Не излизам, защото няма с кого, седа като затворник?
Немога да си спомня нито един хубав момент от моя живот. Между другото аз съм на 20 и съм студент. Чувствам се толкова сам, че се чудя възможно ли е такова нещо ? Защо съм толкова изолиран от всички, с дни няма кой да ми се обади на този телефон, покрай абитуриентски празници с дни не съм прекрачвал вратата, за да изляза навън, защото няма с кого, а ми е писнало да ходя сам. Живот на типичен затворник. Нямам желание да ходя никъде - от малък град съм, а през всичките тези години хората тук ме отблъснаха. Думи като компания, приятели за мен са непознати и изобщо не знам дали нещо ще се промени. Покрай ученическите години неможах да задържа до мен никого. Когато ме приеха студент се надявах нещо да се промени, да си намеря от там хора. Няма да си правя изводи за една година, но гледам как всеки си има собствен живот, всеки си има собствен кръг от приятели, а тук там се сформираха и групички. За пореден път се чувствам излишен и аутсайдер. Изтръпвам при мисълта, че ще остана абсолютен самотник след време. По горе бях казал, че хората са ме отблъснали - пред всички тези години ми писна с мен да се държат така, че все едно не съм човек. По принцип не съм лош, нито агресивен и може би това е била моята грешка. Дори съм слушал между хората да говорят много лоши неща за мен не знам защо, опитват се да ме изкарат някакъв луд и т.н. . По принцип не трябва да слушам какво говорят за мен, но като зная, че тук не останаха приятели и се чувствам много гадно. А и в малък град ако тръгна да търся хора ще е трудно, защото хората се познават, а аз ще съм чужд, а в случая с отношението към мен те ме отбъснаха. В най-хубавите ми години имах нужда от хора, с които да прекарам и добри и лоши моменти, а аз ги нямах. На всякакви празници винаги съм бил сам и пред компютъра, просто нямаше какво друго да правя. В непозната среда се чувствам кофти - гледам повечето колко са щастливи, и в същото време гледам себе си колко съм сам. От всичко