за числовия ос
    Ти сериозно ли ? В дясно са положителните, в ляво - отрицателните.

  14. #14
    anonymous708973
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
    Ти сериозно ли ? В дясно са положителните, в ляво - отрицателните.
    Ти сериозно ли?
    Вникна ли въобще във въпроса или просто се правиш на интересен?

    Когато получиш корените на уравнението ги записваш във вида (x-x1)(x-x2)<\>0, където х1 и х2 са съответно първият и вторият корен. След това ги нанасяш на числовата ос. Свързваш ги помежду им с една дъга - това със сигурност ви е показано в училище - и избираш число между тях и го заместваш в малкото неравенство, което ти написах два реда по-нагоре, за да провериш дали е вярно.
    Ако корените са 2 и 5 и търсиш за кои стойности неравенството е с отрицателна стойност, избираш например числото 3.
    И става (3-2)(3-5)<0. Проверяваш дали е вярно. В случая е вярно, наистина изразът е отрицателен. Затова в тази дъгичка между тях пишеш минус и това ти е отговорът на задачата.
    Ако търсеше за кои стойности изразът е положителен, в средата пак щеше да има минус, защото с числото от средата, което си избрал, тоест 3, изразът си е отрицателен. НО отговорът щеше да е (-безкрайност;2) обединено с (5;+безкрайност). Извинявай, че не използвам символите, но няма как да стане.

  15. #15
    Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
    Ти сериозно ли ? В дясно са положителните, в ляво - отрицателните.

    Мерси,но нищо не ми помогна с този отговор..








    Когато получиш корените на уравнението ги записваш във вида (x-x1)(x-x2)<\>0, където х1 и х2 са съответно първият и вторият корен. След това ги нанасяш на числовата ос. Свързваш ги помежду им с една дъга - това със сигурност ви е показано в училище - и избираш число между тях и го заместваш в малкото неравенство, което ти написах два реда по-нагоре, за да провериш дали е вярно.
    Ако корените са 2 и 5 и търсиш за кои стойности неравенството е с отрицателна стойност, избираш например числото 3.
    И става (3-2)(3-5)<0. Проверяваш дали е вярно. В случая е вярно, наистина изразът е отрицателен. Затова в тази дъгичка между тях пишеш минус и това ти е отговорът на задачата.
    Ако търсеше за кои стойности изразът е положителен, в средата пак щеше да има минус, защото с числото от средата, което си избрал, тоест 3, изразът си е отрицателен. НО отговорът щеше да е (-безкрайност;2) обединено с (5;+безкрайност). Извинявай, че не използвам символите, но няма как да стане.

    Благодаря ти много
    PinkPan7her
    : )
    Последно редактирано от Djuli96 : 11-12-2012 на 20:15

  16. #16
    Мега фен Аватара на therichbitch
    Регистриран на
    Oct 2008
    Град
    Sofia
    Мнения
    5 536
    Цитирай Първоначално написано от Djuli96 Виж мнението
    Мерси,но нищо не ми помогна с този отговор..
    Като си формулираш правилно въпроса, тогава

    П.П. 'Ос' е женски род

  17. #17
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от PinkPan7her Виж мнението
    Ти сериозно ли?
    Вникна ли въобще във въпроса или просто се правиш на интересен?
    Не, учил съм твърде малко математика, за да мога да вникна в тоя въпрос.

    Относно питащия - Въпроса ти е описан прекрасно в учебника, в това съм повече от сигурен. Внимавай с посоката на знака на неравенството, там най-често се греши.

  18. #18
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Въпроса ти е неразбираем, защото казваш : "Как да разбера къде се слага решението в + или - " Ама не уточняваш решение на какво. Дефиниция за числова ос е права на която се нанасят стойности в интервала (-безкрайност ; 0) (0 ; +безкрайност)

    Както и да е вече разбра отг. на въпроса, така че да не се впускаме в излишни коментари.

  19. #19
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    -
    Последно редактирано от mlakniwe : 11-16-2012 на 14:32

  20. #20
    Вектори 8 клас
    Значи АМ, АN и а са вектори. АМ=2ka и AN=(3-k)a. При коя стойност на k, точките М и N съвпадат?

  21. #21
    ^2k=3-k
    k=1 Мейби??
    Сериозно ли е толкова проста, или бъркам нещо? Chacho?
    My name is Melissa
    And I am sixteen
    I like to touch your body ,
    I like to lick your skin
    Don't worry if I am
    Just a little girl
    Everything you want
    I can do more and more

  22. #22
    Мега фен Аватара на Chacho
    Регистриран на
    Nov 2006
    Мнения
    15 573
    Цитирай Първоначално написано от JoLLiE92 Виж мнението
    Сериозно ли е толкова проста, или бъркам нещо? Chacho?
    Това е, да.
    Има 10 вида хора. Тези, които могат да четат двоичен код и тези, които не могат.

  23. #23
    Извинете объркал съм условие, но сам се оправих

  24. #24
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    Малко помощ
    Да се намерят х1,х2 и х3-eто я системата

    |x1-x2+x3=0
    |22x1+7.5x2=-5
    |-8x3-7.5x2=-15

  25. #25
    Супер фен Аватара на mlakniwe
    Регистриран на
    Apr 2010
    Мнения
    1 616
    Цитирай Първоначално написано от mlakniwe Виж мнението
    Малко помощ
    Да се намерят х1,х2 и х3-eто я системата

    |x1-x2+x3=0
    |22x1+7.5x2=-5
    |-8x3-7.5x2=-15
    Някой да има идея как се решава?

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си