.
Отговор в тема
Страница 2 от 2 ПървиПърви 12
Резултати от 26 до 48 от общо 48
  1. #26
    Lestat357
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от tuzaro
    ама една е возията на S друга на Ц5 нали?? не може да става никакво сравнение между двата автомобила.
    Тва ц5 ми се струва доста тромаво макар и с 200 коня, може би на дълъг път върви добре, ама не е младежка кола.
    Съгласен съм, не е толкова младежка кола, колкото 15-годишна петица (или E39, пхаха) на газ, да. И доста трудно ще те забележат покрай спирките в Студентски град с нея. Специално за S-klasse, те купуват не един лиценз от Ситроен преди много време, за да им возят по подобен начин колите от най-висок клас. И много ясно, че са по-добри, струват четири пъти повече като нови.;] За хора с доста различни финансови възможности са. Иначе на мен лично, любим ми е точно споменатият вече W220 с двигател от S500 нагоре, като реално и S320 е достатъчно пъргав, но като ще е с-ка.., да е рошава.> За 2000 евро може да се купи някой изтърбушен мечок на газ само, поправи ме ако греша. Така че и да е по-хубава S-класа от сходна година и със сходен двигател, какво?

    Цитирай Първоначално написано от Serseri91
    Хмм .. аз не съм квартален разбирач Карал съм и западни и източни коли, стари и нови (буквално), но не едно кръгче, а с месеци

    А виж, бмв-то не струва - нищо, че е немска ...

    И да уточня още веднъж, не говоря наизуст, а от личен опит.
    Не знам, но така звучиш. Нищо лично.

    Консумативите на Мерцедеса, както и на коя да е стара/нова/източна/западна кола се сменят на определен пробег, който е приблизително еднакъв. Съгласен?) Струват много повече, има причина, не е само имидж, да. Поради последното, са такива цените на труда в официалните сервизи. Амортисьорите бяха само пример, мога веднага да го заменя с друг. Не върви да си туриш новия и мощен мерджан на паркинга пред панелката в Люлин, макар и да се среща тук. Вика му се келешлък и селяндурщина, често срещано явление у нас.. Тази система, за която спомена, не я разбрах точно и не успях да я открия, защото в момента ми е малко кофти здр. състояние, та не ми се търси подробно, съмнявам се да се предлага само при Мерцедес. Ако е при по-високия клас, то е спорно колко е от помощ това, предвид че 90% S-класите са автоматик. Почти същото се отнася и за Е-класите, звучи ми повече като излишно усложняване на конструкцията. На мен лично ми се е случвало да включа на трета предавка по погрешка вместо на пета, като я взех колата влизаше малко трудно последната, не е хубаво, ама нямаше последици (със съединител де).

    За BMW също си в грешка. Не са с къс ресурс, напротив. Това се отнася само за най-мощните и високооборотни двигатели (M3/M5/M6) или за неправилно поддържаните останали такива. Прекалено много хора си купуват подобни коли и.. започват да ги поддържат с какви ли не измислени части, поради недобре премерена дупка на **за, да го кажа така. Още една причина най-младежките им тройки, примерно, да не са добра идея на старо като цяло. Но има и изключения и то доста, малко късмет, много чакане и оглеждане и си готов. Петиците и седмиците масово карат по половин милион километра и отгоре, достатъчно високо е качеството на изработка, за да е възможно това. От гледната си точка на човек с големи опит и познания, защо не вземеш да заклеймиш още някой концерн с мулти-милиарден бюджет? Смех.

    Цитирай Първоначално написано от HarleyFlanagan
    ......
    За ежедневно градско шофиране е големичка, да. Свиква се, но с нещо клас C ще е по-удобно. Ако можеш да си ги позволиш и двете май-добре. В противен случай, сам си решаваш кое ти е приоритет.

