.
Отговор в тема
Страница 5 от 47 ПървиПърви 12345678915 ... ПоследнаПърви
Резултати от 101 до 125 от общо 1176

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102


    Това е срам и резил от 3.0Л да вадиш само 150 коненца. Та даже е и с неква скапана автоматична скоростна кутия . Къде си тръгнал се правиш на състезател бе? Тая бричитайка едвам се движи.

    Надеждна кола вика 16 годишен боклук, одавна му е дошло времето да си ходи в моргата.

    БиТурбо А знаеш ли какво значи това? Дори не знаеш нищо за турботата нали? Е като сложиш турбо като на Cobalt двигателя ще го иджържи Ако сложиш Турбо като на моята Мазда "колата" нема тръгне! И другия индивид да се направи на разбирач с "търбо"

    С тея снимки само разтегли страницата... Поне да бяха свестни снимки... Биел той Турбо Ауди А6, което е кво? 2.7Т? или пък GTI
    па даже и Туреци и бмв-та


  2. #2
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372
    Аман от заблудени хора като теб.
    Намери си приятелка, честно. Тогава поне ще имаш за какво да позваш задната седалка/капака/предните седалки ит.н.
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  3. #3
    anonymous546178
    Guest
    трябва да се замери компресията, обаче ако не се надува много ще издържи би-турбото

  4. #4
    Цитирай Първоначално написано от Nakadah


    Това е срам и резил от 3.0Л да вадиш само 150 коненца. Та даже е и с неква скапана автоматична скоростна кутия . Къде си тръгнал се правиш на състезател бе? Тая бричитайка едвам се движи.

    Надеждна кола вика 16 годишен боклук, одавна му е дошло времето да си ходи в моргата.

    БиТурбо А знаеш ли какво значи това? Дори не знаеш нищо за турботата нали? Е като сложиш турбо като на Cobalt двигателя ще го иджържи Ако сложиш Турбо като на моята Мазда "колата" нема тръгне! И другия индивид да се направи на разбирач с "търбо"

    С тея снимки само разтегли страницата... Поне да бяха свестни снимки... Биел той Турбо Ауди А6, което е кво? 2.7Т? или пък GTI
    па даже и Туреци и бмв-та


    Пич, сигурно ти се е искало да ме нервираш или нещо такова.. обаче нема ти казвам колко си ми смешен Такива шутуве самонадувковци като тебе могат да ми оправят настроението определено.. браво, продължавай в същия дух. Мислил ли си за кариера в цирка нещо? Според мене имаш бъдеще там. И бъди спокоен, знам много повече за турботата и фордовите двигатели отколкото ти знаеш каде ти е оная работа (ако изобщо имаш такава). Ти какво рабираш под "свестни снимки", такива които са правени със GSM ли щото мойте са със Samsung L74 Wide (понеже си от село- това е марка цифрови фотоапарати). И пак ще кажа че не съм тръгнал да се правя на състезател, обаче моята 16 годишна бричитайка ще издържи 20 години повече от твоята мазда "картинга". Какво да обяснявам повече на селтак и завистника като тебе кадето е тръгнал да спами всяка тема с кеф. Аз поне се возя на кола, не на двуместен пластмасов картинг. На тебе тая мазда за какво ти е, да учиш децата да карат на нея ли


    Цитирай Първоначално написано от NomNomNom
    Аман от заблудени хора като теб.
    Намери си приятелка, честно. Тогава поне ще имаш за какво да позваш задната седалка/капака/предните седалки ит.н.
    Хаха братле ти ме разби направо.. Ами не знам вероятно ти си този кадето ще трябва да си търси приятелка защото аз си имам такава от 6 години вече и живеем заедно.. пък за това какво сме правили на седалката/капака/върху колата.. мога да ти кажа ама във една друга тема във форума Айде и успех с намирането на приятелка И кола със голяма задна седалка ти пожелавам ! :P



    Ами пичове какво да ви кажа, темата беше "Какви са ни колите" а не "Да си оплюем колите", аз просто реших като всички други да си постна колата обаче някои селтаци се сетиха че тук е мястото за спам и обиди. Предлагам излишните коментари да бъдат изтрити и да не се задръства темата. Благодаря на админите предварително. Все пак се предполага че този раздел е за "пораснали" , а не за блъскани ни от пубертета нерваци.

