- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- Бензин,Нафта или Дизел
Ягуара ли гори яко или астрата? Защото аз не се оплаквам.Преди 4 дена ходих до "ВТ" (~100 км), при нормални обстоятелства и шофиране, с 20 лева - отиване и връщане :> Не мисля, че е много ^^
Факт не успорим ... но удоволствието което аз изпитвам когато ме залепи за седалката само при полусъединител и си остави гумите със се телта на асвалта ... не може да го направи някой нов дизел .. и ще ти кажа защо ... ESP системата ... или ако не я знаеш "Електронна стабилизираща система" или както си го знаем ние ... тракшън контрол ... докато при "съживените" ми коли има само един шпер който действа при ускорение ... за които не знят какво е шпер (повечето дори не са чували за него ) http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762 тук има подробна информация за него и как работи ...Първоначално написано от Serseri91
K O 6 M A R AПървоначално написано от tuning.bg
bmw-то гори яко, 150 километра с 25-30 литра градско....
[b]Локо Пловдив и тесни пичkи
every day is like the other keep your fear undercover.
It
А новият дизел ще те вкара под седалката като се включи турбото: )
О, да ! Чувал съм, че дори и на газ не оттърва при тях .. то ако гори 25-30 бензин, ще гори 40 газ ( ?! ВТФ ?! ) Ти да не караш ГАЗ беПървоначално написано от clockwork
![]()
на бензин карам... и някой като види колата и вика и аз мисля за такава веднага почвам да го разобеждавам да не си взима
ПП искам да видя резачката на валенто
[b]Локо Пловдив и тесни пичkи
every day is like the other keep your fear undercover.
It
колата можеш да я видиш само на пистата , не мога да я показвам на ляво и на дясно , тук сте много лоши и ще ми я урочасате ... нищо лично ... спирам да пиша явно тук няма хора които са много в чат със силовия тунинг ... успех в карането на скъпите ви колички и много безаварийни километри !Първоначално написано от clockwork
K O 6 M A R AПървоначално написано от tuning.bg
Нещо подпали гумите като чу за снимка .. ^^ Какви са тези реплики извадени от филми, бе ! Хехе !![]()
^^ Бате , айде да те помоля да не се занимаваш изобщо с мене ... ще сложа снимка само АКО АЗ ИСКАМ ... разбрахме ли се ??? ае .. пътувай
K O 6 M A R AПървоначално написано от tuning.bg
И аз мисля да спра да се занимавам с палячовците ... лека вечер ви желая !Първоначално написано от Raybeez
K O 6 M A R AПървоначално написано от tuning.bg
Пича искаше да си купи кола да я кара всекидневно по пътищата, не да я вади на пистата веднъж седмично/месечно.
.: Всеки може да ти хване окото, но само специален човек може да хване сърцето ти! :.
╰ ☆ ╮Бори се за това, което искаш, за да може един ден да кажеш: ИСКАХ и... ИМАМ!╰ ☆ ╮
А ти не спря да повтаряш едно и също... колко интересно.Първоначално написано от Serseri91
Добър вечер, пичОве!>
Забелязах доволно компетентни коментари по-назад в темата, но нямам време (а и не мисля, че си заслужава) да ги опровергавам поетапно. Личи си, че някои са писали за коли, които са гледали само по картинки, а други от своя страна, понеже са се возили веднъж (или 2 пъти) в такива пък са на мнение, че имат реална представа от техническа гледна точка кое, как и защо. Както и да е.
Относно годината на производство – когато става въпрос за по-расов автомобил, не винаги е толкова определяща. Преди малко бях в една: http://www.carsct.com/pics/4351K5.jpg (BMW 850i) от 1991-ва. Същият цвят, други джанти, същото състояние. Допадна ми много повече от ML 65 AMG 2007, който на няколко пъти имах удоволствието да покарам миналата година (градско предимно; ама това не беше пречка за изживяването особена..). Е, може и да е привидно по-бърз (на практика, не бих казал), но изживяването в BMW-то(учуди ме, че отвътре е толкова тясна, особено отзад – очаквах, че е маалко по-пълноразмерно спортно купе)) е много повече на ниво поне за мен. Само че НЕ и в градски трафик. Има си места за тази цел (най-добре на писта, да). За да ми хареса една кола, далеч не е задължително да е практична, да гори малко или да ‘им е добре на пътниците отзад(при пълен комфорт)’, определено. Е, сега.. То е ясно, че като имаш такава, трябва да си имаш и.. гребен. Както и въпросния човек (собств. на BMW-то) има и комби за в града. При мизерните ни пътища.., дано не се разбива твърде често само. Ще бъде жалко. Всеки случай, аз избирам нея пред Volvo S80 2001, но е малко като да сравняваме ябълки и круши, мхм.
