
- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Какви са ни колите?
![]()
![]()
![]()
![]()
Това е срам и резил от 3.0Л да вадиш само 150 коненца. Та даже е и с неква скапана автоматична скоростна кутия![]()
![]()
. Къде си тръгнал се правиш на състезател бе? Тая бричитайка едвам се движи.
Надеждна кола вика![]()
![]()
16 годишен боклук, одавна му е дошло времето да си ходи в моргата.
БиТурбо![]()
А знаеш ли какво значи това? Дори не знаеш нищо за турботата нали?
![]()
Е като сложиш турбо като на Cobalt двигателя ще го иджържи
![]()
Ако сложиш Турбо като на моята Мазда "колата" нема тръгне! И другия индивид да се направи на разбирач с "търбо"
![]()
![]()
![]()
С тея снимки само разтегли страницата... Поне да бяха свестни снимки... Биел той Турбо Ауди А6, което е кво? 2.7Т? или пък GTI
![]()
![]()
![]()
па даже и Туреци и бмв-та
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Аман от заблудени хора като теб.
Намери си приятелка, честно. Тогава поне ще имаш за какво да позваш задната седалка/капака/предните седалки ит.н.
Девет кули дзидини,
девет враке железни.
Никой немой да отоври
да прерила, ей ей...
Зад високи дзидини
девет темни одаи
едно сърце те люби
заплетено, ей, ей...
трябва да се замери компресията, обаче ако не се надува много ще издържи би-турбото
Първоначално написано от Nakadah
Пич, сигурно ти се е искало да ме нервираш или нещо такова.. обаче нема ти казвам колко си ми смешенТакива шутуве самонадувковци като тебе могат да ми оправят настроението определено.. браво, продължавай в същия дух. Мислил ли си за кариера в цирка нещо? Според мене имаш бъдеще там. И бъди спокоен, знам много повече за турботата и фордовите двигатели отколкото ти знаеш каде ти е оная работа (ако изобщо имаш такава). Ти какво рабираш под "свестни снимки", такива които са правени със GSM ли
щото мойте са със Samsung L74 Wide (понеже си от село- това е марка цифрови фотоапарати). И пак ще кажа че не съм тръгнал да се правя на състезател, обаче моята 16 годишна бричитайка ще издържи 20 години повече от твоята мазда "картинга". Какво да обяснявам повече на селтак и завистника като тебе кадето е тръгнал да спами всяка тема с кеф. Аз поне се возя на кола, не на двуместен пластмасов картинг.
На тебе тая мазда за какво ти е, да учиш децата да карат на нея ли
![]()
![]()
Хаха братле ти ме разби направо.. Ами не знам вероятно ти си този кадето ще трябва да си търси приятелка защото аз си имам такава от 6 години вече и живеем заедно.. пък за това какво сме правили на седалката/капака/върху колата.. мога да ти кажа ама във една друга тема във форумаПървоначално написано от NomNomNom
Айде и успех с намирането на приятелка И кола със голяма задна седалка ти пожелавам ! :P
Ами пичове какво да ви кажа, темата беше "Какви са ни колите" а не "Да си оплюем колите", аз просто реших като всички други да си постна колата обаче някои селтаци се сетиха че тук е мястото за спам и обиди. Предлагам излишните коментари да бъдат изтрити и да не се задръства темата. Благодаря на админите предварително. Все пак се предполага че този раздел е за "пораснали" , а не за блъскани ни от пубертета нерваци.
Ами братле значи за Англия са произведени определени бройки от този модел кото са били с 24 клапана (cossworth) и със фабрично би-турбо. До колкото знам са били на над 300 коня, но защо не са пуснати в масово производство за цял свят не знам. Явно вече много скъп им е дошъл този мотор на Форд Мотор Къмпани.Първоначално написано от muscle
Не знам дали знаете за Сиерата на Цунами тунинг, но нейното турбо е чудовищно и двигателя пак издържа, а е 4 цилиндров 2,0 двувалка Cossworth. И като се има предвид че на 2,0 главите им са алуминиеви, а на 2,9 са чугунени. 100% съм сигурен че моя мотор би издържал с лекота би-турбо но друг е въпроса дали ще си сложа.
Ето ви видео:
http://www.youtube.com/watch?v=UuyoajvH1IQ
Това е по-слабия даже (2,8 литров мотор) на който са шибнали би-турбо. Много по-добре би стояло при мен
Ето ви снимка:
Не знам как да ви докажа по друг начин че може да се сложи би-турбо на моя мотор.![]()
Ходех с малоумник като теб, малко издържахПървоначално написано от Lenux1
Успех на приятелката ти , сигурно има здрави нерви.