    Според мен добре си се ориентирал към Полото, най-малко дървен интериор има от изброените. По-преки впечатления за такова 2005-та, дизелово, ще мога да споделя след няколко месеца. Доколкото съм чел поддръжката не е никак скъпа, здрави са... само дето държат безумни цени на старо, особено в България. Фиеста от 2002-2008 е най-смислената Фиеста правена някога. С базовия двигател 1.2 60 коня, климатик и трима души... издиша, но при 1.4 (80) няма да е така. Евтини са и са масови колкото полото, бих се огледал сериозно. От по-новите Сеати никакви впечатления нямам, от старите са доста кофти (конкретно Ibiza и Toledo), а Ауди А3 е в друг ценови клас.

  2. #27
    ... да, смех.


    Не ми е нужно да пиша повече от 50 думи, за да дам мнение за кола, защото така или иначе, всеки е квартален разбирач в очите на другите.

    Харли, преразгледах набързо мобилето за да видя цените, и се оказва, че може да си позволиш дори от 2006г.Има някви корси за по 6-7 хиляди (2006г), а полотата ги видях малко по - скъпи.Като искаш за градско, няма голяма разлика, тъй като новите модели са почти едни и същи.Но както лестат уточни, гледай да е повече конски сили, че умират с климатик(личен опит с корса 1.2).

    Пак вземам корсата като пример.
    1.2 бензин и заа 10 лева минавах малко над 100 километра градско
    Приятел ми разправяше същата история с рено клио от същият калибър.

    Вече ти си решаваш.

  3. #28
    Мега фен Аватара на tuzaro
    Регистриран на
    Apr 2007
    Град
    hate city plovdiv, майна
    Мнения
    10 852
    В. тебе си те представям да слезнеш от някоя голяма кола, примерно ягуар, бентли, някоя по стара 5-ца или 7-ца, незнам що така те виждам.
    Аз да питам човека за астра г 1,4и с 2 врати бензин или 1,6;1,8 дизел пак с 2 врати, кое е по икономично?
    Локо Пловдив и тесни пичkи майна.

  4. #29
    Lestat357
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от Serseri91
    ... да, смех.


    Не ми е нужно да пиша повече от 50 думи, за да дам мнение за кола, защото така или иначе, всеки е квартален разбирач в очите на другите.

    Харли, преразгледах набързо мобилето за да видя цените, и се оказва, че може да си позволиш дори от 2006г.Има някви корси за по 6-7 хиляди (2006г), а полотата ги видях малко по - скъпи.Като искаш за градско, няма голяма разлика, тъй като новите модели са почти едни и същи.Но както лестат уточни, гледай да е повече конски сили, че умират с климатик(личен опит с корса 1.2).

    Пак вземам корсата като пример.
    1.2 бензин и заа 10 лева минавах малко над 100 километра градско
    Приятел ми разправяше същата история с рено клио от същият калибър.

    Вече ти си решаваш.
    Не съм предубеден. Просто пишеш някакви крайно неаргументирани генерални заключения. Ситроен били боклук, БМВ не ставали.. Погледни им продажбите или някое друго ревю, ето ти напосоки един линк за лукс. сегмента: http://www.whatcar.com/car-news/jd-p...-luxury/240819 .

    Грубата истина е следната: тук масово се купуват автомобили на повече от десет години с незнайна сервизна история и внесени директно от автоморгите на Западна (че и Източна) Европа. Някои са по-чувствителни откъм правилна поддръжка, отколкото други, нормално за премиум сегмента да е точно така. Когато средната възраст на автопарка ни стане 6 години, вместо 16 ( http://www.darikfinance.bg/view_arti...ticle_id=22739 ), тогава нагласата към някои производители ще се промени и ще бъдат позабравени онези бабини деветини, колко невероятни били Пасат и Вектра, и колко зле били Алфа 156 и Рено Лагуна, примерно. За съжаление при средните доходи в момента, не виждам как това(средна възраст коли втора ръка) би се променило в обозримо бъдеще.

  5. #30
    Да даваш някакви статистики, като аргументи е ... неуместно.
    Както казах, аз говоря върху опит, не ми трябват доказателства.Пежото, Ситроена, Фиат, Форд, Рено - боклуци.
    Минали са през семейството и винаги са създавали нереални проблеми ... кажи ми, като си толкова уверен, отговора на следното:
    Как едно Пежо от 2007 година може да скъса жило на съединителя 2 пъти за 2 години ? Или както си седиш да се откачи седалката на пътника отдясно ? Колата бе закупена чисто нова и е поддържана по китап.

