Цитирай Първоначално написано от machoka
А, това за изхвърлянето съм съвсем съгласен. То за това BMW стана нарицателно в България. Ако се погледне - в Германия тази марка е карана само от високо в обществото хора, а тука всеки циганин се качил на бмв в критично състояние и жули по завоите.. и за това тази превъзходна марка САМО у нас има толкова черно име.

ИНаче да .. средно 800лв на месец трябва да си готов да дадеш за бмв-то си, ако искаш да бъде в перфектна техническа изрядност, да го обслужваш само с най-качествените чарколяци и консумативи и да го караш без да те е страх на цъкнеш климатика или да го вкараш в червено хАХхХА

А иначе съм сигурен, че хората които карат фаетони в Германия никак не са джигити и не им взимат душиците, а да се качиш на такава кола от 2004 и на нов авенсис, извинявай, ама база за сравнение няма - с тая разлика да можеш да си позволиш да караш премиерската лимузина, щото не всичко опира до покупката - нещата почват от там нататък.
Тръпката на премиерската лимузина е да те возят на задната седалка, а не нещо друго.


И да, Авенсиса би ми се вързал по-добре на паркинга пред блока, няма дори и да говоря за застраховките, подръжката, разходите за гориво И самият факт, че все пак имаш чисто нова кола и всичко си зависи от теб.


А Фаетона може да е бил служебен - тогава ще има мощно джигити, джигитайци и най-обикновени киликанзери, които са й е'бали майката на тази кола, а после разбирачи като славето как им гръмнали двигатели, анусите и т.н.

Винаги бих предпочел да си купя нова кола от по-нисък клас от такава втора употреба, но по-висок клас.