- Форум
- По малко от всичко
- Пълнолетник
- Какви са ни колите?
Именно , агресията води до ответна агресия от моя странадемек някой тръгва с лошо към мен и става още по лошо
и с ръце им демонстрирвам или с други пособия![]()
карай си пунтото димитар калашников и не се занимаваи с менне знаеш нищо за мен и що за принципи имам
говоренето наизуст го занеси при приятелката ти която ти се възхищава
имам мото в живота и то е всяко дело деиствие идва с последствия , аз никого не нападам пръв ако не е виновен или ако не е агресивен , но явно толкова не си напраил труда да вникнешходи чети повече книги за психология
![]()
Марка: Subaru
Модел: Legacy
Година: 1997
Мощност: 2.5 GX / 150 коня
Разход: 13
ето един субарименсубаратата са ми вторите любими след мерцедес
всичките модели са им яки![]()
Ако желая да ме мислят за мутреса, няма да се возя в кола, в която са ме возили преди 15 години (ама баш военното "издание"), а бързо ще си намеря друг спонсор.
Уникално грозна ми е тая кола.
Ама това е лично мнение.
Че поведението ти е уникално грозно, не е въпрос на лично мнение очевидно. Ще блъска, щото са го запушили. С висока скорост и агресия се фукат само комплексари, не че е изненада за някого, че си такъв.
Опа имаме си нов форумен звяр. Ще взема и аз да си купя една G-класа, то голям фурор правели по улиците, не знаех![]()
280GE
да знам вие момичетата се кефите на фолсваген поло или някви тъпи кабриота и такива глезотиикине съм и очаквал да те изкефи , все пак си глезоранка нали тъй
иначе за комплексите как позна
зех си г-класс да избивам комплекси МУАААХАХАХАХАХАХА
доста си забавна ще ти призная това , плюс тва си няква врачка
![]()
ако искаш бърза кола няма ти свърши раота , бавна е гори 20 -30 и скъпо са поддържазависи за кво ти трябва де
![]()
пантеро , мисля на срещата ни да доида с каска кат на МАГНИТО от х-мен понеже ще ме разчиташ непрекъснато , пантеро ти си ПРОФЕСОР Х
едно момиче, ако разбира от коли (а такива момичета има), трябва да се подмокря като види г-класа...
Оф като сме почнали за коли да говорим ,еи тоя кенеф ми беше предния,тръгнах да го прая но се отказах,ся пак ми се въртят мисли ама за нещо мн по сериозноот варна няма как някои да не го е засичал тая между другото,сива ИМПРЕСА ВРХ
http://www.subaruclubbg.com/forum/do...3572&mode=view
http://www.subaruclubbg.com/forum/do...3568&mode=view
http://www.subaruclubbg.com/forum/do...3569&mode=view
http://www.subaruclubbg.com/forum/do...3570&mode=view
http://img855.imageshack.us/img855/1144/p1010015x.jpg
http://i140.photobucket.com/albums/r...g/IMG_4053.jpg
http://picbg.net/img.php?file=815ad55617909dd5.JPG
http://picbg.net/img.php?file=d8f831e1be7d50e8.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/6B/08/...b2c4e36b08.JPG
http://img7.imageshack.us/img7/7121/p1010025mf.jpg
http://img846.imageshack.us/img846/9089/p1010027w.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/2F/E9/...0844bc2fe9.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/26/FD/...1c030e26fd.JPG
Тоя месец ще трябва да отскоча да го видя това:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=4s2q7o
Поорязана е откъм екстри, ама за цената си ми се вижда доста добра.
моита джипка е по стара от мен като възраст , но тва не и пречи да е на 600 хил кми все още да върви все така както е излязла от завода
когато твоето пунто доживее толкова години и километри , ела ми са обади щи завещая къщата си , ултра лоджик мен
новичкото си е новичко , бахти глезоранчовците![]()
тия е-класси карат по милион , ако е поддържана правилно няма да има проблем
На бащата Е-класата като я взе на километража пишеше 600 000км, а предния собственик й е сменял двигателя веднъж, смятай колко с й реалните...Имат и страхотно окачване, заради което ти е кеф да я караш дори и по нашите мизерни пътища. Интериора не е като на последната Е-класа, но е доста по-приятен от този на коя да е нова кола за под 2 бона. Поддръжката й не е от най-евтините, ама поне не се троши през ден нещо.