    Иначе се съгласявам с 2-рата част на поста ти.

  6. #31
    Е и ти сподели, защо ти харесва, де освен обичайните причини.

  7. #32
    Значи целия свят са селяни и комплексари, и ретарди , едните щото харесват големи коли , другите щото карат коли , 3тите щото не друсали. Добре е

  8. #33
    Мисля, че нямат дизелов 1.0/1.2 Но дори и да имат, за малък двигател по - добре е бензин, пък и за градско също, по - бързо ще можеш да се шмугваш на стопове и кръстовища.

  9. #34
    Цитирай Първоначално написано от HarleyFlanagan
    Аз не карам по този начин, а иначе гледам 1.4TDI...
    И те не горят много Нашия партнър (деба го у боклука) 1.6 хди гори .. пххх ... под 6 градско.

  10. #35
    Lestat357
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от Serseri91
    Да даваш някакви статистики, като аргументи е ... неуместно.
    Както казах, аз говоря върху опит, не ми трябват доказателства.Пежото, Ситроена, Фиат, Форд, Рено - боклуци.
    Минали са през семейството и винаги са създавали нереални проблеми ... кажи ми, като си толкова уверен, отговора на следното:
    Как едно Пежо от 2007 година може да скъса жило на съединителя 2 пъти за 2 години ? Или както си седиш да се откачи седалката на пътника отдясно ? Колата бе закупена чисто нова и е поддържана по китап.

    Иначе се съгласявам с 2-рата част на поста ти.
    Преди да си ‘изпратя’ предния пост имах едно изречение ‘какъв Ситроен, баничарка ли?’. Махнах го. Гледай сега, Пежо Партнер/Ситроен Берлинго само изглеждат прилично. Сглобяват ги в Турция и са много по-евтини от немските им аналози. Проблемни са, така е. И е нормално за тези пари. Ако е топ-модел вече си се попрецакал повечко, правейки цената сходна на Кади да речем. Това с жилото на съединител е често срещан проблем, точно при този модел. Не съм съгласен обаче, че моделната им гама са боклуци. Рено, не е Клио Симбол II, нито Логан/Сандеро. Както и Фиат не е Албеа. Да давам ли по-подробно? Безплатен обед няма.

    И кое им е боклучавото на BMW-тата? Не на тези на по 15+ години и милион километра от първата половина на 90-те, като и от тях съм имал удоволствието да седна и в екземпляр в близък до заводски вид. Но е рядко срещано, вече споменах в предния си пост защо. Единствено се сещам за най-първите X5-ци с най-мощния двг., че имаха проблеми със скоростите в самото начало обаче. Толкова. Скъпички са, мхм.

    Цитирай Първоначално написано от HarleyFlanagan
    ...Двигател - по-скоро бих заложил на малък - макар и не толкова мощен, аз мисля да се придвиижвам в задръствания - кола за ходене на работа. Ако искам да возя хора, да пътувам на по-дълъг път и т.н. - взимам Волво-то. Все пак се чуда дали пак да заложа на бензин или да заложа на дизела.

    Пак ще кажа, че предназначението на колата е да ме вози до работа и нищо друго.
    Щом е такова предназначението и още разполагаш с Волвото, няма какво толкова да му мислиш. Разпитай и бакшишите, но лоша дума за Фабия I 1.2 не съм чул. Съсед си взе такава от магазин, не се е скъсал да я кара, но за три години, нищо не е подменял. Гори му под 7/100 градско в трафик. Возил съм се, дървена е вътре, облицовката на таблото ме дразни и т.н. Задната седалка е твърда. НО поддръжката е много евтина, Фаворитите вече не ги помня, все ще вози по-добре, спокойно можеш да си купиш такава за около 5000лв. Няма нищо излишно, най-честото оборудване включва климатик, предни автоматични прозорци и централно. Друго за късо разстояние не ти е необходимо. Мислех, че ще я ползваш и за по-дълги разстояния, няма смисъл да е нещо по-удобно в такъв случай. И да даваш повече пари точно сега. Преди време в продължение на много месеци имаше една добра и направена Фиеста в един съседен хардуерен форум, може и да си я мяркал(?), ще проверя дали още е налична. Само бегъл спомен имам, че цената беше над 8000, дано се е вразумил продавача. Минус беше, че е сложил кожен салон, но даваше всички видове фактури от Мото Пфое, откакто я е купил, пълна история. И все пак, Фабията си остава най-евтин вариант, ти кажи, комфорта склонен ли си да го пренебрегнеш напълно, освен динамиката.

