Значи, от точките, които си посочил аз разбрах следното - да отпадне изучаването на чуждестранна история / история на регионите, история на Европа и света, следователно да отпадне и изискването учениците да схващат историческите процеси като неразривно-свързани по-между си и зависещи една от друга системи/, изучаването на писатели от друга епоха / ?!? /, а вместо това да сложиме КАРТИНКИ.

Биология, Физика и Математика съм учил до 10 клас, но повярвай ми в тези 2 години съм си взел целия гимназиален материал.

В крайна сметка ми говориш, че не сме изпростяла нация, но ми даваш за пример, че е от крайна необходимост за развитието на градивна обществена единица да знае да смята с калкулатор, ако реши да се реализира като сервитьор/ка.

Еххх... още си спомням как часовете по трудово обучение развиваха личности