Сметки имах под предвид, дето горе ти сметнаха колко пари излиза.
За промоцията на Девин с 11-литровите туби някой да спечели нещо - не, те дори адресите на наградите не бяха реални, служителите в магазините дори бяха тествали етикетите - печеливши няма.
Или е имало да замажат очите.
Другото което е - много често има схеми кои капачки и т.н. кога да се пускат на пазара или всеки вид има различен брой от, т.е. винаги нещо не ти достига обикновено.
Предвид и политиката на Пепси България, аз не бих се надявал много.
Но всеки сам избира в кое да вярва и за кое да играе.
Сетих се за пример и за известно бг радио каква награда предостави под надслова за екскурзия и изискана вечеря - а те беше шведска маса в София ;д
А Пепсито са с пресен случай от Коледната игра, щом за Коледа така се отнесоха, сега ли чакаш..;д
Въпроса не е в това да се съберат гласовете - въпроса е другаде, колко реална е играта, колко напудрена, какви са истинските условия зад рекламата. Щото те няма да са 1 към 1.
Та такива работи, няма смисъл да си чешем езиците, след като си оптимист и те сърби да 'играеш' - играй.

Като цяло играта е много хитро замислена и комуникирана към тийн-овете, понеже те лесно се манипулират, наивни са, смеят да прекаляват с нещо към което се зарибят, зависими са от текущата шумност/мода на рекламите и т.н. И по-лесно се прикриват издънките, по-лесно се впечатляват. Маркетинг