  11. #36
    Супер фен Аватара на myNameIsImmortal
    Регистриран на
    Dec 2008
    Мнения
    1 590
    Цитирай Първоначално написано от Serseri91
    Бахххххххх боклука

    Имортал, то хубаво баща ти ги навъртял, ама я е пазил, нали ? А знаеш ли тоя как я е карал ?

    Колата е грозна, ситроен е (боклук), 10 литра разход ?! няма да можеш да я караш много.207 конски сили това нещо си има и граждански, каскота, т'ва-онова.

    Замисли се защо толкова евтино се продава ...
    грешка, никакво пазене. Кара я из гората, по легнали полицаи и дупки с 50 и т.н. сега аз я шпоркам и няма никакви проблеми.

    Относно мерцедесите с малко "м", може да са лукс, ама не ми говорете за здравина на части и т.н. щото съм виждал много случаи където на други коли не може да се случат и вече им знам всички слаби части.
    ..

  12. #37
    Аватара на b0b0bg
    Регистриран на
    Sep 2010
    Град
    Варна,България
    Мнения
    37
    Мога да ти кажа да не си купуваш френско или италианско,защото това са най-големите боклуци. Само немски !!! Голф 4 или 5, Поло, Ауди А3, Опел може да си харесаш някой, ама аз не ти го препоръчвам. За градски коли са хубави и японските. Тойота Ярис, Хонда Сивик, Нисан Микра (евентуално). Те това са. Нарочно не ти споменах БМВ и Мерцедес, защото са големи(не са за града) и горят много, плюс това с парите, с които ти разполагаш можеш да си купиш само някакви 20 годишни БМВта или Мерцедеси. За по-новите трябват доста пари.

  13. #38
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Ей тука колко много селски рабирачи има Мене ме е чак срам да се намеса

  14. #39
    Можеше и ти да кажеш някакво мнение по темата, отколкото да се правиш на интересен, въпреки че ти си един от хората, които трябва да се обаждат в такива теми.

  15. #40
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    оооооооот мене да мине

    Ситроен боклук? В България имам 20 годишен Ситроен който има не по-малко от 400 000 км на него и знам че тази кола няма да ме остави на пътя! Не само това, ма и забравих да спомена че никога НИКОЙ няма да ми открадне джантите, счупи джамовете, сложи захар в резервоара, сложи пясък където маслото седи, напръска със шпрей или просто да изчезне 1 ден! Това са ежедневните работи които се случват в България...

    Форд боклук? Имам 2001 Фокус с 700 000 км който ползвам за работа кола. Елате и ми покажете друга кола на 700 000км която те вози без проблеми!

    Японските коли били по-добри от немските? Хахаха, от къде ви хрумна това... Немските коли са наблъскани с електроника(която точно тя се предава понеже Европееца не може да направи авто електроника) и купчина други екстраваганзии. Японските коли имат 4 колела, 1 волан и 2 педала. То в нея няма какво да се повреди...

    Хонда била свестна? Това е огромен боклук, не само боклук ма и адски неудобна...

    Тойота? Колата си държи, няма спор, но трябва мноо да се мразиш че да караш такава... Просто е адски дървена вътре...

    Нещо пропуснах ли?

    Ааааа да, БМВ наистина е боклук!

    Харли,

    Вземи си Форд Фиеста и ще знаеш че ще те вози!