чочонето дето ги наричат ако знаеш Е500 МЕРЦЕДЕС струва над 10 хиляди евро , има защото кола 90та година да струва колкото е -класс 2005-таедна цена , а разлика от 15 години
само тва може да доведе до размисъл някои които е умен , шматарок тва не го интересува , тои иска да има дигитални лаина вътре и като пътува на дълго да го остаи на пътя
новите е -класи имат проблеми с електронната инсталация и има не 1 случаи на запалили се в движение такива , а новите седмици имаха една опция , ако налягането в една гума ти спадне под колко БАРА , колата влиза в авариен режим и не моиш я запалиш![]()
имал съм и нови коли , имал съм петица БМВ с хиляда екстри затоплящи седалки темпомати простотии и мога ти кажа че когато доиде зимата декември януари и паднат температурите , почти всичко в тая кола спира да работиот един насран студ бахти
повече не искам такъв кенеф![]()
Мда и аз не съм фен на електрониката по колите. Вярно е, че се предоставят повече глезотийки и че разхода се сваля доста, ама не ми е оферта да кибича пред сервизи през ден и за една година да хвърлям пари, колкото за една нова кола...
Чочонето ми е в мокрите сънища от доста отдавна. Живот и здраве, след някоя годинка може и да заработя за такова. Цялото й излъчване на тази кола е "Бягай от пътя ми, че ида!".
Заедно с чочонето, W140 и пурите държат цени, необясними за любителите на "новичкото си е новичко, нищо че е боклучаво".
Димитре, а и другите, дето сте на това мнение... Дай ми една причина да изсипя една торба пари за нещо по-ново, чиито интериор ме кара да драйфам под седалката, екстериора е някакъв женски, а двигателченцето няма силица да пръдне на светофара?
Аз съм на следната логика, когато се взима кола втора ръка - за парите, които си подготвил, взимаш колата, която е струвала най-много като новакато се има предвид, че е в добро състояние и поддръжката ѝ няма да те разори, разбира се.
П.П. Фен съм на БМВ и Мерцедес от време оно, ама никога не бих си взел нов модел втора ръка. След 2003-4 почнаха да правят т.нар. "гаранционни автомобили" - купуваш я нова и докато и свърши гаранцията трябва вече да си я разкарал
Последно редактирано от Mladenoff : 11-14-2013 на 09:31
ДИМИТАР С РЪЖДЯСАЛИЯ КАЛАШАНИК , още нещо се сетихтвоята кола ти я караш по кафенетата с 20 км.ч , и след още 50 хил км колата ти ще изпарди и ще почнеш да сменяш всякакви неща , като се почне от катализатори , тампони , щанги амортисиори и т.н. МАФ СЕНЗОРА ЩЕ СЕ ЗАДРЪСТИ струва 200 кинта , ДЕБИТОМЕР задължително и т.н
Ти си се оказал като много други заблуденковци в КАПАНА НА АВТОМОБИЛНИТЕ КОНЦЕРНИ , които за да не фалират правят нискокачествени части за колите за да ходиш да си обслужваш колата постоянно и да им пълниш кесииката. преди време са имали други ценности и са правили яки автомобили , сега правят кола която да и сменяш частина новите коли тия тампони които държат генерацията ти примерно са разграфени да искарат по 20хил км и след тва долу
