.
Отговор в тема
Страница 39 от 47 ПървиПърви ... 29353637383940414243 ... ПоследнаПърви
Резултати от 951 до 975 от общо 1176

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на prosto_chovek
    Регистриран на
    May 2012
    Мнения
    7 489
    Да речем, че говорим за случай на скоростна кутия от автомобил на много години без синхронизатори и без нищо, просто определи усилията в кутията, които се получават по време на това действие.
    "И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
    под пазвата трепна полека,
    удари с криле и натам полетя,
    където не стигна човека."

  2. #2
    усилията са по слаби => на скоростната кутия и е по добре

  3. #3
    Мега фен Аватара на prosto_chovek
    Регистриран на
    May 2012
    Мнения
    7 489
    Ок.
    "И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
    под пазвата трепна полека,
    удари с криле и натам полетя,
    където не стигна човека."

  4. #4
    Добре обясни ти. Аз последно за двойно амбриране си говорех с някакъв дядка който твърдеше, че е професионален шофьор а през целия си живот е карал лада и москвич..

  5. #5
    Мега фен Аватара на prosto_chovek
    Регистриран на
    May 2012
    Мнения
    7 489
    Казах ок. А за най - добро обяснение можем да питаме draid, машинен инженер.
    "И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
    под пазвата трепна полека,
    удари с криле и натам полетя,
    където не стигна човека."

  6. #6
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Скоростната кутия е интересно нещо. Кошмара на инженера хаха. Там където има зацепване, там има много главоболия. Автоматичните кутии пък с тия планетарни механизми стават пълен шаш. Преди години много ни мъчеха със съединители и редуктори. И като вземеш да чертаеш и се окажат грешни сметките става мноого кофти.

  7. #7
    А я кажи нещо за DSG кутията на VAG групата? Не се заяждам просто лаф да става Също така ми е много интересно защо с 3 турбини.. http://www.ipar.ro/wp-content/upload...ve-engine2.jpg Понеже имаш инженерна мисъл..

  8. #8
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от Ivanchobe Виж мнението
    А я кажи нещо за DSG кутията на VAG групата? Не се заяждам просто лаф да става Също така ми е много интересно защо с 3 турбини.. http://www.ipar.ro/wp-content/upload...ve-engine2.jpg Понеже имаш инженерна мисъл..
    Не знам дали си се качвал да караш кола с два съединителя, но ако се качиш определено може да намериш предимствата. Скорост на превключване, комфорт, разход на гориво, разделяне на предавките. Относно турбото не ти схванах особено въпроса, но аз все още съм фен на големите атмосферни двигатели.

  9. #9
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
    аз все още съм фен на големите атмосферни двигатели.


    Дори в клипа, който качих е казано "The three torbochargers combine to develop impressive PEAK power"

  10. #10

  11. #11
    Пенсионерче можеш да наречеш 124..190.. и така нататъка не съм му фен точно на w202 с кой мотор и година е ако може да споделиш.. а за генерацията зависи от кого и как е направена за пример мога да ти дам https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...69573974_o.jpg не, че им правя реклама им амного други.. Ако искаш пробвай на турбодизел да махнеш гърнето и катализатора и виш как ще стане малко по пъргава във високите.

  12. #12
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Цитирай Първоначално написано от Ivanchobe Виж мнението
    а за генерацията зависи от кого и как е направена за пример мога да ти дам https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...69573974_o.jpg не, че им правя реклама им амного други.. Ако искаш пробвай на турбодизел да махнеш гърнето и катализатора и виш как ще стане малко по пъргава във високите.
    Ех.. Де да ставаше така... Дори да предположим, че картинката не е правена с рекламна цел и да предположим, че процентно вдигането на мощността на двигател 163к.с. ще е същото като това на двигател 420к.с./а това не е така, със сигурност/, това са ти 30 коня отгоре при професионално изпълнение на цяла изпускателна система и то в най-розовия сън...
    Всичко се изчислява, не се реже нищо на око, ако искаш да има някакъв ефект...
    Фабрично мотора е настроен за бекпрешъра/не знам българският термин/, който създава оригиналната изпускателна система. За да има някаква по-съществена разлика във вървежа, трябва да се пипат компютри, въздушни филтри и дивотии...
    Освен това, в по-белите държави подобни изгъзици се таксуват много жестоко и колата не минава преглед. Можеш да се сетиш защо, когато някой бесен гоУфър запали сутринта пред блока и започне да форсира на място, щото я не може да държи обороти, я няма какво да прави, я сигнализира гаджето да слиза вече, че тоя бензин пари струва...