    Автор на тема,

    с 3Л двигател в България не те виждам! Ти не крадеш толкова пари на месец че да можеш да си позволиш такова чудо!

    И подяволите кога на вас ви почерняха така гъзовете че да говорите за нови мерцедеси, бмв-та, ауди-та, сервизни книжки, коя кола била боклук и коя не(като дори не можете да си ги позволите) и тн...

    Аз лично веднъж си закарах Пассата в сервиза и сега съдя сервиза!

    Знам че забравям нещо, така че след като ви чета дискусиите може да допълвам...

  16. #41
    Lestat357
    Guest
    Като гледам и в тази тема автора просто изчезна яко дим, без допълнителни пояснения, след като накратко разучи дали ни кефи колата, на която е попаднал или не.. Здраве да е. Как да взема насериозно човек автомобилна тема тук?

    Цитирай Първоначално написано от Nakadah
    ..Ааааа да, БМВ наистина е боклук!...
    Нямам техническо образование, не претендирам да имам голям опит зад волана, карал съм какво ли не покрай една предната работа, но колите са ми хоби (откакто се помня). След тези уточнения, да попитам: това защо? За кои модели става въпрос точно, би ли пояснил? Имам преки впечатления от три модела. Единият е 520i (E39) 1997, отскоро с газов инжекцион – проблеми, ремонти.., но се кара душмански, а и отначало не беше читава бройка. Станаха три години, откакто беше внесен от Австрия, не знам километрите, около 15к годишно. Возил съм се многократно, карал съм инцидентно, не ме радва грам. Вторият няма да го коментирам, защото е 850i (1991).. и цената на поддръжката е сходна с тази на ново BMW, може би и повече. След пълно обслужване, не е правил проблеми, настъпва се яко, ала има по-малко от 10к км в България. Третата е 520 D 2009 (E60), возил съм се многократно, карал съм я неведнъж, вкл. извънградско. Не е моя, за съжаление.> До момента е на около 30 000км, гаранционна. Никакви проблеми, малко по-стегнато окачване отколкото на френска кола (нормално; аз предпочитам да не е така, но не е прекалено), никакви излишни шумове, повече от прилична динамика, въпреки че е най-малкия дизел. Можеше и по-широка да е отзад за този клас, удобна е все пак. Разход градско: 9-10 при нормално, не твърде динамично шофиране. С автоматични скорости е. Парктроника (за разлика от този при A6 C6) се включва точно когато е необходимо и може да се ползва адекватно и в по-тесен гараж(примерно хотелски). Като не броим стегнатото окачване, данъците и таксите по нея, бих си я закупил с най-голямо удоволствие, още повече че в момента в Дару Кар се продават последни останали бройки, преди пускането на F10 и ще има и добра отстъпка. (Дано мога да си позволя някога подобно нещо, както и да е.)) Според мен представата на разбирачите (не визирам теб идва от впечатления от BMW-та, предимно E36 (доста зле на краштестовете) и то с двигатели до 320 (първите два от гамата) и на повече от 12 години, също и от BMW E39 и предната петица с 2.0 максимум, често с газова уредба. Това са автомобили, които отдавна са остарели, дори морално. А повечето им втори/трети/пети/мнайсти собственици са младежи, които толкова и могат да си позволят да ги поддържат. Не всички де, поне в София масово са така. Оттам тръгва и лошата слава на марката тук, което е много грешно. Такава кола не се купува, за да се поддържа с неоригинални части, точно заради класа и имиджа на марката за BMW/Mercedes дори и Audi е от основно значение, частите да са оригинални! Скъпи са, да. Поправи ме ако греша, ще ми бъде интересно да прочета мнението на човек, който по памет се занимава с покупко-продажба на автомобили на старо, макар и на друг континент.

    А това колко зле били френските коли, хич и не желая да го коментирам повече. Чел съм го поне в три форума български и нито веднъж не е било обосновавано адекватно, това са си точно приказки от кварталните разбирачи, чиито дядовци някога са карали бързо ръждясващи Rekord с връзки, защото за Peugeot 504 не е било достатъчно да имаш достъп до валута и Кореком, и най-важното не са имали никакъв (или бегъл) досег с представители на PSA. По-новите модели има много малко, които да ми допадат, но не е заради надежността, просто индивидуалността в дизайна се изгуби след 2002/3. Същото се отнася за доста марки, не само за френските.


