нещо много си се объркал по повод 'възрастта' на колата..
я ми сравни чисто ново Рено Клио Symbol, ситроен Ц4, сузуки суифт и всички кенефи - тука струва около 18хиляди лв и сравни един VW Phaeton или BMW 7ца от 2004 (ужас, ще стане на 10 години след кратко време), който на старо струва пак толкова. Да видим сега - кое не спира повече, кое ще се разпадне след 3 години, и кое ще надживее много много нови бараки?
Напротив - всички чисто нови, нискобюджетни коли по 10 - 15хиляди трябва да се ЗАЛИЧАТ от пазара, защото нито са стабилни, нито предпазват добре пасажерите, нито са качествена сглобка - започват да скърцат след година-две, нещо по компютъра все не е наред, цялата им ходова част е от масло и се чупи на всяка дупка и т.н.
Освен това - къде загърбихме РЕТРО колите или някои класики.. Ти на Кадилак, че е по-близка марка до теб, новите масовки ли предпочиташ, които ще ги сбъркаш със Шкода ако не е емблемата или някой стар модел ще предпочтеш? Ами Линкълн, ами Ролс Ройс?
Така, със 100 бинки всеки може да си купи RS4, въпроса е съпоставено със средните заплати в БЪЛГАРИЯ (натъртвам силно региона), хораата едвам събират по няколко хиляди лева и си купуват автомобили да им вършат работа, и като им се счупи нещо, да могат да си позволят да го заменят, а не да са с 4 турбини и и 800 коня.