
- Форум
- По малко от всичко
- Всичко тийн накуп
- какво мислите за Citroen C5
Съгласен съм, не е толкова младежка кола, колкото 15-годишна петица (или E39, пхаха) на газ, да. И доста трудно ще те забележат покрай спирките в Студентски град с нея. Специално за S-klasse, те купуват не един лиценз от Ситроен преди много време, за да им возят по подобен начин колите от най-висок клас. И много ясно, че са по-добри, струват четири пъти повече като нови.;] За хора с доста различни финансови възможности са. Иначе на мен лично, любим ми е точно споменатият вече W220 с двигател от S500 нагоре, като реално и S320 е достатъчно пъргав, но като ще е с-ка.., да е рошава.> За 2000 евро може да се купи някой изтърбушен мечок на газ само, поправи ме ако греша. Така че и да е по-хубава S-класа от сходна година и със сходен двигател, какво?Първоначално написано от tuzaro
Не знам, но така звучиш. Нищо лично.Първоначално написано от Serseri91
Консумативите на Мерцедеса, както и на коя да е стара/нова/източна/западна кола се сменят на определен пробег, който е приблизително еднакъв. Съгласен?) Струват много повече, има причина, не е само имидж, да. Поради последното, са такива цените на труда в официалните сервизи. Амортисьорите бяха само пример, мога веднага да го заменя с друг. Не върви да си туриш новия и мощен мерджан на паркинга пред панелката в Люлин, макар и да се среща тук. Вика му се келешлък и селяндурщина, често срещано явление у нас.. Тази система, за която спомена, не я разбрах точно и не успях да я открия, защото в момента ми е малко кофти здр. състояние, та не ми се търси подробно, съмнявам се да се предлага само при Мерцедес. Ако е при по-високия клас, то е спорно колко е от помощ това, предвид че 90% S-класите са автоматик. Почти същото се отнася и за Е-класите, звучи ми повече като излишно усложняване на конструкцията. На мен лично ми се е случвало да включа на трета предавка по погрешка вместо на пета, като я взех колата влизаше малко трудно последната, не е хубаво, ама нямаше последици (със съединител де).
За BMW също си в грешка. Не са с къс ресурс, напротив. Това се отнася само за най-мощните и високооборотни двигатели (M3/M5/M6) или за неправилно поддържаните останали такива. Прекалено много хора си купуват подобни коли и.. започват да ги поддържат с какви ли не измислени части, поради недобре премерена дупка на **за, да го кажа така. Още една причина най-младежките им тройки, примерно, да не са добра идея на старо като цяло. Но има и изключения и то доста, малко късмет, много чакане и оглеждане и си готов. Петиците и седмиците масово карат по половин милион километра и отгоре, достатъчно високо е качеството на изработка, за да е възможно това. От гледната си точка на човек с големи опит и познания, защо не вземеш да заклеймиш още някой концерн с мулти-милиарден бюджет? Смех.
За ежедневно градско шофиране е големичка, да. Свиква се, но с нещо клас C ще е по-удобно. Ако можеш да си ги позволиш и двете май-добре. В противен случай, сам си решаваш кое ти е приоритет.Първоначално написано от HarleyFlanagan
Според мен добре си се ориентирал към Полото, най-малко дървен интериор има от изброените. По-преки впечатления за такова 2005-та, дизелово, ще мога да споделя след няколко месеца. Доколкото съм чел поддръжката не е никак скъпа, здрави са... само дето държат безумни цени на старо, особено в България. Фиеста от 2002-2008 е най-смислената Фиеста правена някога. С базовия двигател 1.2 60 коня, климатик и трима души... издиша, но при 1.4 (80) няма да е така. Евтини са и са масови колкото полото, бих се огледал сериозно. От по-новите Сеати никакви впечатления нямам, от старите са доста кофти (конкретно Ibiza и Toledo), а Ауди А3 е в друг ценови клас.