    Относно Fiesta Mark V – добър вариант, макар и не най-евтин (ако ще е само за заместване на градски транспорт), от доста часове насам има л.с. по темата г-н Flannagan.> По-удобна е от Fabia I, най-сполучливата фиеста към днешна дата. Бих си взел такава само за градско, ако можех.

  17. #42
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Нека първо да спомена че аз не търгувам с коли по-стари от 4-5 год попринцип.

    Имал съм(за лично ползване):

    M5 E60
    X6M
    330I E90

    M5 E60 счупих SMG кутията... Но явно не съм единствения тъй като познавам поне 3-4 човека на които е станало + съм чувал от други дилъри че яко са се набутвали с такава кола след като е трябвало да оправят скоростната кутия...

    X6M, бе отървах се от него преди да стане някакъв голем проблем... хаха, имаше некви малки ма нема ги споменавам...

    330I E90, опа тука идва фъна... 5к км чувам шум в скоростната кутия и отивам в дилъра, 2 седмици седи там колата дори не знаят какво става... 10к км, изведнъж колата от нищото се заключва, заключва се колата без шоф врата... Интересно БМВ казват че това било Anti-Theft System блабла, е как ще е такава като аз мога си влезна, ма пасажера не може? Ами ако имам цял резервоар с бензин няма ми трябва бензиностация за дълго време... Както и да е... БМВ ми викат че това не е в гаранцията(това е дефект на това бмв и трябва да е recall!!!) и ми дават квота от $2500 тъй като не знаят къде е проблема блабла. Оказало се е че са 2 различни бушона за заключване и отключване(Знам, яко простотия, а?) и 1 от тях изгърмял, мда... за 10 цента и 5 мин го оправих... Опа след няколко хил километра преден десен фар спира да се центрира... За продаване


    Продължаваме с тези просволути немски коли и как трябва само оригинални части да се купуват от дилъра... Мин седмица смених Timing Belt на моя пассат, отидох да купа 1 от ролерите защото беше повреден, давам им вин и номер на часта и какво ми дават? Децка играчка, некъф боклук, тея ебават ли се с мене? Тази оригинална част и 2 стинки не струва а трябваше плата $80...

    1 приятел отиде в бмв да купи глава за м5, казаха му $400. Той я поръча Aftermarket за $80, часта беше 1 към 1 същата, само дето няма fancy кутия и не пише BMW ... Голем прас.. Това са $320...

    А знаете ли че Хонда и Тойота купува точно "aftermarket" части от 1 виатнамска компания и ги продават на 3-4 пъти цената? Хонда и Тойота не ги произвеждат тези части... Говора за: Фарове, Бронии, решетки, капаци, калници и др такива боклуци...


    Заключение: ако знаеш къде да си намериш часта "aftermarket" e пъти по-добре от дилъра! Др вариант е моргата...

    Френските коли не вода спор тъй като аз нямам опит с тях, ма за мене 400 000км и още да се движи говори само по себе си...


    И трябва подяволите да спрете да четете тези скапани статистики, ревюта и тн... Не разбирате ли че това е Мафия? Компания А им дава пари да ги хвалят... Да сте видяли ревюта където да кажат нещо лошо за кола? Ми няма такова...

    Защо имаше проблем с Тойота? Защото от 50 милярдния заем на GM 10 Милярда отидоха за да съсипат Тойота мислеики си че ще им вземат пазара... Те плащаша на всички организации и списания да псуват Тойота....

    и тн и тн и тн и аз даже забравих какво да напиша

    ПС: Тайната на дългия живот на 1 кола е никога да не стъпва в официални дилър или при местните гаражи...

  18. #43
    френска кола
    но тенкю : )
    Може да съм селски бек с брада и мустак, ама си знам мястото, за разлика от тия дето летят на бабения си.