А този който е пуснал темата, май (както и преди имаше една такава тема.. от Psychopath или подобен ник) само си е разчесал пръстите. Нито е дал бюджет, нито за какво ще се ползва колата. Ако приемем, че е сам и ще се учи на нея предимно, по-добре да е нещо клас C. Не някаква малолитражка измислена, която да е опасна на дълъг път, но определено не и нещо над 100 к.с. Поне докато свикне да се ориентира малко. И с ръчни скорости, задължително. Дизел или бензин зависи от това с какъв бюджет разполага. Ако ще е на 10 и повече години – избира се конкретен екземпляр, спрямо състоянието му. Това е мнението ми. Разбира се – без бюджет, мога еднакво правилно да му препоръчам Daewoo Racer 1994-та или Mini Cooper S 2010. ..
^съгласявам се, но за мен най - важното е да ми е приятно в колата, не да се гърча само за да дам повече пари за гориво, не е в мой стил да огъвам педала.
Така де, както ти каза, автора без да посочи нищо, не можем да му помогним.
Първоначално написано от Raybeez
![]()
![]()
![]()
Само така, пътуването трябва да е удоволствие.За какво ми е бърза кола, след като ще си скубя косите когато ми се наложи да тръгна на дълъг път.
Колата е средство, а не цел.![]()
Хмм, май ще се наложи да повторя част от казаното в предишния ми пост. Но пък имаш много готин аватар, как да не го стори човек на драго сърце.))
Удоволствие е строго индивидуално понятие!;] За теб то се изразява в това да се возиш в голяма и удобна кола, за някой друг в това да кара Toyota Supra, примерно. Няма спор за едно – има си коли за град (подходящи), за София пък да не говорим, има си и такива за свободното време, което също варира. Лично за мен, все още много по-голямо удоволствие би ми донесло това да шофирам някой автомобил като тези, които дадох за пример дотук по истински аутобан, отколкото да се кача в Citroen C6 2010 (доста са удобни) на дълъг път. А и от път до път разлики, колкото искаш. Най-добре е да ги имаш и двете, ако ли не – всеки си преценя какво и как е склонен да жертва и в името на какво. Пишман-рацерите не ги броим, те са си съвсем отделна ‘категория’. Аз поне не мога да се сетя за човек, който да притежава подобна кола (8-серия, 911, Supra дори Gtv по-нова) и да няма поне още един ‘цивилен’ автомобил за останалите си нужди. Затова си купих Лагуна, дизелова, а не CRX за същите пари. Е, не само заради това, аз даже прекалено практичен автомобил си избрах за вкуса си по принцип, ама това няма отношение към темата. Логично е, ако можеш да си позволиш кола от подобен ранг (не на Лагуна, Пежо Партнер или Астра 1.4 дизел)) разход на гориво и цена на консумативи да са ти най-последната възможна грижа. Пренебрежима колкото лъжичка гориво от бензинова цистерна. Това е. Съгласен?Първоначално написано от Serseri91
Хаха, мнали?^^ Амии, аз се надявам скоро да имам възможността да го покарам, ама не е още много сигурно. Уви познат ми е просто собств. й, нищо повече. Стискам си палци!> Ако се случи, най-вероятно все ще изкопая някаква подобна (иначе безсмислена) тема като тази, за да споделя впечатления от първа ръка.)) Разл. от типа на ‘вози прекалено твърдо’ или ‘абе, отзад е доста по-тясна отколкото изглежда’.>Първоначално написано от Raybeez
Дизел или нафта?
Дооообре добрееееее
Да де, аз се съгласих с тебе
Ето виж сега какво ми се случи днеска.
Та така де.Бяхме 2 коли.Аз с астричката 1.4 тд (2006) и съученика с ауди а4 1.6 бензин (1996 г.).За моята кола сложихме бензин за 30 лева, за неговата 50 лева. (*) Всичко ок, обаче на няколко км от В.Търново на аудито му увисна долу предпазителната кора.(*)Решихме се преди да тръгнем обратно да го поправим.Както и да е, временно го закърпихме със свински опашки, добре, че имаше в колата.А по принцип неговото ауди се води за 'запазено' ...
Просто споделям, пък всеки сам да си прави изводите :> Не казвам, че всички могат да си позволят нови коли, но е по - добре ако се оттървем от това българско мислене - "Ще я взема за 2000 ще я стегна малко и тя ще е пушка" - Да ама не :Ь Аз си имам едно мнение за колите, той има друго, оня има трето ... въпрос на виждане и възприемане на нещата. :Р
В семейството ми имаме 3 коли - 1 бензин, 1 газ, 1 дизел и 3те комбитаЗа мене дизела е най-добре хем мога да си му подавам газчица и да върви хем не дава висок разход.. мнгоо зависи каква кола искаш (малка/средна/голяма) и за какво ще я ползваш.. за това има всякакви коли - за да може секи да си избере такава, каквато му трябва..
дизел предлагам аз..
естествено че бензин ако искаш да е по икономична си вземи на дизел![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Най - тъпият начин да изпъкнеш, като противоречиш на природата си.