  13. #13
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    1,8 16V бензин 122к.с. 95'

  14. #14
    Те тия няма да напишат лъжливи работи за реклама. Конкретно тоя лексус все още няма възможност за пипане на компютъра, рекламата си я направиха http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=7yjjlt . Не, че са единствени има и други, но те не споделят толкова много какви коли правят. При мене генерацията или то не е точно генерация липсите катализатор и гърне са запълнени с тръба на същото Ф. Не мисля, че съм по добър от инженерите да променям на колко Ф да е защото незнам дали знаеш ама може и обратен ефект да стане. Колата ми до 2000 оборота си е съвсем тиха. Ама тия пичове от маднеса определено знаят какво правят и пак казвам не са единствени в България! И ако имаше промяна към лошо щях да си върна гънето и катализатора. Ако искаш намери ги във фейсбук "Madness-Motorsport" те всеки ден имат качена коли на диното и ги виш, че пичовете не са селски тунери. https://www.facebook.com/11910695144...type=3&theater ей това е резултат на селски тунер от 180 фабрични да има 141.. е те на коментар са написали какво и е ималo на колата.. Аз лично много се смях на Хасковските рейсъри..

  15. #15
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Хахах... Няма да публикуват фалшива информация за реклама?! Имаше едни, дето твърдяха, че с чип тунинг на 1.9TDI 110к.с. могат да изкарат над 190к.с. БЕЗ СКЪСЯВАНЕ НА ЖИВОТА НА ТУРБИНАТА ИЛИ ДВИГАТЕЛЯ! Пак "професионалисти"...
    Знам, че може да има обратен ефект и точно това писах...
    Кажи си с ръка на сърцето, усещаш ли разлика във вървежа?

  16. #16
    Разликата е в това, че колата е малко ама съвсем малко по-пъргава във високите, също така съм затапил и егр-а и съм изкарал дебитомера пред турбото на 4-5 см. скоро ще чистя всмукателен колектор защото съм сигурен, че вътре в него ще е леле мале.. А това с местенето не дебитомера съм го чел във вашия форум на компресорите го правят и аз реших да опитам. А тия който са го твърдяли това само с чип е постижимо но не желателно.. Даже незнам оригиналните дюзи на този мотор дали биха го имали тоя дебит който се иска... А иначе тия TDI-та на VAG групата са бая здрави. Виждал съм и спортни валове за тях.

  17. #17
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Ее, кажи, че гониш заводски данни, бе, така вече ти вярвам...
    Колкото и да са здраве TDI-тата, няма как да устискат на зверските налягания, на които ги подлагат с тоя чип тунинг... Я турбината ще се предаде, я двигателя... Ама това не им е зор, щото ти дават един месец гаранция...

  18. #18
    Според тебе мерцедеса ти 122 коня ли е?? Защото съм имал такова пежо на реални 130 000 и сега карам пежо на същите километри само, че разликата е от земята до небето.. като вървеж и като странични звуци.. Сега мисля , че е съвсем малко над заводските коне. А като и дойде времето за ремап ще видим какво сме сътворили Един приятел си беше докарал едно туинго от Германия и аз му се смеех, че е каталясал през целия път с тая малолитражка, а той ми отговори: В момента в който сложих български бензин колата спря да върви и почна да гори.. Аз на 5 000 и 10000 км чистих горивен филтър от батаци и вода на 15 го смених и реших да го източа пак и същата работа, а зареждам само на ОМВ.. Уж най-добрите горива амааа... И ей заради това колите ни не си вадят конете и вървежа какъвто трябва да е..