  19. #44
    Lestat357
    Guest
    Цитирай Първоначално написано от Nakadah
    ...
    Има и аналогични като качество афтърмаркет части, има дори и по-добри. Но се изисква да си наясно с доста неща, за да подбереш такива или пък да си склонен да прежалиш повечко пари, ако ще е от топ производител. Аз май трябваше да уточня – визирам точно онези сладури с мнайси годишните баварци, които си купуват турски части (или незнайно къде произведени такива) от един всеизвестен булевард „Цар Симеон”, (като се разходиш в делничен ден по него ще видиш от Daewoo Racer до S500 ’92) и подобни. Не вярвам от марка като BMW да продават незадоволителни като качество оригинални части, независимо къде са произведени. За Тойота САЩ (в Европа рядко им е толкова изгодно да се точно виетнамски артикулите; за разлика от турски, китайски и т.н.)) го допускам. От автоморги се купуват и накладки, даже и ремъци тук, какво да си говорим...

    Това за френските коли беше към един по-горен потребител. Към няколко всъщност, не исках да правя поста още по-километричен. Втора френска кола карам, този път активно и лично аз се занимавам с нея. Стара е, на много километри е(около 200к), грам не е проявила каприз досега. Поради стечение на обстоятелствата, се е налагало да я карам къде ли нe и едва доловимо тропане не съм усетил по интериора oще. Има си проблемни модели, това се отнася за всички марки.

    Има и негативни ревюта, като цяло не са толкова добра идея за окончателен избор, просто защото са доста различни условията, при които ги тестват колите и рядко биха били валидни у нас. Обаче винаги можеш да прегледаш EuroNCap резултатите на един и същ клас коли при предстояща покупка. А като си говорим за покупка на кола над 7-8 години (да не кажа и 12-13), какъвто тук е най-честият случай, бих казал, че по съвсем различен начин трябва да се избира, като марка и модел в случая минават почти на последна позиция. Лично мнение, няма да го разгръщам по-подробно, защото темата не го изисква.

    И все пак, ето една статистическа новина, днешна:
    http://dnes.dir.bg/news/bmw-bmv-spirachki-7186616 . И това преди даже да се прояви проблем за период от седем години.;] Не съм хардкор фен на марката, никак даже, но как да не им направиш евалла след една такава новина. Тези неща досега все съм чувал да ги правят останалите производители след сериозни оплаквания, проблеми и реални инциденти.

    EDIT:

    Цитирай Първоначално написано от tqnko
    френска кола
    но тенкю : )
    Що, ти ква френска кола си карал? Или каква друга различна от някаква избушена четириврата базова Фиеста на повече от годините ти със смешно озвучаване? Нищо лично, ама ако ще е за единия спам, има цял раздел за целта.

  20. #45

    Регистриран на
    Jul 2010
    Град
    София
    Мнения
    99
    голям разбирач е тоя с аудитата там дето си вярва

    хонда е екстра, аз си купих акорд. малко е голяма и все едно е дялана с тесла от вън, но всичко и е бомба, почти нова кола! преди това карах чисто нова тойота ярис, е не е акорд, но беше симпатична и харчеше малко.

    за ситроен не знам, лично на мен на външен вид не ми харесва

  21. #46
    Nakadah, ти беше в щатите, нали ?

    Не знам какво, що е, но може би там частите са китайски ? Пак по поръчка на БМВ, но произведени в китай, защото и на компанията така им изилза по - евтино, пък като си кажат изискванията и китайците ги правят (до една степен !).
    А специалистите в сервиза не ги коментирам ... като нашите в българските дилъри искаха да заварят седалката на пежото (!) и пари за труд, а тука в Германия, поръчаха нова седалка, монтираха и всичко + дадоха ни кола за 2 дни, докато оправят нашата и не взеха една стотинка.




    Пхх ... много се задълбочавате, бе, губя се между редовете :Д

  22. #47
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    И аз това викам Много се задълбочавате и не мога да отговора на всичко

    За "Aftermarket" не говора за Performance Parts... Вие си мислите че дилърите продават качествени части? Вие сте в грешка! На новия ролер пише "Made in Slovakia" а на стария "Made in Germany" Колата е произведена в Германия, но оригиналните части не са от Германия!

