realantisocial - ебаси хейтъра си, верно!
Ок, щом имаш интерес да коментираш ще се радвам да удариш някое и друго изречение относно следното предложение : Отделните паралелки да се разделят на подпаралелки, в които по йерархичен ред ще се подреждат учениците според успеха/лични качества/мотивация/интерес и подобни индивидуални фактори.

Понеже в обикновения клас нивото на различните ученици е различно и учителите са опитват да постигнат едно усредняване на сложността за да улеснят по-неспособните. Но по този начин по-способните губят възможността да се развиват допълнително и постепенно общото ниво на знание спада. С тази подредба се избягва този проблем, както и е възможно (не 100%, дори е и под 70-тина%) да се увеличи мотивацията на учениците за добиване на повече опит и прочие.

Още не ми е ясно как да се направи това разделение и по отделни часове или отделни паралелки да е, но ще видим.

Малко сложно звучи, но ми е интересно да видя какво мислите.