- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Какви са ни колите?
prosto_chovek, пускаш се от наклона или се качваш?
draid, Къде видя да пише френски 5-так?
Казах нагоре, значи се качваш![]()
"И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
под пазвата трепна полека,
удари с криле и натам полетя,
където не стигна човека."
Да речем, че скоростната кутия няма синхронизатори и при двойното амбриране няма да чуваме хърнаке от кутията..
Да речем, че говорим за случай на скоростна кутия от автомобил на много години без синхронизатори и без нищо, просто определи усилията в кутията, които се получават по време на това действие.![]()
"И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
под пазвата трепна полека,
удари с криле и натам полетя,
където не стигна човека."
Ок.
"И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
под пазвата трепна полека,
удари с криле и натам полетя,
където не стигна човека."
Добре обясни ти. Аз последно за двойно амбриране си говорех с някакъв дядка който твърдеше, че е професионален шофьор а през целия си живот е карал лада и москвич..
Казах ок. А за най - добро обяснение можем да питаме draid, машинен инженер.
"И гълъбът, сбрал топлина от кръвта,
под пазвата трепна полека,
удари с криле и натам полетя,
където не стигна човека."
Скоростната кутия е интересно нещо. Кошмара на инженера хаха. Там където има зацепване, там има много главоболия. Автоматичните кутии пък с тия планетарни механизми стават пълен шаш. Преди години много ни мъчеха със съединители и редуктори. И като вземеш да чертаеш и се окажат грешни сметките става мноого кофти.
А я кажи нещо за DSG кутията на VAG групата? Не се заяждам просто лаф да ставаСъщо така ми е много интересно защо с 3 турбини.. http://www.ipar.ro/wp-content/upload...ve-engine2.jpg Понеже имаш инженерна мисъл..
![]()
Пенсионерче карам аз, ама си го обичам... Mercedes W202
Я ми обясни какво ще направиш, като свалиш гърнето? Дали ще се вдигне и с една конска сила мощността или ще се кефиш, че си селски бек?
Тоя двигател е настроен за работа във фабричен вид. Ако ще се мъчиш да повишаваш мощности, определено ъглошлайфът не е най-ефективният метод...
Не знам дали си се качвал да караш кола с два съединителя, но ако се качиш определено може да намериш предимствата. Скорост на превключване, комфорт, разход на гориво, разделяне на предавките. Относно турбото не ти схванах особено въпроса, но аз все още съм фен на големите атмосферни двигатели.
Пенсионерче можеш да наречеш 124..190.. и така нататъка не съм му фен точно на w202 с кой мотор и година е ако може да споделиш.. а за генерацията зависи от кого и как е направена за пример мога да ти дам https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/...69573974_o.jpg не, че им правя реклама им амного други.. Ако искаш пробвай на турбодизел да махнеш гърнето и катализатора и виш как ще стане малко по пъргава във високите.
Ех.. Де да ставаше така... Дори да предположим, че картинката не е правена с рекламна цел и да предположим, че процентно вдигането на мощността на двигател 163к.с. ще е същото като това на двигател 420к.с./а това не е така, със сигурност/, това са ти 30 коня отгоре при професионално изпълнение на цяла изпускателна система и то в най-розовия сън...
Всичко се изчислява, не се реже нищо на око, ако искаш да има някакъв ефект...
Фабрично мотора е настроен за бекпрешъра/не знам българският термин/, който създава оригиналната изпускателна система. За да има някаква по-съществена разлика във вървежа, трябва да се пипат компютри, въздушни филтри и дивотии...
Освен това, в по-белите държави подобни изгъзици се таксуват много жестоко и колата не минава преглед. Можеш да се сетиш защо, когато някой бесен гоУфър запали сутринта пред блока и започне да форсира на място, щото я не може да държи обороти, я няма какво да прави, я сигнализира гаджето да слиза вече, че тоя бензин пари струва...
Те тия няма да напишат лъжливи работи за реклама. Конкретно тоя лексус все още няма възможност за пипане на компютъра, рекламата си я направиха http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=7yjjlt . Не, че са единствени има и други, но те не споделят толкова много какви коли правят. При мене генерацията или то не е точно генерация липсите катализатор и гърне са запълнени с тръба на същото Ф. Не мисля, че съм по добър от инженерите да променям на колко Ф да е защото незнам дали знаеш ама може и обратен ефект да стане. Колата ми до 2000 оборота си е съвсем тиха. Ама тия пичове от маднеса определено знаят какво правят и пак казвам не са единствени в България! И ако имаше промяна към лошо щях да си върна гънето и катализатора. Ако искаш намери ги във фейсбук "Madness-Motorsport" те всеки ден имат качена коли на диното и ги виш, че пичовете не са селски тунери. https://www.facebook.com/11910695144...type=3&theater ей това е резултат на селски тунерот 180 фабрични да има 141.. е те на коментар са написали какво и е ималo на колата.. Аз лично много се смях на Хасковските рейсъри..
![]()
Хахах... Няма да публикуват фалшива информация за реклама?! Имаше едни, дето твърдяха, че с чип тунинг на 1.9TDI 110к.с. могат да изкарат над 190к.с. БЕЗ СКЪСЯВАНЕ НА ЖИВОТА НА ТУРБИНАТА ИЛИ ДВИГАТЕЛЯ! Пак "професионалисти"...
Знам, че може да има обратен ефект и точно това писах...
Кажи си с ръка на сърцето, усещаш ли разлика във вървежа?
Разликата е в това, че колата е малко ама съвсем малко по-пъргава във високите, също така съм затапил и егр-а и съм изкарал дебитомера пред турбото на 4-5 см. скоро ще чистя всмукателен колектор защото съм сигурен, че вътре в него ще е леле мале.. А това с местенето не дебитомера съм го чел във вашия форум на компресорите го правят и аз реших да опитам. А тия който са го твърдяли това само с чип е постижимо но не желателно.. Даже незнам оригиналните дюзи на този мотор дали биха го имали тоя дебит който се иска... А иначе тия TDI-та на VAG групата са бая здрави. Виждал съм и спортни валове за тях.
Ее, кажи, че гониш заводски данни, бе, така вече ти вярвам...
Колкото и да са здраве TDI-тата, няма как да устискат на зверските налягания, на които ги подлагат с тоя чип тунинг... Я турбината ще се предаде, я двигателя... Ама това не им е зор, щото ти дават един месец гаранция...
Според тебе мерцедеса ти 122 коня ли е??Защото съм имал такова пежо на реални 130 000 и сега карам пежо на същите километри само, че разликата е от земята до небето.. като вървеж и като странични звуци.. Сега мисля , че е съвсем малко над заводските коне. А като и дойде времето за ремап ще видим какво сме сътворили
Един приятел си беше докарал едно туинго от Германия и аз му се смеех, че е каталясал през целия път с тая малолитражка, а той ми отговори: В момента в който сложих български бензин колата спря да върви и почна да гори.. Аз на 5 000 и 10000 км чистих горивен филтър от батаци и вода на 15 го смених и реших да го източа пак и същата работа, а зареждам само на ОМВ.. Уж най-добрите горива амааа... И ей заради това колите ни не си вадят конете и вървежа какъвто трябва да е..
Хахах... 122, ама 15-тина поне са в заслужена пенсия...![]()
Само динотест може да каже какво сте сътворили.
За горивата си прав.
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=10377 а тия чипове за ВАГ групата са пълна глупост гледай как се прави!!!![]()
ахахахахах
Те това е!
На моята ще взема да й сложа един дебитомер от W202 c43...![]()