- Форум
- Тийн интереси и проблеми
- Училище и приятели
- Как изкарвате 6 ?
Еми ... зимам Електрическият трион, и викам на госпожата: '' Госпожо колко имам ''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Тази година никъв зор не си давах, и пак доволноЗа мен е достатъчно вкъщи да си прочета веднъж урока, и междучасието веднъж.. и за 5 съм готова. Това е по разказвателните, по които чат-пат учих.
Иначе по математика решавам всеки ден задачи![]()
Натанаил Хаутърн някога е написал: ”Нито един човек за каквото и да е продължително време,не може да е с едно лице за себе си друго пред околните без накрая да се обърка кой образ е истинския.”
Естествено е, че всяко начало си има и край. Но краят идва по различно време. Всички сме виждали влюбени двойки, държащи се за ръка, а с другата ръка държат бастуни.
Уча абзац по абзац, когато е за зубрене (по история демек) - голямо повтаряне без разбиране пада.
За истинско учене чета няколко пъти, за да го схвана, и мислено го преразказвам след това понякога.
Не се подмазвам. И без това с нищо не би ми помогнало, поне да си спазя принципите и да си остана с достойнство.![]()
и аз от тетрадката пиша като луд но и това се оценяваПървоначално написано от the_best_f
![]()
ОДИН!!!
не уча сичко дет го казвам на даскалите е от обща култура
случвало се е преди часа само да погледна тетрадката за кво стаа въпрос
На акъл като не сте, с кво от мен сте по - големи???!!
______________________________________
Страдам от синдром на придобита еуфория!!
Чета няколко пъти урока от учебника ..после си прочитам и планът в тетрадката..разказвам си го и съм готова...а някой уроци ги научавам още в час...Никога не се подмазвам и мразя подмазвачите..!!![]()
Чета и записвам това, което ми е останало в съзнанието, но след известно време ако имам много да уча спирам да записвам изпсувам иии само чета и си разказвам ..
Ако трябва за уча урок по разказвателен предмет (история, география, биология)- уча точка по точка, разказвам я докато не я научаСлед като реша, че съм научила записвам всичко което знам и ако съм пропуснала нещо го преговарям ...Аааа за подмазванетоо...ми неможе да се каже, че се подмазвам
Ако си знаеш урока няма нужда от това
По разказните предмети си прочитам урока веднъж,за да запомня най-важното, а след това още 2-3 пъти,за да запомня подробностите,след което си го разказвам 1-2 пъти и това е.По математика обикновено разбирам задачите в час,но ако не съм ги разбрала сядам и решавам.По БЕЛ не уча,прекалено лесно е.![]()
Най-хубавите неща в живота ни се случват тогава,когато най-малко очакваме.
Ми предимно каквото чуя в час. Сядам да уча, когато трябва да науча нещо наизуст, когато не съм била в час или госпожата не е разказала урока, когато знам, че ще ме изпитва и трябва да съм добре подготвена.
зависи много от учителя .. аз не се подмазвам, даже напротив - ако учителя ме дразни се държа гадно и не уча, затва изкарвам лоши оценки - по мат примерноминалата година имах 6 а тая 4 просто ни се смени учителката и аз мн си понижих успеха по предмета.. иначе примерно по немски аз не внимавам и вкъщи не уча ама просто ми се отдава
смисъл езикът е лесен и ако от 1ви до 4ти клас си го учил след тва ще ти е мно лесно .. само думи ми трябват другото ми е перфектно.. по история примерно аз участвах в олимпиада тая година и затва си учих сичките уроци .. но на мен ми е интересно и затва .. просто си прочитам урока 1 - 2 пъти и попълвам учебната тетрадка .. а по предметите които не са ми мн интересни или не внимавам в час и или не уча или вкъщи си чета урока 1 - 2 пъти и попълвам уч тетрадка и ако имим контролно или изпитване примерно си преговарям .. правя някъв тест или нещо такова .. всъщност аз тая година почти не учих като се замисля аз освен по история по нищо друго не съм учила .. и домашни не съм писала
ама си изкарвах шестиците щото то не е мн трудно примерно по гоеграфия имаме за домашно да пишем за няква държава съчинени и аз попринцип мн обичам да пиша и затва пиша нещо дъълго и яко и получавам 6
![]()
Аз съм краен човек,тоест ако уча-уча перфектно.Ако не си знам урока дума по дума не съм удовлетворена,така да се каже.Така че уча абзац по абзац.Научавам го наизуст и после си го преразказвам няколко пъти,за да съм убедена,че го знам добре.Но в системата ми има и дупки-както се сещаш,отделям твърде много време на разказвателните предмети и за останалите не ми остава време,от което идва и това,че не мога да уча по няколко предмета за кратко време,а пък от тук идва това,че често се провалям на някои изпити.Не винаги изкарвам шестици дори и по разказвателни,защото от твърде много учене на един урок не ми остава време да преговоря предишните,а в нашето училище като ни изпитват ни връщат и доста назад.Например тази по биология като ме изпитваше и двата пъти ме върна 12 урока назад и ме изпита на урок,който бяхме взимали миналия срок (без бъзик,броих ги,защото бях възмутена).
