Цитирай Първоначално написано от ankata
Цитирай Първоначално написано от FuCKkK13
следи от това идване нататъка .. от Ескапел в организма ти стават много промени - вредни .. и този обрат (с цикъла) от сега нататъка следи от 6ти.. и след като ти е дошло няма от какво да се притесняваш..на една моя приятелка след като пие (пила е няколко пъти) й идва след около 2 дена..

На мен ми дойде след 6 дена, а не на 6-ти,но ясно ще следя от тази дата,на която ми дойде..Вредни...какво още освен обрата с цикъла би могло да има?
ох извинявай.. не че съм разбрала погрешно просто се обърках.. иначе ме разбра де .. .. ами много промени настъпват в организма и е като цяло вредно.. а и настъпва обрат в хормоните както каза момичето преди мен.. понякога положителен, но понякога отрицателен.. като цяло е вредно защото се променят изведнъж много неща в организма.. примерно това влияе на хормоните, а хормоните и тяхното изправно състояние е доста важно за човешкия организъм.. като цяло не е препоръчително.. и не забравяй, че Ескапел не е бонбон ..