от наи тъпата гума са направени
![]()
моита кола я карам в еднометров сняг , през пясък на плажа , кал , камъни , потапям я в реки ПЛУВАМ С НЕЯ потопена до вратите , удрял съм и дифовете не един път , каменсти и кални баири по 70 градуса и повече , флексвам я в ями от половин метар , карам я в червеното , да не говорим че дрифтя с нея което е огромен товар върху мостовете и дифовете и кутията ми щото не е спортна колами не мога да я счупя ве , разочарован съм напрао
твоя насирник ще го изтествам по моя начин точно за 5 минути и ще гледаш като паткан хванат в капан в мазето на панелен блок
![]()
АКО МЕ ОСПОРИШ С ФАКТИ ЧЕ КОЛАТА ТИ Е НАПРАВЕНА ДА ИЗДЪРЖА < А НЕ ДА И РОБУВАШ ЧРЕЗ ФАКТИ ТЕСТОВЕ ИЛИ КВОТО И ДА Е ЩЕ ТИ ДАМ КЪЩАТА СИ![]()
за пурите по ме кефят , по издръжливи са , и плюс тва имат необходимия комфорт за хората които искат глезотиики без да им се насира колата и да разчитат на нея , примерно как кола от 70та година има ТЕМПОМАТ и други раоти и КЛИМАТИЦИ , питаите немските инженери![]()
а новите мотори се прави с цел да са по слаби , уж емиси тва онова спъват ги с 50 катализатора , в шатите дори наложиха тая простотия , паркетен джип с 50 коня бахти тръпката мн якоспортна кола с въртящ момент на ГРАДИНСКА КОСАЧКА
![]()
КАЛАШНИКОВ
ВЪВ ФОРМУЛА УАНН КЪДЕТО СА ВЪРХОВИТЕ ТЕХНОЛОГИИ И НЯМА КОЛА КОЯТО ДА ГИ БИЕ , ОСВЕН МОЖЕБИ ХОРНЕТ ДЖЕТ ФАИТАР МУХАХА И ОТТАМ ВЗАИМСТВАТ ДА ИЗРАБОТВАТ КОЛИ ЗА ЦИВИЛНИТЕ ГРАЖДАНИ , КОИ ПО ДЯВОЛИТЕ Е ВИДЯЛ ДА СЕ КАРАТ 4 ЦИЛИНДАРАКАРАТ СЕ ДЕСЯТКИ , КОИТО СЕГА СМЕНИХА С В8 С ТУРБИНИ , АМА ДА ХОРАТА СА ПРОСТИ ДА КАРАТ ДЕСЯТКИ И ОСМАЦИ НАЛИ
НАСКАР СА С 3 ЦИЛИНДАРА ТЪЙ Е , ТВА ГО ЗНАЕ ВСЕКИ
КВО ПОЛЗВАТ ЯПОНЦИТЕ ЗА ДРИФТ , КОРОЛА АЕ86 КОЯТО Е НА 20 ГОДИНИ , СИЛВИА НА 20 ГОДИНИ , СКАИЛАИН ОТ ПЪРВИТЕ ВЕРСИИ ОНЕЯ С ОГЛЕДАЛАТА НА КАПАКА ,И ТЕ СА ТЪПИ ЯВНО < ТИ СИ УМНИЯ![]()
И щото винаги говоря с факти , и мога да ти затворя наизустената уста винаги ето
http://www.manager.bg.s54.en.wbprx.c...B8%D0%BB%D0%B8
http://www.tvevropa.com.s54.en.wbprx...ics/view/67359
http://www.vesti.bg.s54.en.wbprx.com...defekt-3320431
http://offnews.bg.s54.en.wbprx.com/i...brichen-defekt
http://www.investor.bg.s54.en.wbprx....uredba,143935/
Чакам с НЕТАРПЕНИЕ да излезеш с поредната смехория на коята ще ти се смееи ЦЕЛИЯ ФОРУМ даже ЦЯЛАТА ЕВРОПАДай да видим колко СТАРИ М5ЦИ ИЛИ МЕРЦЕДЕСИ ИЛИ КВОТО И ДА Е ПРЕДИ 15 ГОДИНИ НАЗАД СА ИЗТЕГЛИЛИ
![]()
Последно редактирано от LeagueofShadows : 11-14-2013 на 09:56
Р32 Р33 и Р34 пък са с 4х4 , тва за ГТР говоря , мисля че на Р32 може да му спираш предния мост
просто са кучета и можеш да ги натовариш многои нямат хиляда помярщини и усложенения
субаратата също са мноо опростени затва ме кефят , ИМПРЕСАТА и форестара отвътре са кат кашон с портокали ама тва е ценнотомоита тежеше 1200кила и с тоя смешния ВРХ-ов мотор праих 13ки
и то почти сток , мерил съм я на г-тек но тои е доста точен
![]()
Последно редактирано от LeagueofShadows : 11-14-2013 на 10:27