  5. #5
    Цитирай Първоначално написано от muscle
    трябва да се замери компресията, обаче ако не се надува много ще издържи би-турбото
    Ами братле значи за Англия са произведени определени бройки от този модел кото са били с 24 клапана (cossworth) и със фабрично би-турбо. До колкото знам са били на над 300 коня, но защо не са пуснати в масово производство за цял свят не знам. Явно вече много скъп им е дошъл този мотор на Форд Мотор Къмпани.
    Не знам дали знаете за Сиерата на Цунами тунинг, но нейното турбо е чудовищно и двигателя пак издържа, а е 4 цилиндров 2,0 двувалка Cossworth. И като се има предвид че на 2,0 главите им са алуминиеви, а на 2,9 са чугунени. 100% съм сигурен че моя мотор би издържал с лекота би-турбо но друг е въпроса дали ще си сложа.

    Ето ви видео:
    http://www.youtube.com/watch?v=UuyoajvH1IQ
    Това е по-слабия даже (2,8 литров мотор) на който са шибнали би-турбо. Много по-добре би стояло при мен

    Ето ви снимка:


    Не знам как да ви докажа по друг начин че може да се сложи би-турбо на моя мотор.

  6. #6
    Мега фен Аватара на NomNomNom
    Регистриран на
    Sep 2010
    Мнения
    8 372
    Цитирай Първоначално написано от Lenux1
    Хаха братле ти ме разби направо.. Ами не знам вероятно ти си този кадето ще трябва да си търси приятелка защото аз си имам такава от 6 години вече и живеем заедно.. пък за това какво сме правили на седалката/капака/върху колата.. мога да ти кажа ама във една друга тема във форума Айде и успех с намирането на приятелка И кола със голяма задна седалка ти пожелавам ! :P
    Ходех с малоумник като теб, малко издържах Успех на приятелката ти , сигурно има здрави нерви.
    Девет кули дзидини,
    девет враке железни.
    Никой немой да отоври
    да прерила, ей ей...

    Зад високи дзидини
    девет темни одаи
    едно сърце те люби
    заплетено, ей, ей...



  7. #7
    Цитирай Първоначално написано от NomNomNom
    Ходех с малоумник като теб, малко издържах Успех на приятелката ти , сигурно има здрави нерви.
    Оо ти си била жена. Съжалявам обърках те. Ами колкото мойте нерви са здрави толкова и нейните, но малоумник е бащати че те е направил. Искаш да се обиждаме?! Ето заповядааай. Опитай пак.

  8. #8
    anonymous546178
    Guest
    Междодругото, че се загледах сега, кой гений е монтирал газовата уредба и преди колко време... ако е уредба на 10-15 години ок, обаче ако е монтирано на скоро са те прекарали

  9. #9
    Ами брат можеби преди около 6-7 години е монтирана още при предишния собственик. Защо какво имаш впредвид? Че не е с газова инжекция ли?

  10. #10
    anonymous546178
    Guest
    По принцип ГИто е препоръчително за такъв тип двигател, да не кажа че е задължително, поне ако се гледа мощтността. Може и с конвеционална уредба, обаче трябва да се вземе по-специален редуктор (изпарител), мен ми стана смешно изпълнението, някой връзки са направени кофти.. онези червени кабели, които висят на уредбата ли са, че не мога да вида през стимката... и изпарителя ми се вижда леко турски, ама пак не мога да преценя от снимка... по-добре ще е с ГИ

  11. #11
    О не братле, тук на тази снимка това е Ланди Ренцо, да той е за по-малки мотори.. но го бях сложил временно понеже нейният се беше скапал. Даже мисля че с тел съм го вързал тук Иначе нейният е BRC за над 115 коня. В момента е с него, монтиран си е стабилно, но свръзките и за водата и за газта са пак по същият начин по който е и този на снимката. А кабелите са вероятно плюса и минуса на релето на изпарителя които се виждат. Е да иначе с ГИ ще е милиони пъти по-добре и разхода и работата на мотора и икономия и вървене.. няма спор. Лошото е че за момента 1000лв. няма как да ги дам... Иначе за кои връзки имаш предвид, че са направени кофти? Че от самото начало и на мен не ми се виждаше нещо идеално свързана газта.

