.
Отговор в тема
Резултати от 1 до 9 от общо 9

Голям проблем

Здравейте,
    имам голям проблем. Стана гаф и приятелката ми забременя и се разделихме малко преди да разберем че е бременна. Сега тя не иска да иде на гинеколог и да прави аборт и тн. И ме заплашва, че ще ми очерни живота с тези издръжки и тн. Та искам да попитам колко е тази издръжка? Аз съм студент и нямам никакви доходи.

Благодаря

Град
    София
    Защо ще и плащаш издръжки? Според мен най-добре е да се разберете как да го гледате т'ва дете . . . Мацката на колко години е?
    If God had wanted people to give blow jobs, he wouldn't have given them teeth.

Повече от фен Аватара на choparkopar
    Град
    София
    Сигурен ли си, че е бременна? Така както го казваш ми звучи, че има нещо гнило, може да си е измислила това, за да те накара да се съберете или за някакво отмъщение, не знам.

Еми на 19 сме и двамата, аз дете още не искам. Затова питам ква ще е издръжката ако стане нещо.
    И "choparkopar" и аз си мислих нещо такова ама не съм сигурен дали наистина е така ама мисля че не е така

минималния размер на издръжката е 1/4 от минималната работна заплата, смисъл 60 лв. ... не съм на ясно , но леля ми едвам си спечели делото за издръжка .. при положение,че беше женена за бившия си мъж ... не знам поинтересувай се малко ... не мисля,че тука някой ще ти даде компетентно мнение ... аз т'ва го знам съвсем случайно , покрай леля ми...
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001839142904

" Tattoos aren't limited to sailors. It's a form of art I find it beautiful. I love it. "
    Megan Fox

Фен Аватара на theseveredgarden
    Град
    София
    Абе вие как се оправяте изобщо в живота?

Девойката бременна, аз съм на 19 и ше питам в тийн форума кво да правя.И ше се надявам някоя sExXy_KrIsSkA да ми даде акъл.

Баща ми познава всичките адвокати в града и не искам да разбира за това нещо затова не искам да ида до адвокат да питам и така ина4е мерси

Може да се трие темата вече