    Всичко е лъжа и измимама и вие точно в нея попадате като им вярвате на хилядите дрънканици... Започнете малко да мислите...

    И няма значение дали Toyota продаваща се в северна америка или в европа говориме! Частите идват от 1 източник, просто се зглобяват на друго място!

    Вие какво си мислите? Че примерно VW си произвежда джантите? Хаха! BBS са им джантите, както и на BMW и на Audi. М на BMW са Imola и тн...

    Компанийте ги поръчват от някой производител и просто си слагат името на тях...

    За това ревю дето си дал:

    Българските журналисти копират нещата от чуждестранни сайтове, но никой от тях не е толкова къдърен че наистина да говори друг език... "Изтегляне от пазара" съм 100% обеден че е било написано "recall" което означава закарваш колата в сервиза и те ти оправят проблема безплатно... И компанията не го е направила защото много обича хората, ами защото ако стане нещо с техните коли тяхната репутация ще **********

    Специално за Тойота дето всички дрънкаха глупости... ТЯ НЯМАШЕ ПРОБЛЕМ СЪС ГАЗТА!!! Имаше "recall" на Corolla, Matrix и тн, но знаете ли какво правеха в сервиза? Държаха колата 2-3 дена, преместът я на друго место и я върнат на собственика... Те нямаха проблем!

    Проблема беше в хибрида! И по-точно в software който кара енергията от спирането да отива в батериите...

    И много ми е интересно как тея идиоти дето са се движили с 160 и са ускорявали не са се сетили от "D" да включът на "N" и просто да натиснът спирачката... Всичко е за пари...

    Серсери, Моя пассат отиде в сервиза не по мое желание.. Отиде да бъде адаптиран ключ. Идиотите ми викаха че трябвало да се програмира ключа, а даже и това не трябваше тъй като моя беше оригинален само със закупен нарезън ключ който се пъха в дистанционното и не върши никва работа.. Дълго е да го обесня, ма ще го кажа с 2 думи! Бяха ме квотнали $59 и 1/2 час работа, колата седя 2 седмици в сервиза и излезнах с сметка $4000. Много от мойте права бяха нарушени както и мой важни планове бяха провалени благодарение на тях... Заядоха се не с когото трябва...

    след като ми върнаха колата вече има 9 проблема с електрониката и 2 други които открих благодарение на тяхната "професионална" работа...

    И да заключа тезата с това че официалните сервизи са идиоти ще дам пример с моя чичо в България. Той има S AMG 2008, на 30к км се прееба това дето му зарежда батерията.. Веднъж взел ток от някакъв друг и му светнала няква лампичка. Кара колата в официалните сервизи из страната(живее в България) и никой от тези "компетентни" хорица(които ходят на обучения и трябва да знаят колата по-добре от всеки друг) не можа да му открие проблем, а даже от всичкото нагоре му скапаха мерцедеса до такова състояние че да не пали. Познайте! Той а закара при некъв мнителен Българин. Оня без компютър шракнал на 2 места и 1 мин по-късно колата запалила без да и свети лампичката..(Мислите си че оня краде такива колички а? )

    И ето ви още 1 пример как великите сервизи вместо да ви оправят колата ви я скапват... Мога ви давам безброй такива примери

    Edit:

    Тянко, друго си е с ладичката на село... Успя ли да направиш оня развален монитор от лаптоп на LCD за колата ти?

    Fungus, моята тепсия не е твоята!

  23. #48
    В България, знаеш ли какви са тези лица в сервизите ? Събират частни монтьори, които работят в гараж, пращат ги на обучение и ги слагат като специалисти
    Да не говорим за некоректността, наглостта и всичко.Дразни ме как се мислят за голяма работа, като работят във фирмен сервиз, БОЖЕ !

    Доста сме се замисляли да се оплачем от сервиза на пежо в България, ама дали някой ще се заеме ...

    А това с частите е навсякъде, не само при автомобилостроенето ...

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си