  12. #12
    anonymous546178
    Guest
    Именно връзките по ниското налягане на газта (това, което отива към двигателя) Виждат ми се странно хванати, не знам кво е изпълнението, обаче ми се вижда ненадежно. С брц изпарител за над 100КW е идеалния вариант за такава уредба... Кабелите където стърчат, земи ги изолирай малко, една шлауфка им земи .... и малко нависоко ми се вижда изпарителя, не замръзва ли , проблеми има ли? Не мога да определя много от снимката ама ми се вижда много странно направено

  13. #13
    Не досега не ми е замръзвал.. хм... а иначе какво ми предлагаш за начин на свързване на ниското нялягане към двигателя така като гледаш

  14. #14
    anonymous546178
    Guest
    така нищо, то не се вижда много, по това, което виждам един трипътник с контрол на потока ще ти свърши по-голяма работа... не знам ква е тая система, не се вижда добре от снимката

  15. #15
    Марка: Форд
    Модел: Фокус
    Година: 2001
    Мощност: 1.8 / 115 коня
    Разход: 5.5-6 градско; 5 извън
    I'm the King of Bongo !!!

  16. #16
    Цитирай Първоначално написано от Nix
    Марка: Форд
    Модел: Фокус
    Година: 2001
    Мощност: 1.8 / 115 коня
    Разход: 5.5-6 градско; 5 извън
    Е са тоя Форд дизел ли е? Как толко малко ще гори... егати?!

  17. #17
    Мега фен
    Регистриран на
    Jul 2009
    Град
    Earth...
    Мнения
    10 102
    Цитирай Първоначално написано от Lenux1
    Цитирай Първоначално написано от Nix
    Марка: Форд
    Модел: Фокус
    Година: 2001
    Мощност: 1.8 / 115 коня
    Разход: 5.5-6 градско; 5 извън
    Е са тоя Форд дизел ли е? Как толко малко ще гори... егати?!
    Фокусите харчат малко...

  18. #18
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    С 1.8 този градски разход е абсурден освен ако маршрута не е само по булеварди с 50-60км/ч на 5-та предавка.

  19. #19
    Повече от фен Аватара на Je7
    Регистриран на
    Oct 2009
    Мнения
    398
    Цитирай Първоначално написано от Slawi92
    Да се похвала и аз с новата ми красавица!
    Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V - 2001

    ЖЕСТОКА КОЛА!

  20. #20
    Аватара на Slawi92
    Регистриран на
    Dec 2007
    Град
    Улицата
    Мнения
    1 778
    Цитирай Първоначално написано от Nakadah
    Цитирай Първоначално написано от Lenux1
    Цитирай Първоначално написано от Nix
    Марка: Форд
    Модел: Фокус
    Година: 2001
    Мощност: 1.8 / 115 коня
    Разход: 5.5-6 градско; 5 извън
    Е са тоя Форд дизел ли е? Как толко малко ще гори... егати?!
    Фокусите харчат малко...
    Колкото и малко да харчат тва е невъзможно

    Цитирай Първоначално написано от dimitar_ak
    С 1.8 този градски разход е абсурден освен ако маршрута не е само по булеварди с 50-60км/ч на 5-та предавка.
    и пак не ми се вярва да стане ... Приятелката на брат ми кара Ланчия Y10 която е 1.2 и дава крадско 6/100 пък мотор 1.8 ще дава 5.5/100 чак нема как да се случи
    Итал. Посланик: Да Бъдеш Алфист Това Е Религия

    Lancia Alfa Romeo Мотори

  21. #21

    Регистриран на
    May 2007
    Град
    Benejúzar
    Мнения
    39
    фокуса на нашите от 2005-а също гори толкова, в дизел

  22. #22
    Мега фен Аватара на dimitar_ak
    Регистриран на
    Sep 2008
    Град
    София
    Мнения
    4 979
    Цитирай Първоначално написано от monics
    фокуса на нашите от 2005-а също гори толкова, в дизел
    За дизел съм съгласен. Тия години вече са с HDI-тата на Peugeot.

  23. #23
    Супер фен Аватара на Sasha2k8
    Регистриран на
    Dec 2006
    Град
    San Benedetto del Tronto, Italy / Sofia, Bulgaria
    Мнения
    1 388
    Voglio passare il resto della mia vita con te...




  24. #24
    От слабите Ниссан-и карам. Жи-Ти-Ар
    ..колкото по-голям салама, толкова по-мокро котето

    Цитирай Първоначално написано от fungus
    малки са ти циите, не щем да те слушам

  25. #25
    Daewoo Matiz '99та Без майтап...Бал съм ти мощните коли дет гълтат 15 кила...

    Lupus in fabula

    http://forum.abv.bg/abv/lat2cyr.php - Онлайн кирилизатор!

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си