.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 25 от общо 1176

Hybrid View

  1. #1
    Мега фен Аватара на draid
    Регистриран на
    Apr 2008
    Мнения
    5 918
    Цитирай Първоначално написано от zliat Виж мнението
    Добре изчерпахме темата за колите със автоматична скоростна кутия.
    Аз си мисля,че и тези коли,които нямат задно предаване или 4 х4 също не са особено добри коли
    Задното предаване е неподходящо в тежки зимни условия, има малко разлики при шофиране на задно и предно. Като цяло нямам нищо против задното, аз лично предпочитам предно заради зимните условия. Привърженик съм на 4х4.

    Цитирай Първоначално написано от babity Виж мнението
    Тогава книжки за всички деца от детската градина.
    Нека ти обясня, защото очевидно виждам, че ти е много трудно да вденеш къде се корени разликата между добрият шофьор и слабият такъв, а това определено не е в способността да смениш от 1-ва до 5-та (6-та) Един шофьор е добър тогава, когато може да преценява адекватно обстановката около него, да преценява коректно какво може да се случи, да може да оцени колко тежки са метеорологични условия и как трябва да постъпи. Дали може да си позволи да дава газ или не. Да е карал в различни такива условия, да има богат опит, да е претърпял някой рискови ситуации за да знае как може да се справи с тях, а не да се панира. Да познава колата която кара и да може да се справя с нея при необходимост, да знае къде се намира двигателя и къде багажника и какво има под капака. Да е съобразителен и преди всичко внимателен, да има респект към колата и околните, да пази себе си и другите. Това уважаема са разликите между добрите и лошите шофьори, а не способността да смениш от 1-ва на 2-ра. Ако когато те учат, това да спреш да гледаш в скоростният лост, докато превключваш е велико постижение и напредък, то реално с трупането на опит избледнява.

  2. #2
    Мега фен Аватара на babity
    Регистриран на
    Sep 2007
    Мнения
    8 255
    Цитирай Първоначално написано от draid Виж мнението
    Нека ти обясня, защото очевидно виждам, че ти е много трудно да вденеш къде се корени разликата между добрият шофьор и слабият такъв, а това определено не е в способността да смениш от 1-ва до 5-та (6-та) Един шофьор е добър тогава, когато може да преценява адекватно обстановката около него, да преценява коректно какво може да се случи, да може да оцени колко тежки са метеорологични условия и как трябва да постъпи. Дали може да си позволи да дава газ или не. Да е карал в различни такива условия, да има богат опит, да е претърпял някой рискови ситуации за да знае как може да се справи с тях, а не да се панира. Да познава колата която кара и да може да се справя с нея при необходимост, да знае къде се намира двигателя и къде багажника и какво има под капака. Да е съобразителен и преди всичко внимателен, да има респект към колата и околните, да пази себе си и другите. Това уважаема са разликите между добрите и лошите шофьори, а не способността да смениш от 1-ва на 2-ра. Ако когато те учат, това да спреш да гледаш в скоростният лост, докато превключваш е велико постижение и напредък, то реално с трупането на опит избледнява.
    Съгласна съм с всичко, което каза. И точно 'щото прословутата процедура изисква да си познаваш колата, затова я посочвам като мерило за нещо си. 'Щото моите наблюдения (като цяло визирам жените, то оттам тръгна всичко), че намаляването на нещата, които пряко изискват вниманието им зад волана, абсолютно не ги прави по-малко рискови шофьори. 'Щото си много далеч от истината, че т'ва с гледането на лоста избледнява като навик.

Правила за публикуване

  • Вие не можете да публикувате теми
  • Вие не можете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да прикачвате файлове
  • Вие не можете да редактирате мненията си