.
Резултати от 1 до 25 от общо 1176

Threaded View

  1. #11
    Мега фен Аватара на machoka
    Регистриран на
    May 2005
    Мнения
    11 113 835
    Я, тая тема как съм я пропуснал..

    колата ми е BMW седма серия с двигател 5400 кубика V12 с мощност 330к.с.


    харчи 20-22 при 'нормално' каране за този двигател и достига 30l/100km ако цедиш максимума в градски условия.

    на немска магистрала без ограничения поддържа 250 на темпомат (електронно ограничена толкова, иначе малко под 5К оборот) и пиеш кафенце и слушаш класическа музика и въобще не ти дреме какво става наоколо.

    поддръжката е солена, но обслужваш ли я както, когато и с каквото трябва - не дава дефекти. Масло 5w40 е достатъчно ако я караш по предназначение (а то всъщност е да се возиш в нея), макар че и 10w60 за големи натоварвания пълна синтетика няма да го върне, ако планираш редовно потъване на десния педал.

    Като екстри е малко над стандартното - навигация, cd changer, два телефона, подгрев предни задни седалки, щори, парктроник, пълен ел пакет на всички седалки, огледала, волан и памет, вакуум и др.
    Гумите ми са 265-60-16 съвсем заводските джанти .. или иначе казано за който не разбира - валяци.. много широки и много високи, отстрани изглеждат като половината кола. Ускорението от 0-100км при подходяща настилка става за около 5 секунди при все 2500кг тегло, а от 120-220 не е кой знае колко повече. А настилката трябва да е подходяща, защото при всички включени системи за контрол от спряло положение при пълна газ задницата на колата се лашка наляво надясно, като това е валидно и при старт от 120км/ч на пълна газ, когато върне две предавки, отново задницата е трудна за овладяване. След това има пауза между 2-4.5К оборота, като нагоре отново положение отзад става напечено.
    Последно редактирано от machoka : 03-12-2012 на 21:09

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си