Цитирай Първоначално написано от DarkAngelOfHope
Ако проблема е в Driver-а по добре да се пробва сам :) щот иначе като го занесе в сервиза ако е някои голям магазин от рода на технополис и т.н. и ако не от София, може и да го мотат бая време ... така че поне да изключи тази възможност :)
ГРР

ако беше проблема в драйвера точно така щеше да изглежда екрана и при преинсталация!!

уреда се носи при гаранционния сервиз,
ако не ти го върнат поправен в рамките на месец, длъжни са да ти дадат нов, или да ти върнат парите, за по сигурно отиваш заедно с комисия за защита на потребителя.

времето за което е бил в сервиза, не се смята към гаранциония срок. ако е бил 2 седмици, гаранцията се удължава с две седмици.

имаше май и правило, за уред който повече от 3 или 5 пъти е ходил в сервиз.. но не мога да се сетя сега.