Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
Нека ти обясня, защото очевидно виждам, че ти е много трудно да вденеш къде се корени разликата между добрият шофьор и слабият такъв, а това определено не е в способността да смениш от 1-ва до 5-та (6-та) Един шофьор е добър тогава, когато може да преценява адекватно обстановката около него, да преценява коректно какво може да се случи, да може да оцени колко тежки са метеорологични условия и как трябва да постъпи. Дали може да си позволи да дава газ или не. Да е карал в различни такива условия, да има богат опит, да е претърпял някой рискови ситуации за да знае как може да се справи с тях, а не да се панира. Да познава колата която кара и да може да се справя с нея при необходимост, да знае къде се намира двигателя и къде багажника и какво има под капака. Да е съобразителен и преди всичко внимателен, да има респект към колата и околните, да пази себе си и другите. Това уважаема са разликите между добрите и лошите шофьори, а не способността да смениш от 1-ва на 2-ра. Ако когато те учат, това да спреш да гледаш в скоростният лост, докато превключваш е велико постижение и напредък, то реално с трупането на опит избледнява.
Съгласна съм с всичко, което каза. И точно 'щото прословутата процедура изисква да си познаваш колата, затова я посочвам като мерило за нещо си. 'Щото моите наблюдения (като цяло визирам жените, то оттам тръгна всичко), че намаляването на нещата, които пряко изискват вниманието им зад волана, абсолютно не ги прави по-малко рискови шофьори. 'Щото си много далеч от истината, че т'ва с гледането на лоста избледнява като навик.