
Първоначално написано от
GameMaster
Добър вечер.Извинявам се за правописните грешки предварително (искам да отбележа,че особено няма да ме блазнят забележки свързани с правописа ми).Първо искам да направя едно крадко представяне за себе си.Аз съм ученичка от 11 клас и съм от гр. Шумен.За мое голямо щастие след 7-ми клас влязох в паралелка с изобразително изкуство.През последните 1-2 години предполагам не само за мен,но и за всички вас е належаща темата с матурите.Какви ли не слухове не вървят вече.... Днеска стана ясно от няколко преподаватели в моето училище,че се е гласувал нов закон и се е правило някакво допитване.Тази нова и върховна простотия гласи,че от догодина за втора матура ще трябва да да си избираме някой от профилиращите предмети.Е дотука добре.Тук обаче се появява и нов проблем.Е какво правим ние учениците,които имаме за профелирани предмети рисуване,хореография и музика? Ние може да си имаме и други профилирани предмети,но тези(рисуване,музика,хорео рафия) са ни основните на които наблягаме.Е добре кажете ми...справедливо ли е при положение,че не можем да полагаме матури по тези предмети? Смятам че за много математически и езикови гимназии подобна реформа ще е от полза,но не и за училища по изкуствата.ОК....Спирам да говоря относно това колко сме ощетени.И да си дойда на думата.Не ми е ясно за какво по дяволите всички са се захванали с това образование?Всеки месец....нови реформи,закони,проекти.ОК... Защо по дяволите не ни оставят просто да си изберем втората матура и не ни затормозяват излишно? Защо по дяволите всичко е толкова смотано ? И защо по дяволите се сменят министрите на образованието като носни кърпички? Не ми е ясно....Тези хора ни смятат за роботи или? Сега е ваш ред....Искам обективно мнение относно тема за матурите,реформите и моето положение (забравих да споделя,че освен 2 матури имам отделно да
се готвя за кандидат студентски изпити по рисуване).