  19. #19
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Хахах... 122, ама 15-тина поне са в заслужена пенсия...
    Само динотест може да каже какво сте сътворили.
    За горивата си прав.

  20. #20
    http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10377 а тия чипове за ВАГ групата са пълна глупост гледай как се прави!!!

  21. #21
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    ахахахахах
    Те това е!
    На моята ще взема да й сложа един дебитомер от W202 c43...

  22. #22
    И ако сложиш brembo covers ще спира по добре... Имаше такава тема май във форума на VW дали ако бил сложил брембо капачетата щяло да се подобри спирачното усилие..

  23. #23
    Мега фен Аватара на an7raks
    Регистриран на
    Aug 2013
    Мнения
    10 094
    Точно на VW (ГоУф) подобни екстри повишават мощността и подобряват значително управлението и спирането!
    Ето и една приблизителна схема на разделението на конските сили в тези прочути возила:

    1) 120 редови коня на обикновен Golf II GTI

    2) Надпис GTI отпред дава минимум още 5 коня, тази отзад дава 15, щото винаги им гледаш задницата... => станаха 140

    3) Затъмнени джамове + 10 коня => до тук 150

    4) Допълнителни два фара на предната решетка + 15, но тъй като никога не се използват по предназначение ги намалявам на 10 => колко станаха... 160

    5) Голям накрайник на ауспуха... тук работата е сериозна... минимум 25 коня => сумарно станаха 185
    Тръба от тоалетна сложена на ауспуха дава още 15 коня. Двойна такава - 25. Произведено в
    Увеличаване
    Тръба от тоалетна сложена на ауспуха дава още 15 коня. Двойна такава - 25. Произведено в Юнайтед Стейтс Роботс анд Меканикъл Мен

    6) Може да е само с накрайник на ауспуха, ма па за сметка на това има огромна лепенка Remus на задния джам... минимум още 25 => станаха 210..

    7) Надпис 16V сам по себе си добавя още 15 коня => 225

    Малък, но забележим (?!?) спойлер на багажника отгоре подобрява несравнимо сцеплението, рязко спада разхода на гориво и прибавя още 25 магарета та да станат общо 250

    9) Лет(Н)и джанти, страхотна имитация на O.Z. купени по 40 лева бройката прибавят още 20 (по 5 на джанта) коня за да станaт общо 270

    10) Всяка лепенка на фирми за тунинг прибавя по още 10 коня, т.е. тъй като всеки уважаващ себе си голфаджия има минимум 15 (задължително на различни фирми) общия брой на конете стават 290

    11) Само 1 конска сила отгоре, но много GuZaR-ско технологично подобрение са няколко червени светодиода хитро скатани в муфата на ауспух-а. Погледнат изотзадзе Голфот прави кюнците червени!

    12) Наличието на РК, КН или в най-краен случай ВН в номера качва съответно 15, 10 и 5 коня. Ако Голфът се кара в София, конете може да се удвоят. Ако шофьорът наистина е от някой от тия градове и кара в София, гореизброените коне се утрояват. Ако драйверът е от тия градове и си кара в града, конете падат наполовина.

    За североизточна България правилото важи и при номера от типа ТХ и Н, също така и от по-южните щати като У - Ямбол. Особеност на този тип състезатели е тяхното отношение към новите технологии - повечето в крак с времето си инсталират екологично по-чисти енергийни алтернативи за бутала кючек и наред с басите Neo/Elite - много държат да зареждат праисторически отлежали фекални газове под 260 атмосфери налягане за т.нар. Jet Propulsion. Цялата установка добавя поне 10-20 коня.

    Важна е стойката тип тежко ми е - много и честата употреба клаксон тип прегракнала гарга - това дава още 30-тина коня. А ако е през лятото пред баби Германки на пешеходна пътека, се добавя 1 кон за сръчност и 4 за съобразителност.
    Седалките "Рекаро" са стандартно оборудване във всеки Голф 2. Те се ползват още и в във военните изтребители F-15 TomCat и F-16 Fighting Falcon. Опцията "катапулт" спасява при опасни гонки / ластици.
    Увеличаване
    Седалките "Рекаро" са стандартно оборудване във всеки Голф 2. Те се ползват още и в във военните изтребители F-15 TomCat и F-16 Fighting Falcon. Опцията "катапулт" спасява при опасни гонки / ластици.