Девет кули дзидини,
девет враке железни.
Никой немой да отоври
да прерила, ей ей...
Зад високи дзидини
девет темни одаи
едно сърце те люби
заплетено, ей, ей...
Оо ти си била жена. Съжалявам обърках те. Ами колкото мойте нерви са здрави толкова и нейните, но малоумник е бащати че те е направил. Искаш да се обиждаме?! Ето заповядааай. Опитай пак.Първоначално написано от NomNomNom
![]()
Междодругото, че се загледах сега, кой гений е монтирал газовата уредба и преди колко време... ако е уредба на 10-15 години ок, обаче ако е монтирано на скоро са те прекарали
Ами брат можеби преди около 6-7 години е монтирана още при предишния собственик. Защо какво имаш впредвид? Че не е с газова инжекция ли?
По принцип ГИто е препоръчително за такъв тип двигател, да не кажа че е задължително, поне ако се гледа мощтността. Може и с конвеционална уредба, обаче трябва да се вземе по-специален редуктор (изпарител), мен ми стана смешно изпълнението, някой връзки са направени кофти.. онези червени кабели, които висят на уредбата ли са, че не мога да вида през стимката... и изпарителя ми се вижда леко турски, ама пак не мога да преценя от снимка... по-добре ще е с ГИ![]()
О не братле, тук на тази снимка това е Ланди Ренцо, да той е за по-малки мотори.. но го бях сложил временно понеже нейният се беше скапал. Даже мисля че с тел съм го вързал тукИначе нейният е BRC за над 115 коня. В момента е с него, монтиран си е стабилно, но свръзките и за водата и за газта са пак по същият начин по който е и този на снимката. А кабелите са вероятно плюса и минуса на релето на изпарителя които се виждат. Е да иначе с ГИ ще е милиони пъти по-добре и разхода и работата на мотора и икономия и вървене.. няма спор. Лошото е че за момента 1000лв. няма как да ги дам...
Иначе за кои връзки имаш предвид, че са направени кофти? Че от самото начало и на мен не ми се виждаше нещо идеално свързана газта.
![]()
Именно връзките по ниското налягане на газта (това, което отива към двигателя) Виждат ми се странно хванати, не знам кво е изпълнението, обаче ми се вижда ненадежно. С брц изпарител за над 100КW е идеалния вариант за такава уредба... Кабелите където стърчат, земи ги изолирай малко, една шлауфка им земи .... и малко нависоко ми се вижда изпарителя, не замръзва ли , проблеми има ли? Не мога да определя много от снимката ама ми се вижда много странно направено
Не досега не ми е замръзвал.. хм... а иначе какво ми предлагаш за начин на свързване на ниското нялягане към двигателя така като гледаш![]()
така нищо, то не се вижда много, по това, което виждам един трипътник с контрол на потока ще ти свърши по-голяма работа... не знам ква е тая система, не се вижда добре от снимката
Марка: Форд
Модел: Фокус
Година: 2001
Мощност: 1.8 / 115 коня
Разход: 5.5-6 градско; 5 извън
I'm the King of Bongo !!!
Е са тоя Форд дизел ли е? Как толко малко ще гори... егати?!Първоначално написано от Nix
![]()
Фокусите харчат малко...Първоначално написано от Lenux1
С 1.8 този градски разход е абсурден освен ако маршрута не е само по булеварди с 50-60км/ч на 5-та предавка.
Колкото и малко да харчат тва е невъзможноПървоначално написано от Nakadah
и пак не ми се вярва да стане ... Приятелката на брат ми кара Ланчия Y10 която е 1.2 и дава крадско 6/100 пък мотор 1.8 ще дава 5.5/100 чак нема как да се случиПървоначално написано от dimitar_ak
Итал. Посланик: Да Бъдеш Алфист Това Е Религия
![]()
![]()
![]()
Lancia
Alfa Romeo
Мотори
фокуса на нашите от 2005-а също гори толкова, в дизел
За дизел съм съгласен. Тия години вече са с HDI-тата на Peugeot.Първоначално написано от monics
От слабите Ниссан-и карам. Жи-Ти-Ар![]()
![]()
..колкото по-голям салама, толкова по-мокро котето
Първоначално написано от fungus
Daewoo Matiz '99таБез майтап...Бал съм ти мощните коли дет гълтат 15 кила...