- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Какви са ни колите?
'Ма тя колата, за която говоря (с педалските седалки), изобщо не е малка кола. Просто е гейски направена. А т'ва по какво си избирам мъже не е твой проблем и тъй като аз не го дискутирам тук по никакъв начин, смятам че не е твоя работа и ти да го правиш.
Но да, изразих се (с)вински. Има коли за всеки. Пластмасови, модерни, произведени с последния писък на прогреса... и коли за офроуд, примерно. Или мъжки коли. Или скъпи (не само на джоба) пари. Дори такива с душа и такива без.
А какво разбираш ти от коли, за да определиш коя е мъжка кола и коя не ? По боята или по формата ги класифицираш хахахахах
Звука, примерно.
Едит: забравих, че като жена нямам право на няк'во мнение. Извинявам се, приключих по въпроса.
Последно редактирано от babity : 12-25-2013 на 23:01
Истинските шофьори не карат автоматици.
Така е , аз не мога да карам и затова искам автоматик и то спортна колаМоже даже да спрем да ползваме мобилни комуникации и да почнем с гълъби
Ся сериозно за спортна кола от автоматик няма по добро , няма как човек да превключва по бързо от машина , демек да смяташ по бързо от компютър
Новите автомати превключват за от сорта на 0.1 секунди. В завоите няма нужда да ползваш техники от сорта на хиил анд тоу които са трудни особено ако педала ти не е като на мерцедес или бмв , запознатите ще ме разберат
Другото е че се изключва човешката грешка , няма как от адреналин да пропуснеш предавка и т.н. После ако говорим за нормална употреба не за рейсинг , ползваш си само единия крак , и можеш да си ядеш да си правиш други раоти много е удобно особено за дълъг път
За офроуд , аз трябва да работя много бързо с педалите на огромните баири и е адски уморително , с автоматика просто ще пусна педала на спирачката и колата няма да се свлече надолу , просто ще стои на място и когато подам газ ще поемепредимства на автомата колкото искаш , да не говорим че тип троници или менюал режим има от 20 години сигурно
можеш да си я превключваш ръчно тоест
![]()
Да ве ко си прикааш , ще смениш гърнето на някоя хонда и ще изкараш звук на v8Кажи на хората как да вадят подобен звук на хондите или на опелите си
Ще бъде мноо модерно , примерно хонда хеми
![]()
Последно редактирано от darknesswillfall : 12-26-2013 на 14:28
Няма да извадиш, също както няма да извадиш и от V8 звук на V12, ама след като особено второто се среща все по рядко, особено по нашите географски ширини няма какво да го споменавам. И разбира се голямо значение има изпускателната система за звука, ако щеш и на V8. Друга ми беше идеята с коментара.
Иначе към babity
Покарай по София няколко часа по задръстванията сутрин или към 17:00ч и много бързо ще заобичаш автоматика за градски условия. Автомата няма равен там, няма равен и във спортните коли, обясниха ти защо. Ако ти е голям зора ти да си ръчкаш скоростите си има типтроници и т.н. Да не говорим какво предимство имат в тежки зимни условя, особено ако човека зад волана не е виждал повече от 10см сняг.
Аз на градско не спирам да рейсвам.
да много е яко особено по задръстванията единия ти крак постоянно да пружиниране всички живеем на село като теб бай да уей
Ееее, Слънце, нали си здрав? От толкова ли се уморяваш?
не вълче , не се уморявам изобщо и съм здрав , но тъй като обичам да съм най добър и най бърз във всичко , предпочитам да изключа всички недостатъцииначе за вграда не ми пука там не съм на компетишан
![]()
Зак'во ми слагате в устата думи, които не са мои? Някъде да казах, че не удобно? Не. Съвсем друго нещо казах.
Някъде да прочете че е трудно ? Карай цял ден в задръствания по големите градове и виж после как ще си чувстваш левият крак.
draid ти моето момченце какви обувки носиш?Ако носиш кофти обувки и от 50 метра ходене ще се чувстваш бит през краката.
Автоматиците са за много тъпи хора.,затова не случайно се използват масово в Щатите.Автоматиците имат достатъчно недостатъци, за да не се налагат масово на пазара в България.Нека да изброя някои от тях за да не чешеш там където не те сърби - по-голям разход на гориво,по-ниска надежност(спрямо ръчните скоростни кутии),скъпи части при ремонт.Стигат ли ти тези или искаш още?Ето още-по-големи габаритни размери(спряморъчните),по-голяма маса(спрямо ръчните).
Съвсем друг въпрос и тема е това че при по-мощните двигатели(500,600 конски сили и нагоре) се използват заради по-плавната смяна на предавките.
Приятел карам от доста дълго време през което съм минал завидно количество километри не само в България, а и отвъд граница. Карал съм достатъчно време както в доста големи градове, така и в доста тежки зимни условия. В момента постоянно карам около 4 различни коли, 3 от които са с ръчни скорости, а една е автоматик - CVT (сиреч безстепенна, щото виждам че си много остър). Няма нужда да ми обясняваш кое е за тъпи хора и кое за остри. Единствените недостатъци на автомата са наистина малко завишеният разход спрямо ръчните и по-скъпият ремонт при нужда. Да не говорим колко често се чупят скорости като цяло и, че при неправилно каране може да стопиш съединителя на ръчните за отрицателно време. При достатъчно каране в натоварени задръствания, левият крак винаги се изморява, ако щеш и бос карай, при автомата това няма как да се случи. Очаквам да се включиш сега и с изказване, че темпомата е излишна екстра (Защо ти е видиш ли като може да си държиш крака на газта, тва е за тъпи хора)
Хайде сега се сври в някой ъгъл и замълчи за неща които очевидно не разбираш. Предполагам дори не си и карал автомат, да не говорим за CVT
А ти трябва да се изживяваш като голям шофьор ли ? Колко км си навъртяла 1000 ?, 5000 ?, 10000 ? хах
Последно редактирано от draid : 12-27-2013 на 15:41
'Що не? Не ме е страх от ръчни скорости, не гледам оборотомера като сменям предавка и също така спътниците ми не целуват таблото всеки път когато го правя. Карала съм достатъчно много коли, и такива в състояния в каквито ш' се разревеш кат' ги видиш... Не ми прави сметка на шоферлъка, ста'а ли?
Ръчките нямат предимства пред съвременните автоматици. Единствено за кеф може да караш ръчка. Единствената икономия на гориво можеш да я докараш като караш по надолнище на неутрална като си с ръчка... друг начин има ли?!?
А тези от Ф1, големи балъци да карат автоматици... сигурно ги правят така, за да е ПЛАВНА смяната на предавките.