    12) И сега като прибавим и типично голфаджийската поза в колата, а именно: отворен джам, с лявата ръка стиска със сила волана, лакътя му се е показал през прозореца, дясната е на скоростния лост, държи го 3 пъти по-силно отколкото волана, главата му е наведена така, че очите му да са на нивото на лакътя, за да може да гледа още по-страшно, телефон 3310 на колана и Сашка Васева от мощната аудио-система. Цялото това нещо прибавя още 10 коня (заслужава повече, но не всички са стриктни в изпълнението на този точка) и така вече крайните коне на вездесъщите Голфове стават 300.

    13) Сините светлини на жигльорите на чистачките дават поне още 7-8 катъра, но само по здрач.

    14) Задължително за истинските притежатели на суперкар ГОЛФ-2 е изпреварването отдясно, в не-англоговорящи страни, с поне 40 км/ч над допустимата скорост. Идеята е, че с всяко подобно изпреварване шоферите събират бонус точки, които могат да заменят в специализирани магазини. Магазините членуват в клуб с мото: "Голф-2 аксесоари всичко от 1 до 2 лева" и раздават лепенки тип петно, тип капачка за бензин формула едно style и други. На по-заслужилите членове им се дават топки за скоростен лост "зарче", кит и вестници за визуален тунинг.

    15) Ако Голф 2 е с перничка регистрация, огледайте и за задължително висящите от предното стъкло играчки - кученце, зайче и слонче, закачливо полюшващи се между ЦеДе-та или за по-модно ДеВеДе-та в сложен синхрон. Видимостта между тях е нулева, но именно в това се крие майсторлъка на перничкия шофьор на гоУф. Ако можете да зърнете пък задната седалка през затъмнените с фолио за 2 лв. стъкла, ще откриете модерната завивка китеник, неразделна семейна ценност, без която ГоУфа просто не може да кара достатъчно бързо. Ако върху китеника има поставена кора с яйца, добавете още 5 коня.

    16) Обява, написана на РС и залепена от вътрешната страна на страничното стъкло (може да се дублира и от двете страни). Текстът е: с големи букви ПРОДАВА СЕ ЦЕНА 10 000 лв (носи 10 т.) или 5 000 еur (носи 15т.) Важно е да се знае цената на Голфу.

    17) Ако шоферът е с ментекс кожено яке Diesel (черно и бело), допълнително 25 коня.

  24. #24
    Едно време бяха много зли голуфърите сега са по добре правят си ги нисички ама бмвджигитите са сега на мода с е36-ците. Ако имаш лепенка М, М пакет от стъкломат и реплина на М джанти си НАЙ големия!! В нашия град имаме един който не мога да определя накакво иска да му прилича е36-цата. Също така имаш ли е36 6-так 150 коня на газ и превземаш ли завоите с вратите на преде (само ако има дъжд или сняг) всички 13-14-15-16 годишни бъдещи клозето-манекенки ще са ти фенки. http://joivan.snimka.bg/tuning/bmw-325-tds.410114 ето го тоя дето незнам какво се опитва да направи и да докаже?!?!?!?

  25. #25
    Здравейте,такива джигити има и в моя град и навсякъде другъде а точно те уронват авторитета на марката с ултра селянията и циганията която строи от тях и от колите им.Но не си мислете че Бмв са лоши коли,който е карал такова 5-та или 7-ма серия например с малко по-голям мотор от обикновенното знае за какво говоря.А относно горе споменатите с циганските си Е36-ци с една камара лепенки и псевдо джанти и голям кюнец отзад ги знаем,оставете ги нека си мислят че са готини.Аз също имам Е36 1.6 ежедневка но си е в напълно стоков вид евтина за поддържка,върши ми работа а и не треперя много много над нея понеже не е нещо специалноАйде с здраве и по-малко злоба :]

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си