.
Резултати от 1 до 15 от общо 15

Threaded View

  1. #13
    Stefanov1977
    Guest
    На 31.07. купих в магазин Джъмбо Русе въдица, чиято макара се оказа дефектна, на следващия ден се опитах да я сменя за друга от същият модел(касова бележка- налична), за моя изненада без успех. Необходима била комисия, която да потвърди дефекта, евентуално до един месец щяла да се произнесе и да ми възстанови сумата от десет лева. В България съм до средата на август, живея в Германия от 15год. С такава некомпетентност не съм се сблъсквал до сега, в България като член на Европеѝският съюз, са в сила европеѝските правила за защита на потребителя, а именно правото на връщане на всяка една стока в срок от 14дни без посочване на причина за неѝното връщане, в случая е посочен дефект. Не е възможно да остана в Бг още 1 месец, и при това за 10лв., разочарованието е голямо, не трябва да се допуска служители да злоупотребяват със служебното си положение, в случаят управителката на магазин Джъмбо Русе.
    Подадох оплакване в КЗП, отговор- няма доказателства за извършено административно нарушение, да потърся правата си в съда.
    Последно редактирано от Stefanov1977 : 08-04-2017 на 12:47

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си