За подмазването-никога не съм го правила и мисля,че е доста грозно.А и да не говориме,че рядко върши работа,а аз не си губя времето с глупости.
Участие в клас не взимам никога.Освен ако не ме изпитат `насила` не давам никакви сигнали,че съм там и вегетирам 40 минути с надеждата,че даскала случайно няма да хвърли поглед към последния чин,моето гнезденце...![]()
Това ми е системата,ама не я препоръчвам на никой,защото успехите ми в даскало не са особено завидни.![]()
Не изкарвам...като платят става работата![]()
чета всичко - учебници, препоръчителна, допълнителна литература.
след това си преглеждам записките.
накрая синтезирам информацията в нещо като разширено планче със записки и пояснения под стрелкички из цялата страница.
//подмазвачите са най-гнусното нещо в учебно заведение (и не само:Д)
Прочитам,разказвам и готов , а когато сам уморен на другиа ден гледам да препиша от зубарите![]()
![]()
![]()
F**K YOU!![]()
![]()
-__________----_____|]= ==
...../_==o;;;;;;;;_______.:/
.....), ---.(_(__) /
....// (..) ),
...//___//
..//___//_________uu$$$$$$$ $$$$$$$$$$uu__ ________
_________u$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$u______
Ми как.. Пиша си домашните, гледам да взимам горе-долу участие в час, уроците уча най-важното и тук-таме нещо, което може да питат.
А иначе по математика си уча и формулите, решавам си задачите..няя как иначе
аз си ги уча в чассамо по химия взимам молим подчертавам най важното и него научавам
Уроците си ги уча така:
1.Прочитам целия урок 2 пъти
2.Чета първия абзац 2 пъти,раказвам го 2 пъти
3.След това и с другата част от урока правя същото
4.Разказвам целия урок 2 пъти.
Резултат -урокът е научен перфектно,когато ме изпитвам няма смисъл да поглеждам учебника,нито да се притеснявам.
+това не отнема толкова много време 1-2 часа..
Подмазването-НЕ ,не се подмазвам на учители,не мисля,че те харесват такива ученици,пък и няма смисъл!
Уроците по разказвателните предмети ги уча да ги разказвам.Не ти препоръчвам да ги учиш наизуст,защото братовчедка ми ги учи така и като я изпитват се обърква.Взимам участие в час.И никога не съм се подмазвала на учителите!!!
Aко предметът ми е интересен,веднъж да прочета урока.
Ако не ми е интересен,хич и не се моря за 6.И на по-малко съм доволна.
Първоначално написано от FeelMyPain
Първоначално написано от mim4enceto00
Първоначално написано от Millionaire
Кирилицата е задължителна!
ShtrudeL
Аз преписвам
Учебници нямах тази година , ама завърших с 5 , 90 в може би една от най-елитните гимназии в моя град.Пиша това ,което диктува госпожата и от време на време я слушам какво приказва , за да има върху какво да развивам локуми и да се изразям твърде интелигентно , за да разберат че няма смисъл ( това е по БЕЛ). По математика е ясно , а по разказвателните малко повече слушам в час , а 2-3 междучасия преди часа заемам от някой учебник и така ; )
П.С Трябва да ви е ясно , че има хора които с малко усилия ги разбират нещата и други , които и цял ден да учат няма да "вдянат" за какво иде реч
ии бисквитката преминава през хранопровода ии...
ДАА ТОЧНО ТАКА ГОСПОЖО! И АЗ ТУЙ СИ МИСЛЕХ!
...ии после в стомаха...
ТОЧНО ТАКА!
...ии накрая в тоалетната
РАЗБИРА СЕ! И АЗ ТОВА ЩЯХ ДА КАЖА!
Браво Пешо! Виж как знаеш!
4XCOKИ
Sometimes the best gift is the gift of never seeing you again.
Всичко за мен? Че то ако го кажа, няма вече да е за мен. Ще е всичко за теб.
Изкарвам 6-тици по следния метод:
Спя в час без да чувам дори за какво става въпрос.
Вкъщи не ми минава и през ум да уча.
Дойде ли контролно преговарям само ако е по БЕЛ или математика.
И на всяко контролно бог знае как изкарвам 6...
И аз не мога да го разбера. xD
...